Ga naar inhoud

Nathali-e : 25 januari 2013 : Dr. Rooijens : Bergmankliniek : Bilthoven


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik ben Nathalie, en na 8 jaar is het dan eindelijk zo ver! Volgende week vrijdag (25 januari) krijg ik dan eindelijk mijn bv!

Mijn pc is Dr.Rooijens van Bergman kliniek te Bilthoven.

Ik heb op dit forum nog niks over hem kunnen vinden.

Ik vind het zo spannend! In december had ik mijn eerste consult. Hier ging ik al meteen passen, alleen omdat ik in m'n eentje naar dat consult ben gegaan, en het natuurlijk allemaal heel spannend vond was ik bang dat ik toch een te kleine maat had gekozen.

Uiteindelijk toch maar even m'n 'beuatycoach' gecontact, en mocht ik nog een keer komen passen.

Er zou eerst 255cc ingaan, maar bij de 2e pas sessie kwam ik er toch uit dat ik de maat 315cc veel mooier vond. (Dit was ongeveer 2 maten groter).

Vandaag belde mijn beautycoach op, dat 315cc waarschijnlijk niet gaat passen (ik ben vrij tenger), en dat er max. 295cc in kan. Dit gaat hij dan ook proberen. Toch ben ik zo bang dat ik ze uiteindelijk te klein ga vinden!!

Volgende week vrijdag ben ik om kwart voor 10 aan de beurt! Yeaay! Aftellen!

Ik werk in de horeca. Hoelang zal het ongeveer duren voor ik weer aan het werk kan?

Ze worden achter m'n borst spier geplaatst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend meid!!!

Maar als je tenger ben kan 295 toch best groot worden? Maar hangt ook van het profiel af hoe groot ze worden. Heb je low, medium, high of extra high profile?

Verder moet je officieel 6 weken herstellen ivm dat je niet mag tillen. Hoe lang heb je vrij genomen van je werk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja het klinkt inderdaad wel heel groot (TE groot wil ik natuurlijk ook niet). Momenteel heb ik echt helemaal niks! Mijn maat BH's zijn nu 75A, maar dan nog wel met flink wat vulling haha. Ik wil zelf graag naar een C! De 'pas prothese' van 315 cc vond ik wel heel mooi staan, en was ook zeker niet te groot! Maar ach, zoveel scheelt het niet met 295cc, en wat niet gaat, gaat niet he ;-)

Ik ben manager samen met mijn beste vriend, en wij maken ook de roosters, dus ik kan terug komen of wegblijven tot ik zelf wil in principe, alleen denk ik dat ik mij stierlijk ga vervelen zo lang :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh dat vind ik een raar verhaal..

Want de chirurg kan dat ook bepalen d.m.v. opmeten van je maten. Als je heel smal ben en ook een smalle borstkas hebt, kan je bijv. low profile veel te breed zijn. Maar dat kunnen ze van tevoren weten..

Wel chill van je werk! Want roosters kan je dan zeker de eerste tijd ook thuis maken?

Jaa ik werk in de zorg en blijf 4 weken thuis, ik ga mij denk ook heel erg vervelen zo lang hahaha. Naja, we zien het wel.

Hoe duur is jouw bv trwns?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Gefeliciteerd met je datum..

Spannend nog een aantal dagen..

Ik zou het lekker rustig aan doen.. achter de spier schijnt pijnlijker te zijn dan voor.

Ik denk zelf dat je high profile krijgt aangezien je aangeeft dat je tenger bent.

Je kan aan Best_Boobie vragen of ze jou verhaal met je datum wilt aanpassen naar de operatieverslagen straks.

Alvast heel veel succes en je kan vrij veel hier vinden op de forum...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je datum!

Ik heb je topictitel even aangepast en verplaatst. Zo kun je hier straks ook je operatieverslag met ons delen, als je dat wilt :)

Normaal gesproken wordt idd je borstbreedte opgemeten en wordt er gekeken wat de mogelijkheden bij je zijn. Vreemd dat deze arts dat niet gedaan heeft. Ze kunnen niet altijd precies zeggen wat gaat passen, maar je toch wel een richtlijn geven...

Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij hebben ze toen ook niet gebeten, ook Bergman kliniek. Het zou medium of high worden, bekeken in de operatie. Low wordt sowieso niet veel geplaatst geloof ik..

Ik heb nog nooit gehoord van jouw chirurg, maar dat wil natuurlijk helemaal niets zeggen ;) je gaat je daar vast thuis voelen. Ik heb mijn operatie in de kliniek als heel prettig ervaren, ook de verpleegsters waren heel erg lief.

Het verschil tussen 295 en 315 zie je volgens mij amper, dus ik denk dat het wel naar je wens wordt! Succes met aftellen, als je nog vragen hebt waar ik je bij kan helpen hoor ik het wel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat vond ik dus ook wel vreemd! Ook in het boekje met info over bv, staat hij niet tussen de chirurgen. Misschien is hij wel nieuw inderdaad. Toen ik voor mijn eerste consult kwam in Amsterdam, hoorde ik hem zichzelf ook nog voorstellen.

Hij heeft inderdaad wel van alles opgemeten, en miscchien heeft ie het mij ook wel verteld hoor, alleen ik was toen zo hyper ineens, omdat ik zo blij was dat t dan eindelijk ging gebeuren!

