Jump to content

Zo een verlangen naar die BV !

Recommended Posts

Hey dames,

Ik heb nu even de tijd en een goede pc voor mijn verhaal even kort uit te schetsen.

Ik ben een jonge meid van 21jaar, is al 8jaar gelukkig samen met mijn ventje.

We hebben samen een half jaar terug een huis gekocht, hebben 2 hondjes, kortom we hebben wel een gelukkig leven.

Op 1ding na dan... ik heb al zo lang ik me kan bedenken een verschil in grootte in men borst... men rechterborst is dus kleiner dan mijn linker, geen cupmaat ofzo maar toch het stoort mij enorm als ik ga shoppen vooral voor tops, t shirts, jurkjes,lingerie, en maar te zwijgen over bikini of badpak.

Ik ben al jaaaaaren niet meer gaan zwemmen, ik heb al jaren GEEN zwemkleding gekocht ik heb er zelfs GEEN ! Het stoort mij dagelijks, ik heb er een enorm complex over!

Mijn man stoort zich daar niet aan, maar een man is daar anders is, soms weet hij niet welke borts kleiner is bij het tasten... maar in mijn ogen lijkt dat allemaal veel groter het verschil op de 2, stel ik me dan aan ? Of zien de andere dit gewoon anders dan ik ?

In het begin van onze relatie en nog een lange tijd nadien voelde ik mij er slecht om en had ik wel enige schaamte dit is niet echt weg gegaan maar hoe zal ik het zeggen, ik voel me goed over mijn borsten tegenover mijn vriend... maar het is niet zo dat ik helemaal naakt voor hem zal gaan staan om naar me te staren...Ik ben ermee kunnen omgaan dat hij het weet en kan zien.. is dit te begrijpen? Want volgens mij maak ik het ontzettend ingewikkeld ! Ik ben dan ook geen goede verteller en zeker geen goede gevoelsbeschrijver ^^

Nu hadden wij gisteren 14/1/13 een afspraak bij mijn mama haar PC(zij heeft bij hem een BV en correctie laten doen) namelijk dokter cambier van Dendermonde/Gent.

Mijn mama was en is heel tevreden over hem, ik daarin tegen na mijn eerste consult kan ik alleen maar zeggen dat ik mij bij hem niet goed voelde, ik moest er zijn om 20uur en om 20.05u was ik alweer buiten, ik was slechts 5minuutjes binnen ! Ik had mijn uitleg nog niet kunnen doen en hij onderbrak me al en zei ja laat is zien...

Dan heeft hij in een sneltempo de uitleg gedaan hoe het zo verlopen en dat ik maar een afspraak moest maken voor in gent en dat we daar dan alles nog eens zouden overlopen en de hoeveelheid zouden bepalen, en oja hij kon er iets moois van maken !

Tja dit is voor mij dus echt niet voldoende? En ook mijn ventje had hier geen goed gevoel over... Na het gesprek voelde ik mij enorm slecht..

Ook zit ik met het dilemma dat mijn ventje het dus niet nodig vind en hij ook niet zo goed kan vatten waarom ik dit zo graag wil... Hij vind me goed zo, en dan probeer ik uit te leggen hoe ik me voel en hoe ik mezelf zie... maar in zijn ogen is dat dus echt helemaal niet waar. En ook heeft hij mij eens de indruk gegeven dat hij bang zou zijn dat ik dan op zoek zou gaan naar aandacht en andere mannen... heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee dat jullie man er zo over denkt? Hoe pakken jullie dit aan?

Eenders hoe ik zoek dus een goede PC die weet wat hij doet en mooi werk levert , op het forum hadden ze mij aangeraden Dokter Demeyere van Gent aangezien ik van Belgie ben.

Wie heeft er ervaring mee ? en wil deze delen?

Volgende vraagjes nog ::

welke protheses hebben jullie ? Zoutwater? Silicone? merk?

Welk profiel?

En graag wat meer uitleg waarom jullie dat hebben gekozen of waarom de pc je dat aanraadde?

