Ga naar inhoud

shinta79 : 24 januari 2013 : Dr. Koopmann : Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

Hi,

Ik ben Shinta.. Ik ben 10jr geleden bv gehad, 225 voor spier bij parkkliniek...na zwangerschap niet zo mooi meer. Ik word à.s. Donderdag geopereerd en krijg 400cc achter spier bij Bergman. Heeft iemand ervaring met voor naar achter spier? Ik ben zo zenuwachtig en bang voor napijn :-(

Liefs, Shinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shinta

Welkom op het forum!

Een wissel van voor naar achter de spier, zal uiteraard wat pijnlijker zijn dan een plaatsing voor de spier. Ik heb zelf geen ervaring met plaatsing achter de spier, maar heb hier wel heel veel verhalen gelezen.

Afhankelijk is het vaak ook van de hoeveelheid en de manier van werken van de pc of je veel pijn zult hebben.

Over het algemeen is het echter best goed te doen. Een bevalling zou zwaarder zijn ;) (heb ik me laten vertellen)

Met het juiste schema aan medicatie en je daar goed aan houden, is het echt uit te houden.. De eerste twee á drie dagen worden als het zwaarst ervaren, daarna neemt de pijn zienderogen af!

Kijk hier gerust eens rond en je kunt ook op ervaringsverhalen zoeken (rechtsboven in de zoekbalk) van jouw pc. Gewoon de naam van je pc intikken, kijken of het grijze vakje voor de loep op: forums staat, en dan komen de topics tevoorschijn als je op de loep drukt.

Wie is je pc trouwens? Dan kan ik dat in je titel vermelden. Tevens is het misschien leuk als we je dan verplaatsen naar de operatieverslagen, zodat je na je operatie ook je ervaring met ons kunt delen?

Dan kan dat namelijk meteen allemaal in hetzelfde topic :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi BB,

Bedankt voor je snelle reactie! Mijn PC is Koopman van de Bergkliniek. Ik ben ook heel benieuwd hoe 400cc voor me gaat uitvallen, welke cup het zal worden. Ik heb met 225cc 75B/70C gekregen. Donderdag is de grote dag. Ik kon binnen een week terecht omdat er iemand uitviel dus het is allemaal erg snel. Ik zal een verslag achterlaten. Hoop dat je gelijk hebt dat het minder erg is dan bevallen. Ik heb namelijk 2 bevallingen achter de rug en die vielen me reuze mee.

X Shinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg inderdaad high profiel en had eerst 75A/70B. Ik ben erg smal, heb eigenlijk omtrek 65. Ik weeg 48kg en ben 1.64. Enig idee welke cup ik kan verwachten met 400 achter de spier? Ik las dat je bij achter de spier cc's inlevert. Dat het kleiner lijkt dan voor de spier, is dat zo? Of wordt 400 echt wel stuk groter dan die 225 op de spier wat ik nu heb? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 225, van welk merk was die en welk profiel?

Als ik puur even naar je voorsituatie kijk en de breedte en projectie van de 400 cc high profile van eurosilicone, dan zou ik het volgende zeggen:

De breedte van de prothese is 12,2 cm breed en heeft een projectie (volume naar voren) van 4,9 cm

Normaal gesproken zou je hier op een 70E mee moeten uitkomen, als je startsituatie een 70B was. ( t zou ook zomaar een 70F kunnen worden, maar dat ligt echt aan de grootte van je voorsituatie. De ene 70B is de andere niet ;) )

En voor of achter de spier, volgens mij maakt dat helemaal niet veel verschil hoor. De meesten krijgen een grotere cupmaat dan ze vragen, met dezelfde projecties, of ze nou voor of achter de spier geplaatst worden (enkele uitzonderingen daar gelaten)

Als jij ook wel eens omtrek 75 droeg, waren die dan niet veel te wijd?

Ik denk dat je moet uitgaan van omtrek 70, die zullen het beste zitten, of niet?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wederom bedankt voor de snelle en bruikbare reactie :-) ik heb nu in de ene 225 en andere 200 van mentor. Welk profiel weet ik niet eens meer hahaha.

75 is omtrek altijd te groot. Maar op strakste stand te doen. Maar ik moet eigenlijk echt 70 zelfs 65 omtrek hebben. Ik ben 1.64 en weeg 48/49 kg dus vrij tenger.

Voor m'n zwangerschappen had ik 70B, een redelijk volle. Niet groot maar vol. Daarna werd dat een lege A/B cup.

Raar idee, over 4 dagen is het zover. Ik ben vorige week zaterdag consult geweest dus zo snel gegaan!

X Shinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shinta,

Ik heb geen ervaring met achter de spier maar wel met Koopman. Ik benz elf 4 wk geleden geopereerd door hem en ik heb 400cc dual plane. Ik ben erg tevreden over de operatie en zijn kundigheid. Het resultaat is erg mooi en ik ben nu de trotse bezitster van twee mooie Boobs.

Love them!

Succes met je keuze. Bij Koopman zit je in ieder geval goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je een 70E hebt straks dan heb ik nog hele mooie en super goede bh's voor je. Ik pas ze zelf niet meer want ik heb 75F of 70G........en dat is nog binnen het herstel.

Ze staan bij de Koopjes (tenzij ze er dan nog zijn).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi mooi,

Ik krijg ook dual plane. Heb jij erg last gehad? Hoeveel dagen heb je plat gelegen? Ben best bang voor de napijn. Ik heb ze nu op de spier en had daar helemaal geen last van. Maar dual of achter spier is toch stuk pijnlijker. Ben erg benieuwd naar resultaat! En 400cc, hoeveel cupmaten ben jij gegroeid?

Liefs, Shinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren ben ik geopereerd. Het is mijn tweede bv. Ik had 250 voor de spier en zou 400 dual plane krijgen. Helaas is dit 350cc geworden. Meer paste denk ik niet.

Ik had pijn verwacht omdat het deze keer dual plane is geplaatst. Nou zonder te overdrijven, als ik km teen hard stoot heb ik nog meer pijn :-)

Mijn oorspronkelijke cup was 70b. 10 jaar gleden 250 laten plaatsen op de spier en kreeg 70c. Had nu gehoopt op 70e met 400cc. Nu even afwachten waar ik op uitkom.

Ik heb omvang 65, weeg 48kg en ben 1.64 lang dus denk dat die 350 prima is. Ben alleen n

Beetje teleurgesteld omdat ik overtuigd was 400 te krijgen.

Anyway operatie is prima gegaan. Drains niet gevoeld, niet misselijk van narcose en amper na pijn. Maar m'n borsten hebben al een hele geschiedenis gehad met 2 zwangerschappen en al een eerdere bv.

Hoop dat ik een hoop meiden gerust stel met mijn verhaal!

Liefs, Shinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.