Ga naar inhoud

Rechterborst prothese verwijderd


Pascalle45

Aanbevolen berichten

Nou.... wat een dagje heb ik weer gehad.

Het leek zo goed te gaan nadat ik afgelopen donderdag schoongespoeld was.

En nadat er een nwe prothese in gegaan was.

Maar ik bleef wel steeds rond die 38,1 zitten na de operatie.

Op zich is dat niet gek had Dr.Maas gezegd, want er zat natuurlijk een ontsteking.

Vanochtend om 07.00 uur voelde ik ineens iets kouds op mijn hemdje.

Ik kijk in de spiegel en er zat allemaal bruine troep op.

Ik doe hem omhoog en er loopt een straaltje bruine troep uit, niet druppelen, maar echt lopen.

Ik dacht godver wat nou weer..... ik kon me alleen bedenken dat, door het vele hoesten, er mss wat open gegaan was.

Mijn man aan het werk, dus ik eerst voorzichtig mezelf wassen ( durfde niet te douchen)

Steeds als ik mijn arm bewoog gutste het eruit...... shit dacht ik.

Daarna mijn man gesms't ( kreeg hem tel niet te pakken) , die belde snel terug en zei heb je Bergman al gebeld,

ik zei nee, ga ik nu doen, hij had al een vriend wakker gebeld, die me naar de Bergman moest brengen.

Ondertussen zou hij proberen vrij te krijgen.

Bij de Bergman aangekomen, werd ik snel door verpleging gezien, die keek onder gaasje en zei, owww... ff arts halen.

Nu was Dr.Maas aan het opereren, dus Dr. Luijendijk, kwam kijken.... en die ging gemeen lopen drukken,

en toen.... ja....... toen kwam er weer pus uit :102: en hij zei, de prothese moet er nu uit.

Hij ging ook nog overleggen met Dr.Maas ( die uit de OK kwam) en die gaf hetzelfde aan.

Dus... om 13.00 uur lag ik weer op de OK, de prothese is eruit, en blijft eruit voor 3 maanden.

Er zit een soort draintje in vastgemaakt met een hechting, de wond blijft dus open.

Iedere dag moet ik hem verschonen, heb een berg gaas mee gehad en nog extra AB, dus nog 10 dagen slikken ipv 6.

Als dan straks al de troep weg is, dan mag het eruit en kan mijn rechterborst tot rust komen.

In April wordt de prothese weer terug geplaatst.

Ik ben wel SUPER onzeker nu.... en erg verdrietig.... heb nu 2 verschillende borsten :102:

Ik ga kijken waar ik een prothese kan kopen om op te vullen zodat ik niet voor lul loop.

Tja... hoe komt dit nu allemaal:

Blijkt dat ik bij de eerste operatie een bacterie opgelopen heb.... die veroorzaakte de ontsteking.

as donderdag weet ik hoe het beestje heette....

Dr.Maas gaat me iedere dag bellen om te horen hoe het met me gaat, toch erg lief van hem.

as maandag weer terug naar hem.

En o ja.... mijn voortand was afgelopen donderdag kapot gegaan door de tube vd narcose.

De tandartsrekening mag ik naar de Bergman sturen.

Wat een verhaal , en wat een pechvogel voel ik me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 400
  • Created
  • Laatste Reactie

Oooooo vrouwke toch :( Dit is echt zwaar klote! Ik heb echt heel erg met je te doen! Toen ik de titel las dacht ik al meteen 'o nee het kan niet weer zijn!'

Jeetje zeg, dat had je toch niet verwacht hé, toen je aftelde daar die langverwachte bv! En wat erg nu dat je 3 maanden zonder borst moet lopen! Maar, gelukkig is het geen mooi weer. Hopelijk heb je tegen dan wel prachtige gezonde borsten.

Wel super van Bergman dat ze je zo gaan opvolgen, dat is wel heel goede service. Ook netjes van die tandartsrekening.

:54: Dikke knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Heftig zeg! Kan me voorstellen hoe je je moet voelen.

Ik heb 6 weken lopen martelen voordat mijn protheses er uit gingen. Nu is gelukkig alles goed.

Hoe moeilijk en verdrietig ook, vooruit kijken naar april! Je gaat in ieder geval heel mooi de zomer in!

Heel veel sterkte met je herstel! En neem je tijd!

:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah jemig wat een erg verhaal! Ik heb echt met je te doen. En je mag je zelf zeker een pechvogel noemen, daar is niks mis mee. Gewoon je gevoel de vrije loop laten, het is niet niks wat je allemaal meemaakt! Ik wens je heel veel sterkte toe!

X Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh schrik hier van, jij moet je echt rot voelen, heel veel sterkte, echt erg voor je. hopelijk gaat de tijd tot april snel en kan je in de zomer alsnog lekker sexy doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwam het vuil langs het litteken? Wel schrikken zeg?

Laten we hopen dat we van de zomer alsnog mooie borsten hebben. Ik mag in maart voor de 4e keer een herstel ( in 1 jaar en 2,5 maand) positief proberen te denken, al is het moeilijk soms met al het moois wat hier voorbij komt aan boobs. Fijn is dat je toch redelijk snel weer mag, probeer je nu te richten op het herstel.

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Pascalle wat heftig zeg allemaal!

Ik snap dat jeje zo voelt, dat is logisch, maar hier kan je lekker alles kwijt dus krop het niet op!

