Ga naar inhoud

Prothesewisselvraagje


Aanbevolen berichten

Hallo hallo,

Binnenkort mijn prothesewissel. Ik ben zeer benieuwd naar de pijn. Ze zitten achter de spier en blijven achter de spier( hoewel Plovier volgens mij zei dat ze dual plane geplaatst zijn, staat er in de brief naar de huisarts retro-pectoraal, wat volgens mij achter de spier betekend).

Ook ben ik benieuwd of ik weer zo'n kliniekbh krijg of dat ik zelf voor sportbh's moet zorgen.

Even een paar kleine vraagjes dus :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen ervaring met een eenzijdige wissel, van groot naar klein, en van klein weer naar groot maar in beide gevallen geen centje 'pijn'.

Wat ongemak, omdat je toch weer weken rustig aan moet doen maar echt pijn heb ik niet gehad.

En ja, je krijgt gewoon weer een nieuwe bh mee naar huis :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb 14 december van Plovier een wissel gehad. Beide zijn/waren voor de spier geplaatst. Ik heb vier dagen enorme spierpijn gehad en twee weken wat last van de hechtingen, maar zodra die eruit waren was alle ongemakken verdwenen. Ik zou het morgen zo weer doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier bij mijn wissel afgelopen november ook veel minder pijn gehad als de eerste keer.

alles is natuurlijk al een keer opgerekt.

Ik krijg in februari mijn 2de wissel, hoop dat het net zo is als de vorige keer.

Van hoeveel cc, projectie? naar hoeveel cc ga je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het nog niet .. :14:

Ik heb 29 januari mijn prothese wissel maar in combinatie met een lift. Dus ik vermoed dat het wel een stukje meer pijn zal doen als de eerste borstvergroting ;)

Maar deze pijn is iets tijdelijks...Dus ik ben er niet bang voor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het nog niet .. :14:

Ik heb 29 januari mijn prothese wissel maar in combinatie met een lift. Dus ik vermoed dat het wel een stukje meer pijn zal doen als de eerste borstvergroting ;)

Maar deze pijn is iets tijdelijks...Dus ik ben er niet bang voor !

Ja,Enibas gewoon even door de zure appel heen bijten,pijn is niet fijn,maar gaat idd over .

Zoals ze zeggen: je moet er wat voor over hebben,is dan toch geen weg meer terug,hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.