Ga naar inhoud

Het opmeten van je borsten: welke cup?


Gast Sann_

Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

gelijk heb je bb!

Die tabel klopt ook niet. Ik heb 38 ich ribcage en die staat er niet bij... 12 inch boob...

De inch staat over het algemeen aan de andere kant van t meetlint, de ene kant dus centimeters en de andere kant inches..

Link naar reactie
Delen op andere sites

die vrouw op die foto heeft ze wel strak! maar over het algemeen.. is het niet veel beter met bh aan te meten? als je enige hang hebt zal het een mindere cup geven in een tabel, maar t cupje moet toch wel gevuld worden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer genoeg werkt 2x je projectie nemen ook niet als richtlijn, denk er maar eens over na (teken het desnoods).

Er is gewoonweg geen duidelijke manier om je cupmaat te berekenen, daarvoor hangt het van teveel factoren af.

Ik ga vanavond eens jouw manier testen Piepke! Ben benieuwd :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Nana; Dit is heel lastig te zeggen! Hangt van zoveel factoren af. Maar ik denk dat je zeker wel een volle C krijgt ;) Je plastisch chirurg heeft hier het beste zicht op, dus je kunt hem/haar foto's laten zien hoe je het graag wel (en hoe niet) wilt.

@ Bonfire; dit klopt (gelukkig) niet! Ik heb namelijk meer dan 8 cm verschil behaald (ten opzichte van de voorsituatie) met implantaten van 4,4 cm aan projectie.

Thanks

Volgende week ga ik nog maals terug voor consult.

Voor get. Zeker weten van de grote.

Heb niet echt zin om tot 25 juli te moeten twijfelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Tot ik een borstvergroting heb ga ik niet meer naar lingeriewinkels en meet ik mijn borsten niet meer op, wordt er steeds zo verdrietig van omdat het gewoon echt helemaal niks is, ik zag dat het bij iemand anders ook zo was, niet eens een aa...Bovenkant van mijn borsten zit gewoon helemaal niks meer..nu heb ik al erg weinig vet van mezelf maar daar had echt veel meer mogen zitten hoor..:-(

Lijkt me geweldig om normale of misschien wat grotere borsten te hebben!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Ik wou dat ik t nooit had opgemeten... Nou houd ik helemaal niks over!? Onderwijdte 73 en bovenwijdte 78... Das maar 5 cm verschil en staat dus niet eens in de tabel...

Maar dat is uiteindelijk ook de reden waarom je hier terecht bent gekomen :35:

Trek je niet teveel aan van die centimters, 9 van de 10 keer klopt het niet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook ff gemeten en zit op 80C terwijl ik toch naar de kliniek ben gegaan met er 75 D cup en wilde een f/G

Ik zal toch geen kleinere boobs hebben gekregen???? Ze zien er wel een stuk breder uit dan mijn vorige boobs....

Ik ben benieuwd als ik over 5 wk lingerie ga kopen...

De omschrijving van hoe je moet meten klopt wel.. Ik heb dit al op diverse sites gelezen, dus daar ligt het niet aan...!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, net even opgemeten op Piepke's manier, en de ondermaat is 28 inch (stond niet eens in de tabel) en per borst is de omvang 10 inch.. Kom ik uit op een DD!

Terwijl als ik een nederlands maattabel volg, mijn ondermaat 72 cm is en bovenmaat 86 cm waarbij ik uitkom op een B'tje.. Klopt echt van geen kanten!

Ben heel benieuwd op welke maat ik uiteindelijk uit ga komen! haha

Wat is de grootste maat bij Hunkemoller? Want die vind ik zoo mooi!!

Xxx Lise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meten, maten, laat lekker zitten allemaal. Mijn boobs zien er uit als een keurige, niet al te grote D, nou na veel passen vandaag toch een 75F gescoord. Deze zat gewoon het beste. Maar in dezelfde winkel van een ander merk paste een 75D perfect en weer een andere kwam t beste tot zijn recht in een 75E.

Dus gewoon passen en kijken wat goed zit. Helaas zit online bestellen er dus niet in, dus dat wordt naar

Londen voor Victoria's Secret ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Volgens deze tabel heb ik na mijn bv een aa cup...

Lijkt me sterk hahaha!

Ziet mij er meer uit als een C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Tegen beter weten in toch even stiekem gemeten met 5 dagen PO en onderwijdte 65 en boven 83, dus ik zou komen op een 65 C/D ik ben echter bang dat dat niet gaat passen (tenzij ze zouden slinken :( ) want met de sportbh wilde een 70C er met geen mogelijkheid omheen!
Happy me! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.