Ga naar inhoud

Te Koop- Marlies Dekkers BH's, passionata etc 70E en 70D


Mooi

Aanbevolen berichten

Hallo Meiden, Wie kan verblijden met mooie en kwalitatief goede BH's?

Ik heb een borstvergroting gehad en ben nu 4 weken po. Ik heb mijn oude BH's gepast maar helaas geen van allen zitten goed. Ze zijn te klein.

Ik heb twee Marlies Dekkers BH's (geen push up maar wel voorgevormd) collectie 2011, diverse andere merk BH's zoals Passionata voorgevormd, Sapp voorgevormd, After Eden voorgevormd, Fila (sport BH + 1 gratis witte sport BH van Hunkemoller), Sport BH van merk Anita, Voorgevormde Diane in het wit en huidkleurig etc.

Alle BH's zijn echt nog super goed en vrijwel nooit gedragen. Ik heb ook nog hele mooie Bikini die ik niet meer pas. Deze Bikini van het merk Kirby heb ik afgelopen seizoen nieuw gekocht. Ik heb de bikini nooit aangehad.

Tevens heb ik een paarse Bikini 70D (voorgevormde cup- Balconnet) met gouden versiering. Hier heb ik nog geen foto van gemaakt maar dat kan wel op aanvraag.

Aangezien ik zelf alles nieuw moet kopen wil ik mijn BH's verkopen. Voor een heel zacht prijsje.

Laat me iets weten als je interesse hebt.

Ik woon in de omgeving van Breda. Indien je ze eerst wil passen dan kan dat, maar ik ga ze niet opsturen alleen om te passen. Ik neem ze helaas niet meer terug omdat ik er niets meer aan heb.

Mocht je willen passen dan kun je eventueel dat bij mij thuis doen.

PS: ik doneer 5% van de opbrengst aan het forum!!!!!!!!!!!

Groetjes Claire

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.