Ga naar inhoud

Ik ga jullie verlaten hier op borstenforum


mii18

Aanbevolen berichten

Hoi Meiden,

Ik ben de laatste tijd al amper online geweest omdat ik het druk had met de verbouwing van ons net gekochte huis.

Inmiddels zijn we een stuk verder klaar, maar er zijn nog genoeg dingen die moeten gebeuren en we moeten nog heel veel kopen voor in huis.

Drukke baan enzovoorts, en mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd afgelopen oud en nieuw, dus ik ga trouwen :D

Dit gaat natuurlijk ook mijn tijd opslokken, vandaar dat ik heb besloten om te stoppen met borstenforum, ik ben nu moderator maar ik draag helaas niks meer bij. Ik blijf mijn account gewoon houden dus wie weet kom ik nog terug, zeker te weten als ik ooit voor een wissel ga !

Dus bij deze wil ik jullie bedanken voor de leuke tijd, steun en gezelligheid!

Veel liefs,

Mii18

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mii,

Onwijs gefeliciteerd !! ook met jullie huisje .

Toen ik hier net was op het forum heb ik vooral veel naar jouw borsten gestaart !

lol klinkt ook zo lekker he !

Maar mischien toch wel zo leuk te horen dat je bij mn voorbeeld foto's zat.

En erg genoten heb van je operatie verhaal.

Hoop ook wel dat je daar nog steeds heel happy mee bent .

Veel geluk gewenst !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii,

Ik weet als geen ander, er is een tijd om te komen en een tijd om te gaan! :38:

Wil je ook alle goeds toewensen voor jullie toekomst samen, hoe romantisch toch :55: ... en succes ook met het huisje (en straks tuintje, boompje, beestje??? wie weet hihi)

En tot later ooit hé!!!

Veel liefs, :53::116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

je had me al een prive berichtje gedaan en nogmaals,van harte gefeliciteerd met je verloving :123:,dit zal je heel erg goed doen,en Oh wat romantisch: gevraagd met oud en nieuw!! :tatice_04: echt een knaller hihi.

natuurlijk heel erg jammer dat je gaat maar zeker begrijpelijk,wens je hierbij al het goede toe voor nu en in de toekomst.

:48:Geniet ervan ,greets Vlinder xxx :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.