Nog heel veel sterkte met het herstel, probeer april als doel te houden.

Ik weet zeker dat je uiteindelijk mooie borsten gaat krijgen!!

Heel veel sterkte en beterschap, veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pascalle

Jeetje, wat een vreselijke pech heb jij! Het zou me niet verbazen als hier een stafylokokje uit zou komen... Dat gebeurt namelijk wel eens, dat dat beestje naar binnen kruipt en daar de boel verziekt.. Dat is een bacterie die sowieso op de huid voorkomt en die wil nog al eens voor ellende zorgen....

Het is fijn dat ze zo alert weer gereageerd hebben en dat ze het enige juiste gedaan hebben. Dat is wel voor jou een flinke domper nu!

Ik hoop dat je positief naar de toekomst kunt blijven kijken en idd kunt denken aan de komende zomer, als je met twee mooie gezonde borsten over het strand paradeert :)

Heeeeeeeeel veel sterkte de komende tijd en beterschap!!

Geef je lichaam de tijd om te herstellen en zorg goed voor jezelf!

Ik zet de link naar dit topic ook even in je andere topic he, dan hoeven mensen niet te zoeken.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjonge zeg wat een pech,zulke dingen zijn niet fijn ,maar wel goed van je dat je direct hebt gehandeld.

Beter dat de prothese nu even eruit is,zo kan het goed herstellen.

Voorlopig zou ik me maar even niet druk maken over hoe het er nu uitziet,belangrijk is dat het goed herstelt,derest is voor latere zorg!

Uiteindelijk komt het goed,in april(en dat is het zo) je nieuwe operatie en met antibiotica erbij komt het dan wel goed .

Tijdelijk anders gewoon een sok in je bh ofzo,zodat t niet te erg opvalt.

Pff ook nog je tand afgebroken,t zit je echt niet mee zeg,slecht begin van t nieuwe jaar bah.

Heel veel sterkte en hou je taai .

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

ik heb eigenlijk best goed geslapen na zo'n heftige dag.

Op mijn rechterzijde, want dat is het beste zegt de PC, dan kan de troep naar het laagste punt uit het draintje lopen.

Voel me ook redelijk goed, alleen voel ik me nu mismaakt.... en dat vind ik echt wel moeilijk.

Ook heb ik steeds de gedachte, waarom zit het dan alleen maar rechts, en niet links?

Is links straks ook aan de beurt? Maar de PC's Dr.Maas en Dr. Luijendijk zeggen beiden dat die er mooi uitziet.

De wond geneest mooi, zit al een klein korstje op, dus ik hoef me niet ongerust te maken.

Ik ga me proberen ervan af te zetten.

Zo meteen douchen, daar zie ik ook tegenop, maar het moet, omdat ik mijn borst moet verschonen ( wat klinkt dat raar)

Pijn heb ik niet meer gelukkig.

Temperatuur was net 36,8 dus dat zit allemaal wel goed.

Jee joh... dit had ik 10 januari allemaal niet voor ogen gehad :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och wat vind ik dit vreselijk voor je :( dat wens je niemand toe. Ik dacht dat alle pech wel al voorbij zou zijn, maar helaas.. Bah. Gelukkig dat er zo adequaat gehandeld is bij de kliniek. Ze weten wel wat ze doen daar! Dat is dan ook het enige positieve aan dit verhaal zeg.. Het lijkt me heel moeilijk, zo met 1 borst. Zeker omdat je net gewend was aan 2. Wat ik nog het meest moedig van je vind, is dat je gewoon doorzet. Dat je nu al uit kijkt naar over 3 maanden. Ik geloof dat ik nooit meer eentje durfde te laten plaatsen, puur uit angst. Het is heel goed dat jij je daar niet door laat leiden! Als je lijf straks goed schoon en uitgerust is, dan krijg jij ook weer mooie borsten! Hopelijk komt snel alles goed voor jou. Licht je gaat hier naar lekker, we zijn er allemaal voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat je temp als gezakt is! Dat is al een heel goed teken! Hopelijk verloopt de rest van je herstel ook zo voorspoedig.

Ik leef echt met je mee meid! En ik kan me voorstellen dat je je nu niet gelukkig voelt met die ene borst. Maar het gaat echt wel goed komen! Nu kan je het nog heel goed verbergen, en over een paar maanden kan je ook pronken met prachtige gezonde borsten. En dat is wat telt hé.

Dit had je idd niet voor ogen 10 januari, niemand verwacht dit.

Rust maar lekker uit, zodat je lichaam zich weel snel en goed kan herstellen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een verhaal zeg...

En idd wat een vreselijke pech heb je! Maar ik vind dat je super positief bent ! Het is gewoon %$#$ dat er dus toch een kans bestaat dat er een bacterie zo snel binnen dringt!

Ik leef echt met je mee! :(

Sterkte meis!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje lieverd

wat een toestanden weer.....

we leven met je mee hoor !

maar goed dat die arts zo goed gereageerd heeft hoor... voor hetzelfde geld sturen ze je gewoon weer naar huis.

en ja het is natuurlijk heel kut nu en je voelt je mismaakt... ik kan dat heel goed begrijpen hoor.

kop op lieverd.....

eerst maar goed herstellen , het gaat echt helemaal goedkomen hoor !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.