Wat zijn de voor en nadelen van zoutwater en of siliconen en de soorten profielen?

Groetjes !

Hee meis,

Wel lief dat je vriend zegt dat het niet nodig is, maar jij moet je er goed bij voelen. Heeft hij het inmiddels wel geaccepteerd dat je het echt wilt gaan doen?

Ik heb geen ervaring met die kliniek, maar als het niet goed voelt zou ik nog even verder kijken hoor.. Wat jij verteld vind ik idd heel raar, dat hij je niet uit liet praten en dat je al zo snel weer buiten stond.. Wat vond je ma van dat consult?

Verder heb ik nog geen definitieve datum voor mijn BV, maar hopelijk kan het begin Juni bij het MCA (= een ziekenhuis in Alkmaar). Ik kan max 280cc van eurosilicone zei mijn pc. Daar vertrouw ik dan maar op. Verder word het achter de spier geplaatst omdat ik helemaal geen borstweefsel heb.

Over het materiaal, hij zei iets met siliconen maar het is me eerlijk gezegd een beetje ontschoten nu ik er zo eens over na denk..

Ik heb over 2 weken weer een consult dus dan ga ik dat bespreken, en ook over welk profiel want dat ben ik ook vergeten te vragen :106:

Ik had een enorm complex over mijn oren, zeker 5 jaar lang, droeg mn haar niet vast, deed haarbanden op mn oren, knelde ze af.. voelde me lelijk, werd er gekkk van, dat heb jij met je borsten, bij mij zei ook iedereen nee joh je hebt geen flaporen het valt hartstikke mee maar ik vond dat niet.. en ben blij dat ik me er aan heb opereren, al koste t me 10x zoveel ik zou het zeker weer doen, en nu door zwangerschap zijn mn borsten gaan hangen en leeg, en wil ik ook een BV. mijn vriend vind dit ook beter want tja mn borsten zijn niet meer zoals ze waren en dan liever paar cupmaatjes erbij hahaha..

5min consult is wel erg kort echt belachelijk, koste het consult ook geld?

ik zelf heb mn oren laten doen bij kliniek beaucare en ga daar nu weer heen. ben zeer tevreden over die kliniek dus vandaar..

succes ermee.

Hee meis,

Wel lief dat je vriend zegt dat het niet nodig is, maar jij moet je er goed bij voelen. Heeft hij het inmiddels wel geaccepteerd dat je het echt wilt gaan doen?

Ik heb geen ervaring met die kliniek, maar als het niet goed voelt zou ik nog even verder kijken hoor.. Wat jij verteld vind ik idd heel raar, dat hij je niet uit liet praten en dat je al zo snel weer buiten stond.. Wat vond je ma van dat consult?

Verder heb ik nog geen definitieve datum voor mijn BV, maar hopelijk kan het begin Juni bij het MCA (= een ziekenhuis in Alkmaar). Ik kan max 280cc van eurosilicone zei mijn pc. Daar vertrouw ik dan maar op. Verder word het achter de spier geplaatst omdat ik helemaal geen borstweefsel heb.

Over het materiaal, hij zei iets met siliconen maar het is me eerlijk gezegd een beetje ontschoten nu ik er zo eens over na denk..

Ik heb over 2 weken weer een consult dus dan ga ik dat bespreken, en ook over welk profiel want dat ben ik ook vergeten te vragen :106:

Hey

Dankje voor je reactie meid !

Of hij het geaccepteerd heeft dat ik het echt wil gaan doen, das de grote vraag, het onderwerp is moeilijk te bespreken met hem vind ik.

Ik zal nog maar eens een poging wagen vanavond.

Mijn moeder is nogal snel tevreden... En bij mijn ma was het vooral hare vriend die de beslissing heeft genomen en mijn ma is er gewoon in meegegaan... Tja geen commentaar meer want GVD !

Ik ga inderdaad nog eens naar een andere pc en kijken wat hij zegt en of hij wel de tijd neemt, en vooral of ik mij er goed bij voel !

