Ga naar inhoud

tries : 22 maart 2013 : Dr. Bronckaers


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben tries en ik heb 9 jaar geleden bij Dr Efting Dijkstra borstvergroting laten doen en ik wil nu graag een borstlift en protese wissel laten doen bij dr Bronckaers. Ik ben 35 jaar?

Wie heeft goede of slechte ervaringen met een lift of dr bronckaers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben tries en ik heb 9 jaar geleden bij Dr Efting Dijkstra borstvergroting laten doen en ik wil nu graag een borstlift en protese wissel laten doen bij dr Bronckaers. Ik ben 35 jaar?

Wie heeft goede of slechte ervaringen met een lift of dr bronckaers?

Hoi Tries,

Welkom op het forum :35:

Waarom wil je nu een wissel na 9 jaar? Vind je de vorm niet meer mooi,en laat je het daarom veranderen in combinatie met een borstlift?

Of vind je dat ze gewoon na 9 jaar hun beste tijd wel hebben gehad? ;).

Ik heb goede ervaringen met een lift, althans.. met het resultaat dan :35:

Het herstel was minder, maar dat kwam door een infectie en doordat er toch teveel druk op mijn littekens stond ( te zware prothese).

Maar de lift zelf, supertevreden over, ook kwa pijn of last :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik ben geweest bij dr bronckaers! Ik ben heel misselijk geweest van de narcose en als i lig gaat het goed maar als ik gaat staan brand het.

Ik ben heel benieuwd hoe het er uit ziet! En hoelaat het duurt dat ik weer kan lopen!

Heeft iemand een idee hoelaat het duurt?

Ik heb een borstlift met nieuwe protese gedaan en er zit 430 cc in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geweest bij dr bronckaers! Ik ben heel misselijk geweest van de narcose en als i lig gaat het goed maar als ik gaat staan brand het. Ik ben heel benieuwd hoe het er uit ziet! En hoelaat het duurt dat ik weer kan lopen! Heeft iemand een idee hoelaat het duurt? Ik heb een borstlift met nieuwe protese gedaan en er zit 430 cc in.

Wanneer ben je geweest? En gefeliciteerd!!

Meestal zijn de eerste 4 dagen het ergste! En die branderigheid heeft meestal te maken met het terugkomen van gevoel in je borsten.. Dat kan nog wel een hele tijd duren, maar het wordt wel steeds minder :)

Probeer toch wat te bewegen, ondanks dat het pijn doet. Echter niet je ellebogen hoger dan je schouders de eerste 4 weken! Gewoon rustig aan bewegen.. Hoe stijver je blijft zittten, hoe stijver je wordt .....

En wat slik je aan pijnmedicatie?? Anders wil ik je wel helpen met het opstellen van een schema... Stuur je me even een pb met de medicijnen die je mag slikken en wanneer je wat gehad hebt!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdag 22 maart ben ik geweest en vandaag 25 maart heb ik mijn drains eruit laten halen,en ik moet zeggen de ergste pijn dat branden is gelukkig weg en ik kan weer lopen.Er moet elke dag een verpleegster komen om mijn hechtingen te verzorgen totdat ze er over 2 weken uit mogen.

En ik had paracetamol met codeïne gekregen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen paracetamol gekregen? :17:

Hmz.. dat vind ik echt heel weinig. Ik snap wel dat je pijn hebt ( gehad).

En heeft het een speciale reden dat er iedere dag een verpleegster moet komen? Ik heb het nooit eerder gelezen eigenlijk, vandaar dat ik het vraag :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Help, ik heb een prothesewissel gehad en een lift en ik wilde ze graag groter, maar ik

kan gewoon me eigen bh's nog aan.

Heb ik recht op een nieuwe wissel of moet ik dat zelf betalen?

Ik had ze zo graag voller van boven gehad....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef.. Hoe lang ben je nu po na je wissel???

Ik heb ook een wissel gehad, wel van medium naar hihg met hetzelfde aantal cc, en dacht in het begin ook dat ze niet groter waren...

Ik zei letterlijk na mijn operatie: niemand de deur uit, wie heeft mijn tieten verkleind!?

Nou, het is goed gekomen.. maar ik weet niet hoe lang jij po bent, dus of je iets aan mijn verhaaltje hebt :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees nu pas dit bericht.... Maar ik had er ook nog nooit iets over gehoord, maar ik vond het best fijn dat mijn wonden elke dag verschoond werden.

Het is dan toch gedesinfecteerd en jeukt dan wat minder omdat de pleisters net even anders geplakt worden.

En misschien is het daardoor wel goed om infecties te voorkomen.

Door de lift is het liteken natuurlijk ook een stuk groter.

Xx tries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.