Jump to content

sharonne13 : 4 maart : Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis : Breda

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben sharonne en op 4 maart zal mijn borstvergroting plaatsvinden!

Op vrij jonge leeftijd wist ik al dat ik dit wilde omdat ik weinig tot geen borsten heb....

Cup AA is soms nog te groot en na lang sparen is 4 maart eindelijk de grote dag!

Op 3 maart word ik 21 en heb eindelijk de stap gezet het te doen.

Ik heb al enige verhalen gelezen en vind het leuk dit met jullie te delen en natuurlijk al jullie verhalen te lezen en te kunnen volgen!

Hallo allemaal,

Ik heb mezelf al even kort voorgesteld bij het voorstelforum.

Maar ik ben Sharonne nu nog 20 jaar maar over een kleine 6 weken wordt ik 21 en de dag daarna zal mijn operatie plaatsvinden!

Ik heb een gesprek gehad met dr. Kolkman in het Amphia Ziekenhuis in Breda.

Eerder las ik al een operatieverslag op dit forum van iemand die vorig jaar door dezelfde arts is geopereerd en dat geeft me een goed gevoel! (al was de keuze al gemaakt en heb ik een heel fijn en goed gesprek gehad met dr. Kolkman). Het is toch fijn te lezen dat andere ook tevreden zijn over het resultaat!

Als sinds de puberteit heb ik weinig borstgroei, uiteraard erg vervelend maar als minderjarige kun je alleen maar dromen dat ze ooit komen. Dit gebeurde helaas niet en eindelijk na lang sparen en goed nadenken heb ik de stap gezet en sta ik er nu 100% achter.

Ik zat met veel vragen maar dr. Kolkman heeft deze allemaal bij me weg kunnen nemen.

Er zullen bij mij Natrelle Anatomische implantaten worden geplaatst en na zelf grondig te hebben rond gekeken en informatie te hebben onderzocht denk ik dat dit de beste keus is voor mij.

Ik ben heel erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Voor pijn ben ik niet bang want ik weet dat dit erbij hoort en de een heeft erg veel pijn en van andere mensen hoor ik dat het erg meevalt.

Zijn er op dit forum nog meer mensen die geopereerd zijn door dr. Kolkman?

Ik kan nu al niet wachten tot de 'grote' dag aanbreekt!

Dankjewel!!

Ik ben erg benieuwd naar 4 maart en heb gelukkig al veel van jullie verhalen gelezen maar nooit de stap gezet om me ook aan te melden!

Ik heb zojuist een operatieverslag toegevoegd (als ik het goed heb gedaan natuurlijk want ben nog even aan het zoeken hoe alles werk, haha)

Ik word geholpen door dr. Kolkman in het Amphia Ziekenhuis in Breda

x

Welkom, ik krijg ook op 4 maart mijn bv! worden ze bij jou voor of achter de spier geplaats? en welke cup wil je graag? hoeveel cc krijg je? welk merk ?

Wat leuk, ja de dag komt nu erg snel dicht bij!

Bij mij worden ze achter de spier geplaats vanwege mijn slanke figuurtje 1,73 en 53kg

Ik krijg Natrelle siliconen implantaten, 280 cc.

De cup is bij veel bh's toch verschillend maar ik hoop gewoon eindelijk borsten te krijgen.

Nu is AA vaak nog te groot en nu gebruik ik opvulling in mijn bh om het nog ergens op te lijken.

Grote borsten zullen bij mij niet staan maar met een volle B zal ik heel tevreden zijn :-)

Wat leuk dat we op dezelfde dag de operatie hebben!

Ben erg benieuwd wat jou ervaringen zullen zijn.

Jij krijgt ronde implantaten lees ik. Spannend hoor.

Ben nu al niet meer van dit forum af te slaan!

x

Dankje, dan ben jij net een week po. Dan kun je nog niet veel, dus kun je heel de dag voor me duimen haha. Grapje hoor. Ik probeer het zo te bekijken dat het goed gaat komen. Perfect kan niet meer na zoveel opraties omdat littekens ook al stukken groter zijn. Als ze gelijk zitten, en pijnvrij zijn maakt mij al heel tevreden. Op naar maart dan hè?

• 1 year later...

Hoi Sharonne,

Ik overweeg of ik me door dr. Kolkman laat opereren (of dr. Nio) maar vind weinig informatie over hem en foto's. Mocht je het zien zitten, zou je me misschien een fotootje willen sturen? Ik ben erg benieuwd naar zijn werk!

Groetjes, Meb.

Guest cindytje1985

Hoi Sharonne,

Ik overweeg of ik me door dr. Kolkman laat opereren (of dr. Nio) maar vind weinig informatie over hem en foto's. Mocht je het zien zitten, zou je me misschien een fotootje willen sturen? Ik ben erg benieuwd naar zijn werk!

Groetjes, Meb.

hoi meb

Dit topic is ruim een jaar oud.. Ik denk dat je hier geen antwoord meer op krijgt ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.