De tweede keer dat ik ging passen was mijn chirurg er niet bij, alleen m'n beautycoach, en die kon mij dus niet vertellen of het low medium of high werd!

Dat is wel fijn aan dit forum! Ik las op een gegeven moment allemaal dingen waarvan ik dacht 'huh, maar dat weet ik helemaal niet' en aan de hand daarvan kon ik dat weer aan hun vragen!

Zo wist ik bijvoorbeeld helemaal niet hoeveel cc er bij mij in zou komen. Ik kreeg met passen wat protheses in een bh, en die hadden gewoon cijfers!

En ach, aan de ene kant heb ik nu zoiets van, ik laat t gewoon over me heen komen. Zij hebben er verstand van, en het komt vast allemaal goed! :-)

Nu praat ik wel heel stoer, maar ondertussen droom ik alleen maar dingen als dat ik. Iet in slaap kom bij de narcose, of als ik wakker word ze ineens HEEL scheef en lelijk zijn! Haha toch best spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allmeaal!

Nou gisteren was de big day!!

Ik ben de hele week zo bizar rustig geweest, helemaal niet zenuwachtig ofzo!

Tot het moment dat mijn pc me uit de kamer kwam halen.

Ik had een heel team mee om me te steunen haha (m'n beste vriendje, moeders en tante , omdat mijn moeder echt een held op sokken is, en bij elk pleistertje dat ze ziet zowat flauw valt)

Toen ik 'afscheid' van hun nam, begonnen de zenuwen wel flink op te komen. Ik ging spontaan lopen jankem en als een klein kind liep ik met de pc mee maar de ok.

Op de ok mocht ik lekker onder een warm dekentje liggen, en toen ging het allemaal heel snel.

Ik was het allerbangst voor de narcose, want dat heb ik nog nooit gehad!

Maar dat viel zo mee! Voor je het weet ben je helemaal weg, maar ook voordat je het weet wordt je weer wakker. Toen ik bijkwam dacht ik dat ze nog moesten beginnen. (Mijn grootste nachtmerrie om tijdens de operatie weer wakker te worden!!)

Dus toen ik mijn ogen open deed zeiik meteen tegen de anesthesist "ik ben al wakker!!"

"Ja je bent ook op de uitslaapkamer lieverd" zei ze.

Ze zijn daar super lief trouwens! Alleen de zusters een beetje apart.

Tijdens het terug rijden waren ze op elkaar aan t katten, en kwam ik tussen de deur haha

1 was mega onhandig en maakte steeds foutjes. Omdat ik mijn paracetamol niet doorgeslikt kreeg, kreeg ik deze via het infuus,. Toen zij deze kwam verwisselen trok ze zo hard aan t draadje dat mn hand omhoog vloog en toen ging mn wond een beetje bloeden.

Die wilde ik dus niet meer in m'n buurt hebben, daar werd ik bloednerveus van!

Maar gelukkig heb je niet veel met ze te maken! Om 17:00 mocht ikweer lekker naar huis.

Gisteren heb ik niet extreem pijn gehad, maar vandaag is het wel echt drama hoor!

Ik kom amper in en uit bed,en m'n armen kan ik amper bewegen!

Nu zijnde protheses achter de spier geplaatst en had ik depijn wel verwacht, maar nuben iker ook wel weer een beetje klaar mee!

Oke oke ik zeur misschien te snel haha het is tenslotte pas gisteren gebeurd, maar hoelang duurt die pijn ongeveer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha bereid je voor op een week of 2 :P ik kan 's ochtends nog steeds niet alleen uit bed na een hele nacht in dezelfde houding gelegen te hebben :P vind je ze al mooi of heb je nog niet de kans gehad om te kijken? Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten in ieder geval :) blij dat het je was meegevallen. Als het goed is krijg je nog een uitnodiging voor tevredenheidsonderzoek, kun je daar fijn aangeven wat je van de verpleging vond. Bij mij waren ze heel erg lief, op eentje na :P veel succes met je herstel. Heb je iemand die voor je zorgt deze week?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha oh god 2 weken? Dat gaat nog zwaar worden, en niet alleen voor mij haha

Mijn moeder zorgt voor me! Die heeft maandag vrij genomen (ik slaap nu ook bij haar)

Ik woon samen met m'n beste vriend, die komt dinsdag hierheen om voor me te zorgen. Ik denk dat ik daarna gewoon weer met hem mee naar huis ga!

Maar oohh dat afhankelijke is zo verschrikkelijk! Mn broek naar beneden doen als ik naar de wc moet is al te moeilijk!

Toch ben ik heel blij met ze hoor! Ze staan nog wel helemaal strak naar voren en best wel ver uit elkaar, maar ik geloof dat ze met de tijd wel steeds meer naar je lichaam gaan staan he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!! Ik ben er ondanks de pijn ook super blij mee!!

En een beetje pijn kan ik op zich wel hebben hoor! Alleen ik kan m'n armen nu niet eens bewegen, dat is wel irritant!

Maargoed even doorbijten, en dan extra genieten van m'n nieuwe aaanwinst!! ;-)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hee Nathalie!

Hoe gaat het ondertussen met je? ik ben benieuwd wat het resultaat is geworden!

Ik heb de aankomende vrijdag een eerste consult bij dokter Rooijens in Amsterdam. Helaas kan ik niks over zijn werk vinden :(

Ik wil graag van een c70 cup naar een volle e cup.:) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.