Eurosilicone, en het wordt dus achter de spier gedaan indien je zelf geen borstweefsel hebt?

Ja hou me zeker op de hoogte welk profiel je gaat nemen of krijgen meid !

Hopelijk is jouw datum er snel en kan je snel beginnen aan je revalidatie ! Spannend, toch? !

En na je 2de consult geef je toch een update hé ;)

Ik had een enorm complex over mijn oren, zeker 5 jaar lang, droeg mn haar niet vast, deed haarbanden op mn oren, knelde ze af.. voelde me lelijk, werd er gekkk van, dat heb jij met je borsten, bij mij zei ook iedereen nee joh je hebt geen flaporen het valt hartstikke mee maar ik vond dat niet.. en ben blij dat ik me er aan heb opereren, al koste t me 10x zoveel ik zou het zeker weer doen, en nu door zwangerschap zijn mn borsten gaan hangen en leeg, en wil ik ook een BV. mijn vriend vind dit ook beter want tja mn borsten zijn niet meer zoals ze waren en dan liever paar cupmaatjes erbij hahaha..

5min consult is wel erg kort echt belachelijk, koste het consult ook geld?

ik zelf heb mn oren laten doen bij kliniek beaucare en ga daar nu weer heen. ben zeer tevreden over die kliniek dus vandaar..

succes ermee.

Hey dankje voor je berichtje idd het is zoals jij met je oren had,de rest ziet het probleem niet zoals jij dat ziet he...

Over die kliniek heb ik al veel dingen gelezen, die lijken wel goed meid !

En ja hoor eerste consult is betalend ... Ben eens benieuwd voor 5minuutjes hoeveel ik zal moeten betalen.

Inderdaad als je dan toch op die operatietafel ligt ineens wat meer volume erin :D !

Hey

Dankje voor je reactie meid !

Of hij het geaccepteerd heeft dat ik het echt wil gaan doen, das de grote vraag, het onderwerp is moeilijk te bespreken met hem vind ik.

Ik zal nog maar eens een poging wagen vanavond.

Mijn moeder is nogal snel tevreden... En bij mijn ma was het vooral hare vriend die de beslissing heeft genomen en mijn ma is er gewoon in meegegaan... Tja geen commentaar meer want GVD !

Ik ga inderdaad nog eens naar een andere pc en kijken wat hij zegt en of hij wel de tijd neemt, en vooral of ik mij er goed bij voel !

Eurosilicone, en het wordt dus achter de spier gedaan indien je zelf geen borstweefsel hebt?

Ja hou me zeker op de hoogte welk profiel je gaat nemen of krijgen meid !

Hopelijk is jouw datum er snel en kan je snel beginnen aan je revalidatie ! Spannend, toch? !

En na je 2de consult geef je toch een update hé ;)

Vind het wel raar dat hij denkt dat jij het doe om andere jongens te kunnen versieren.. Dan heeft ie niet veel vertrouwen in je..

Oow dus die vriend van je ma wou dat zij die borstvergroting liet doen??:o

Nouja, mijn pc doet dat wel maar er zijn ook veel pc's die werken met de dual plane methode (=half achter de borstspier).

Ja ik vind het superspannend maar heb er wel echt heeeeeel veel zin in!!

Ik dacht eerst dat het feest niet door zou gaan ivm mn werk en geld..

Maar over het geld: dat wilt mn pa voorschieten, echt superlief. En wat betreft mijn werk: ik werk in een ziekenhuis en doe zwaar werk, ik heb eerlijk gezegd tegen mijn teamleider dat ik een borstvergroting wil. Ze reageerde eig heel goed en ik heb 4 weken vakantie gekregen, van begin juni tot eind juli!

Dus het duurt nog wel ff voordat ik mijn borstvergroting heb hoor :P Kon helaas niet eerder ivm mijn werk. En wil ook niet nu al zomervakantie en dan de hele zomer doorwerken met al dat personeelstekort..

