Ga naar inhoud

Eerste afspraak bij dokter De Meyere is een feit !


Aanbevolen berichten

Hey corinne

Bedankt! Doet me toch goed te lezen dat ze mij hier begrijpen en raad geven... Natuurlijk vind ik het niet eerlijk ziekte hiervoor te nemen maar ik heb gewoon geen andere opties ik wil gerust mijn 6weken verlof die ik heb op sparen en allemaal in 1x opnemen voor de operatie maar dat kan en mag gewoon niet, 2w maximum en dat is te weinig... Dus inderdaad ik ga gewoon de raad opvolgen die ze mij hier hebben gegeven...ik wil geen complicaties oplopen door te vroeg te gaan werken dat zou ik mezelf nooit vergeven...dus hopen maar dat mijn dokter hieraan mee wil doen ;) dat zal ik weten na mijn 1e consult ga eerst vragen aan de meyere hoelang hij aanraadt van thuis te blijven en dat op papier laten zetten..

Ik heb verlof in juni ^^ maar de bv mag van mij in juni of juli zijn..ik zou liever hebben dat het al wat warmer is want ik ben een echte koudebus en dat lijkt me na een operatie nog lastiger en bovendien wil ik ook nog wat sparen :).. We hebben een huis gekocht net en ook daar kruipt geld in dus de tijd zo van pas komen :)

Maar als het vroeger kan is dat ook goed we hebben wel geld aan de kant maar dat is meer onze echte spaarboek voor later maar die kan ik terug aanvullen toch :P we zien wel toch liever in juli ofzo.

Bedankt voor je reactietje meid ! Jij moet niet lang meer wachten hè !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan haast niet wachten tot mijn eerste consult, ik tel het al af :) het zal nog een tijd duren..

Weet iemand waarom bij sommigen de borsten ver uit elkaar staan en bij andere niet ? Soms vind ik ook wel dat de tepels te hoog staan bij bepaalde foto's...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan haast niet wachten tot mijn eerste consult, ik tel het al af :) het zal nog een tijd duren.. Weet iemand waarom bij sommigen de borsten ver uit elkaar staan en bij andere niet ? Soms vind ik ook wel dat de tepels te hoog staan bij bepaalde foto's...

Ik denk dat het grootste verschil je eigen natuurlijke vorm van je borsten is. Als je tepels nu al een beetje uit elkaar staan zal dat straks alleen maar beter te zien zijn. Wel heb ik begrepen dat als je je protheses voor de spier laat plaatsen ze dan al natuurlijker en dichter naast elkaar staan, maar dat zal Dr. De Meyere je precies vertellen. Vandaar dat ik ze ook voor de spier wil. En dat het herstel dan sneller is.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het grootste verschil je eigen natuurlijke vorm van je borsten is. Als je tepels nu al een beetje uit elkaar staan zal dat straks alleen maar beter te zien zijn. Wel heb ik begrepen dat als je je protheses voor de spier laat plaatsen ze dan al natuurlijker en dichter naast elkaar staan, maar dat zal Dr. De Meyere je precies vertellen. Vandaar dat ik ze ook voor de spier wil. En dat het herstel dan sneller is. Xxx

Yep idd

Ligt aan de stand van je eigen borsten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je :) ik ben wel tevreden met mijn tepels dus zou ni graag hebben dat de vorm veranderd en da hij mooi staat op de borst en ni zo akelig hoog of lelijk laag snappie :)? Haha! Ik ben zo benieuwd wat de meyere me zal vertellen 6maart.. Was het maar al zo ver...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 maart! Spannend! En twee dagen later krijg ik mijn nieuwe boobies, kan niet wachten tot het zover is. Nog 4 weken en 5 dagen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Nog een weekje voor je consult, ben je al zenuwachtig? Spannend hoor! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hè missesD, ben je al geweest? Hoe was het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey dames ben even niet geweest , omdat ik het wat moeilijk had en druk vooral. Heb De afspraak dat in maart vast stond dan afgebeld ook maar ik ga volgende maand ofzo maar eens bellen voor een nieuwe en wegens verbouwingen zal dus een groot deel van het vakantiegeld naar de Boobies gaan als ik ermee doorga.. Ik moe kiezen en delen he ;)... Dikke 9maand terug een huis gekocht en ja dat kost ook geld.... Sorry dat ik niets liet horen ! Hoe is het met jullie dames ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom terug! Waarom vond je het moeilijk? Wij zitten ook in een grote verbouwing en soms voelde ik me toch ook wel een beetje schuldig. 3000 euro: daar heb je bijna een toilet voor! Maar goed, mijn man stond er ook helemaal achter. Je moet er gewoon voor gaan zei hij. We hebben nu eenmaal die keuze gemaakt en nog geen haar op me hoofd die er spijt van heb. Ik geniet iedere dag van me nieuwe voorbumper Ha Ha. Zeker nu het mooie weer om de hoek komt kijken! Ik kan alleen maar zeggen: ga ervoor!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Corine

Da doe toch wel fijn als je het zo zegt, iemand die ook in dezelfde situatie zit.

Inderdaad heb het lastig dat dan zoveel geld naar mij gaat en dan het huis moet wachten... We werken met 2 maar tzijn moeilijke tijden als je zo een plannen hebt gelijk met een huis te verbouwen... En tleven is dan ook zo duur en zal niet betr worden ook niet he. Hoe is het bij jou gegaan ?! Geen complicaties ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Complicaties? Bij. Dr. de Meyere? Nee helemaal niets. Het is echt perfect gegaan, lees mijn verslag maar eens in mijn topic. Heb alleen na een week of twee ongeveer twee weken last gehad van de onderkanten van mijn borsten. Ik voelde wel dat het alleen maar mijn huid was, die was door de ongevoeligheid heel erg gevoelig geworden, erg vreemd. Elke BH deed zeer. Maar dat is nu helemaal over. Bijna 6 weken en er nu al zo blij mee. Zal eind van de week weer eens foto's maken, zien er prachtig uit! Lang leve Dr. de Meyere! Ik weet precies wat je bedoel, wij werken ook samen, allebei 4 dagen 9 uur, zodat we allebei een dag thuis zijn voor onze twee kindjes van 1 en 2 jaar. En dan de weekenden klussen. Hebben eerst vorig jaar grote schuur gebouwd en gaan dit jaar met het huis beginnen. Is nu een heel klein voor oorlogs huisje. Er blijven eigenlijk maar drie muren staan, de rest wordt vervangen en groter. Ook nieuwe hoger dak. Nou ja, bijna alles dus! We willen het in twee jaar gaan doen. Volgend voorjaar het dak eraf. Dan gaan we een paar weken naar een zomerhuisje van mijn schoonouders, want ik wil niet in de troep zitten met twee kleine kindjes. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Corine,

Ja idd verbouwingen zijn niet niks he en zeker niet met 2 kleine kindjes, gelukkig kan je ergens terecht he.

Ja ik werk fulltime en mijn ventje ook hebben geen kinderen wel 2honden en een vogel haha :) gaan ni op vakantie en ons huis staat nu op de eerste plaats en dan kom ik er tussen... lijkt me zo egoistisch.. Ja ben heel benieuwd naar je fotos ! En ik ga zo meteen eens even lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.