Jump to content

SanneRoos: 31 januari 2013: Dr. Maas: Bergman kliniek

Guest Sanneroos

Recommended Posts

Guest Sanneroos

Hallo dames,

Mijn naam op het forum is Sanneroos. Ik ben 37 jaar en ik zal een een borstverkleining ondergaan.

Al jaren heb ik grote borsten. Na een geslaagde afvalpoging ben ik van cup gg nu naar een flinke cup e gegaan. De borsten zijn nog steeds groot en zwaar maar vooral erg uitgezakt. Ze hangen nog net niet op mijn knieën :-). Helaas heb ik in mijn te dikke periode ook smetplekken onder mijn borsten ontwikkeld. Hopelijk zullen deze plekken na de verkleining ook verdwijnen.

Afgelopen maandag heb ik een afspraak gehad bij de Bergman kliniek in Bilthoven. Hier heb ik een heel fijn gesprek gehad met Dr. Maas en Fleur, de beauty coach. Beide waren het erover eens dat mijn borsten in aanmerking komen voor een borstlift en per borst zal er zo'n 100 cc worden verwijderd. Ten opzichte van andere dames misschien niet zo veel maar voor mij wel heel prettig. Na de lift/verkleining zal ik een goede cup B / kleine C overhouden.

Mijn gevoel bij de Bergman kliniek is tot nu toe alleen maar positief en dat geeft wel vertrouwen voor wat er gaat komen.

De machtiging van de verzekeraar is inmiddels binnen en de operatie staat gepland voor 31 januari, ik kan niet wachten tot het zover is.

Ik hoop dat er dames op het forum zijn die hun ervaringen met mij willen delen. Hopelijk zijn er ook dames die geholpen zijn door dr. Maas met een borstverkleining. De meeste verhalen die ik lees zijn van dames die een borstvergroting hebben ondergaan bij deze arts. Ook alle andere ervaringen zijn natuurlijk welkom.

Als er nog vragen zijn voor mij dan hoor ik het graag.

Groetjes Sanneroos

Hoi sanneroos,

Zo wilt de een grotere borsten en de andere kleinere.. Fijn dat het allemaal kan hé?! :)

Lijkt me erg vervelend/pijnlijk? Smetvlekken.. Hopelijk ben je er dadelijk snel vanaf!

Ik heb een borstvergroting gehad.. Bij dr. Maas.

Het enige wat ik je wil zeggen: je bent in hele goede handen!

Van voor zorg tot operatie tot nazorg.

Je bent er niet zomaar een nummertje.. Ze weten heel goed waar ze mee bezig zijn en stellen je erg gerust.

Heel veel succes in ieder geval met de operatie & het herstel!

hoi hoi

Welkom op het forum!

Er zijn de laatste tijd niet zo veel bvk-leden actief helaas, maar misschien dat je binnenkort toch wat reacties zult krijgen :) Ik hoop het voor je!

Ik wil je in ieder geval zeggen dat Bergmankliniek altijd alles goed lijkt te regelen. Dat is net wat Jessy zegt :)

Dit is het enige verslag dat ik kon vinden van een bvk uitgevoerd door dr. Maas. Ik weet niet of je dat al gelezen hebt?

http://www.borstenforum.com/topic/3041-maya-bvk-11-april-2011-dhr-smaas-bergman-kliniek-bilthoven/?hl=maas

Heel veel succes nog met aftellen! Je hebt in ieder geval je goedkeuring binnen, dus het gaat allemaal door.

Binnenkort dan waarschijnlijk ook van je smet af, dat is volgens mij ook al een zorg minder.

Knap trouwens dat je zo afgevallen bent!

Succes!!

xx BB

Guest Willie Wonka

Hoi Sanneroos,

Wat knap dat je zoveel bent afgevallen en wat goed dat je de stap voor een bvk hebt gezet. Ik word zelf a.s. woensdag geopereerd in de Bergman Kliniek in Bilthoven dus ik heb nog geen ervaringsverhaal. Dat hoop ik aan het eind van deze week hier te kunnen vertellen.

Mijn ervaring met de Bergman Kliniek tot nu toe is ook erg positief dus dat zal vast goedkomen.

Hoop dat dat voor jou ook zal zijn.

Heel veel succes met de voorbereiding.

gr

WW

Guest Sanneroos

Hallo dames,

Allemaal alvast bedankt voor jullie reacties. Het was me inderdaad al opgevallen dat het op het forum een stuk drukker is met bv dan met bvk's.

@Jessy: Fijn om iets te lezen van een persoon die door dr. Maas geholpen is. Weliswaar met een vergroting maar goed te lezen dat de ervaring positief is. Het gesprek welke ik met hem had was goed, een beetje warrig (verstrooide professor) maar wel voorzien van een hoop informatie. Goed ook om te lezen dat ze je niet als een nummer maar als persoon behandelen, dat gevoel had ik ook al heel sterk gedurende het eerste gesprek.

