Ga naar inhoud

Foto's van BV door Demeyere ?


Aanbevolen berichten

Hey dames,

Ik ga nog niet meteen een bv laten doen maar ik wil toch zoveel mogelijk informatie bijeen krijgen en vooral veel foto's zien om te kijken wat ik nu echt wil en zelf mooi vind.

Zijn er dames die hun foto's willen delen ?

Liefst dames die de bv bij Demeyere hebben laten doen...

Ikzelf heb een B75 ik zou het graag natuurlijk houden maar zou toch voller willen zijn ook bovenaan de borst ook... Ik heb geen idee wat ik dan het beste neem.

En kunnen jullie zeggen van welke maat jullie kwamen naar welke maat jullie zijn gegaan?

Welke prothese en welk merk hoeveelheid cc, welk soort profiel, achter of voor de spier,...

Is het normaal dat ik de ene tijd zo zeker ben van mijn stuk en de andere tijd twijfel?

Ik ben vooral bang dat ik niet het resultaat zal bekomen wat ik eigenlijk wil...

Twijfel de hele tijd door, maar ik wil het wel zo graag ! ;(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad , het is zo vervelend.

Ondanks ik het zo graag wil, en nu op dit moment niet tevreden ben met hoe ik eruit zie heb ik toch mijn twijfels...

Vooral deze vragen slaan door mijn hoofd ;

Ga ik het zelf mooi vinden? Ga ik er aan kunnen wennen? Hoe ga mijn man reageren (ook in bed?) gaat hij ni de hele tijd denken aan het idee dat het valse zijn...

Vooral het feit ik wil het natuurlijk houden ik wil zeker vanboven geen giga randen zien... het mag wel vol zijn vanboven ook maar ik wil geen overdreven rand...ga ik geen spijt hebben dat ik zo groot ben gegaan? of zo klein ben gebleven? er schiet vanalles door mijn hoofd ;( want ik heb al enkele fotos waarvan ik zeg als het zo kan worden ben ik tevreden maar dan denk ik ja bij mij kan dat helemaal anders er gaan uitzien he toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MissesD,

Ik krijg 8 maart een BV dij Dr. De Meyere. Nu heb ik een lege B na twee x 8 maanden borstvoeding te hebben gegeven. Ik ben vrij groot 1.80 en weeg 75 kg. Door veel sporten ben ik vrij breed zeg maar. De pc stelde voor bij mij: ronde prothese voor de spier, tussen de 350 en 420 cc. Dat komt bij mij uit op ongeveer een volle C. Ik wil geen gigantische maar wel mooie volle en zeer belangrijk, natuurlijke borsten. Ik zou je ook willen aanraden om eens op de site te kijken van Dr. De Meyere (www.artemedis.com?). Daar staat super goede info op. Het is een super goede, lieve en aardige dokter. Ga gewoon eens naar hem toe. Ik kan tot dusver alleen maar positief zijn. Lees mijn topic maar eens.

Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Dankje ja ik had al op zijn website de informatie gelezen.

Maar daar staan geen fototjes op en ik ben nogal een visueel iemand :) En het is ook leuk om mooi werk van hem te zien, wanneer ben jij voor eerst op consult geweest?

Heeft hij ook anatomische ?

Ja ik ga een afspraak maken bij hem sowieso !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik ben 9 januari op consult geweest. Wilde in eerste instanties ook anatomisch, maar hij maakte mij wel duidelijk dat dit niet meer mijn voorkeur heeft. Zo is de anatomische veel steviger en dus minder natuurlijk dan je eigen borsten. De ronde is veel soepeler en zal straks ook natuurlijk aanvoelen en als je bv op de rug gaat liggen blijven je borsten niet rechtop staan maar doet de zwaartekracht zijn werk. De ronde prothese zal ook een druppelvorm aannemen zodra je rechtop sta. Foto's kun je hier op het forum vinden, maar ik weet niet of het wel reëel is, want iedere borst is anders en het ligt ook heel erg hoe jou borsten er op dit moment uit zien. De dokter kan je hier goed over inlichten. Wat wel belangrijk is, is dat je foto's meeneemt hoe jij uiteindelijk wil dat jou Boobies er straks uit gaan zien.

Het blijf altijd moeilijk om je helemaal over te geven aan een dokter en hem te vertrouwen, daarom is een eerste consult ook zo belangrijk, dat jij een goed gevoel krijgt! Ook ik bij door dit forum bij Dr. De Meyere terecht gekomen. Hij maakt niet veel reclame, maar mond op mond reclame is het allerbelangrijkste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal waar wat je zegt ! Het hangt idd af van waar je vertrekt iedere borst is anders. Je hebt me ook nuttige informatie gegeven over die anatomische, het is allemaal zo logisch eens je het weet hè, dankje voor de informatie. Ik heb al een aantal foto's :) ik ga ook duidelijk maken dat ik geen ballonnen wil.. Wanneer is jouw operatie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal waar wat je zegt ! Het hangt idd af van waar je vertrekt iedere borst is anders. Je hebt me ook nuttige informatie gegeven over die anatomische, het is allemaal zo logisch eens je het weet hè, dankje voor de informatie. Ik heb al een aantal foto's :) ik ga ook duidelijk maken dat ik geen ballonnen wil.. Wanneer is jouw operatie ?

8 maart is mijn grote dag! Had al twee weken na het consult gekund, maar we gaan eind februari eerst nog op wintersport en ik kan niet zo heel goed skieen, dus vallen met me nieuwe Boobies durf ik niet aan. Helaas nog erg lang wachten, ik tel de weken af. Kan mij niet snel genoeg gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8maart ?! Das niet zo lang meer :) alle voor jouw is dat natuurlijk traag aftellen hehe, spannend !! Ik ga maandag toch al eens bellen naar de meyere en ik ga vragen of het in juni kan.. Dan heb ik 2weken verlof 3w achter elkaar mag niet dus dan laat ik me maar schrijven door de dokter denk ik,.. Ik heb geen zin om na 2w terug alle dagen 10-20kilo boven men hoofd te tillen.. Ik wil dat risico niet nemen.

Hou je mij op de hoogte na je operatie meid ?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja natuurlijk, we houden elkaar op de hoogte. Je kunt ook mijn forum lezen onder operatieverslagen. Laat ff weten wanneer je je consult heb gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

En ?? Hoe was het ?

Aan wie vraag je dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He MissesD, Bolleke heeft tot de dag van haar operatie op 28 februari niets meer van zich laten horen helaas. Wel jammer hoor, je leeft mee en dan zijn ze ineens weg! Nou ja, het komt wel vaker voor volgens BB, ik zal eraan moeten wennen.

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig.. Wou graag haat ervaring weten, ik ga zeker proberen af en toe te komen piepen ! Nu en ook als ik de operatie achter de rug heb., ik doe men best ;) ben blij te horen over hoe goed demeyere is , stelt toch een pak gerust he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.