@BB: bedank voor je welkom! Fijn ook dat je de link hebt gestuurd. Ik zal deze is even rustig gaan doornemen.

@ WW: ik ben ook erg blij met mijn nieuwe gewicht. Nu nog met mijn nieuwe borsten :-). Wat fijn voor je dat je aankomende woensdag als aan de beurt bent. Ga je ook voor een bvk?

Ik zal je blijven volgen op het forum, heel veel succes woensdag!

Groetjes Sanneroos

Hoi Sanneroos,

Ten eerste wil ik zeggen wat een knappe prestatie om zoveel gewicht te verliezen! Het was misschien noodzakelijk voor de operatie maar ik heb er echt spijt van dat ik niet nog een kilo of 3 kwijt was voor de operatie.

Voor je het weet is het al zover! Heb je lang moeten wachten of was de wachttijd kort? Bij mij was de wachttijd ruim 2 maanden. Ik ben eind november geopereerd, ben morgen 8 weken op! Ik kan weer normale bh's dragen en ik ben weer aan het werk (zwaar lichamelijke baan)

Het enige waar ik spijt van heb is dat ik het niet eerder gedaan heb zoals zovele. De eerste 2 weken waren rot vooral het feit dat je afhankelijk bent van een ander!

Heel veel succes als je nieuwsgierig bent naar fotos of nog meer vragen hoor ik het graag!

Groetjes Em

Guest Sanneroos

Goedemorgen Em, bedankt voor je reactie en je compliment. Waarom heb jij spijt dat je niet nog zo' n 3 kilo minder woog, merkte je dit na de operatie?

Het is bij mij allemaal heel snel gegaan, van de eerste afspraak in de Bergman tot de operatie 2,5 week. Dat had ik nooit gedacht toen ik eenmaal de stap had gezet. Wel fijn want dan kun je er niet te lang bij nadenken :-).

Fijn om te lezen dat jij na 8 weken al weer helemaal up and running bent. Zelf doe ik geen zwaar lichamelijk werk, ik hoop dan ook dat ik weer iets eerder helemaal op de rit ben. Dat afhankelijke ben ik ook een beetje bang voor, ik ben normaal een erg zelfstandig type. Gelukkig kan mijn man makkelijk vanuit huis werken. Dan heb ik niet teveel hulp van anderen nodig.

Hoe is het met de littekens, ben je daar nu tevreden over?

Groetjes SR

Guest Sanneroos

Het tijdstip van de operatie is bekend. Ik moet me de 31e melden om 8 uur in de Bergman kliniek en zal om 9 uur worden geopereerd. Vind het zelf heel fijn dat het al zo vroeg in de ochtend is.

Vandaag alle medicijnen vast opgehaald en begonnen met de Arnica en Vitamine C. Echt, ik ben zo'n watje. Ik wordt van beide gewoon misselijk als ik er alleen al aan ruik. Maar goed, het is voor het goede doel. Tanden op elkaar en snel weg drinken.

Hoi Sanneroos,

Ik laat 7 februari een bvk uitvoeren bij Dr. van Engeland bij Bergman in Bilthoven!

Ben zoooooo benieuwd naar jouw ervaringen....

Zelf ben ik een enorme stresskip en krijg zelfs Oxazepam om me rustig te houden (bloeddruk was te hoog)

Heb je als vriendje toegevoegd ;-)

Liefs,

Mars

• 2 weeks later...
Guest Sanneroos

Zo, 1 dag na de operatie. Al met al is het me meegevallen. Wat ik tot nu toe kan zien ziet het er goed uit en is het een mooie cup C. Helaas wel wat veel wondvocht waardoor de drains er nog niet uitmogen. Ik hoop dat ze maandag bij de huisarts verwijderd kunnen worden. De pijn valt me erg mee, alleen wat druk op de borsten. Meer een onprettig gevoel.

Nu ben ik lekker thuis en dat is altijd fijn.

Ik kan de Bergman kliniek echt aanbevelen. Wat een lieve en fijne mensen werken daar. Toen ik vanmorgen een uurtje thuis was belde ze zelfs met de vraag of het allemaal goed was gegaan. Op naar de afspraak donderdag, dan mag alle tape eraf. Ik ben benieuwd.

Hoe is alles nu Sanne? Hebben ze de drains verwijderd? Want dat geeft ook al wat opluchting als die rot dingen eruit zijn...

Doe lekker rustig aan en gefeliciteerd met je nieuwe mooiere borsten. :101:

Als je vragen hebt stel die gerust...

Xx

Angel

• 1 month later...

Hoi SanneRoos, ben heel benieuwd hoe het nu met jou en je borsten gaat? Ook uit eigenbelang eerlijk gezegd want ik word op 29/4 ook geholpen door dr Maas en er is echt weinig info over zijn resultaten bij borstverkleiningen. Dus wil ik graag weten of je tevreden bent en hoe je herstel is gegaan? Ik hoop dat je antwoord geeft! Groetjes!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.