Ja idd en dat hij me vertrouwt vind ik wel belangrijk !

Hij heeft ook geen reden tot wantrouw.

En idd mijn ma hare vriend wou dat ze dat liet doen tja ;)

Ik heb ook zwaar werk maar ik vrees alleen dat ze op mijn werk zo goed ni gaan reageren aangezien niemand daar echt met zen uiterlijk bezig is :/?! Ik werk in de Aldi... Veel zware dingen tillen en hoog tillen ook. Ik zou het proberen regelen met mijn dokter eventueel en anders 3w verlof nemen al lijkt me da kort om dan al dingen op te nemen van 20kilo of meer en heel veel boven je hoofd tillen... Ik zou aan de dokter vragen of we het is 3-4 delen mogen betalen want een huis kopen kostte ook wel geld... :)

Werk je fulltime in de Aldi of alleen als bijbaan?

Kan je niet zeggen dat je 5 weken op vakantie gaat ofzo??

Jaa idd, moet jij t ook zelf betalen of betaald je ma het?

Ik betaal het zelf, mijn ma gaat dit echt niet betalen hoor...

Ik werk fulltime in de Aldi jep...

En de max is normaal 2w na elkaar mag nemen als verlof...

Maar buiten de grote vakantie wordt het soms toegestaan 3weken achter elkaar te nemen...

Dus ik ga nog eens moeten bekijken hoe ik dit het beste aanpak...

wow hmm dan word t wel lastig..

kan je t dan niet in de zomervakantie laten doen? of je zegt dat t om een andere operatie gaat en dat je daarvan moet herstellen.

Ja dan gaan ze wrs vragen waarom ik geen ziekteverlof krijg he ?

En misschien gaan ze wel zien wat ik heb laten doen :D dat weet ik niet hé hoe opvallend het uiteindelijk zal zijn... ^^

Eenders hoe ik heb geen zin om gaan uit te leggen wat ik wil doen, ze gaan er toch geen rekening mee houden, wou graag een opleiding starten en dit is telkens woensdag en ze kunnen me niet steeds woensdag vrij geven... een vaste vrije dag gaat niet.. Dusja waarom zouden ze dan moeite doen voor een 'schoonheidsoperatie' ?

En dan nog het zijn hun zaken ook gewoon niet, toch :D ?

Ik ben op zoektocht naar ander werk lichter werk vooral want ik zie te veel af in men nek en schouders en rug.. Maar omdat ik in de Aldi werk ga ik me niet laten tegen houden hoor.. Ik overleg wel met mijn dokter of hij me kan thuis schrijven ofz en anders tja zeg ik de waarheid en vraag ik verlof e ja x

Ik ben bij dr. Demeyere geopereerd en zeer tevreden over het resultaat :)

Als je rechtsboven in het zoekbalkje naar hem zoekt, kom je meer topics tegen over hem, en ik ben zelf volgens mij geen slechte verhalen tegen gekomen over hem.

Hij werkt met Mentor en Natrelle prothesen. Dit zijn beide zeer goed merken! Ook in Amerika zijn deze prothesen goedgekeurd, wat voor mij wel een belangrijk gegeven was (aangezien ze daar erg streng zijn)

Ik heb silicone. De zoutwater schijnen veel sneller te lekken. Het wordt dan wel door je lichaam opgenomen, maar je moet dan toch weer een operatie ondergaan.. Ik vind dat een groot nadeel :) Vandaar mijn keuze voor silicone.

xxx BB

Hoi Meis,

Zo te lezen zit jullie relatie vast helemaal goed, aangezien jullie al lang samen zijn en een huisje en alles hebben gekocht.

Misschien van zijn kant uit ook een beetje onzekerheid, niet wetende wat er komen gaat. Ik heb die ervaring ook, met de kanttekening dat mijn relatie al op springen stond op dat moment, het nu ook al uit is sinds maart, niet alleen door de BV, koek was gewoon op, maar dat terzijde. Als je relatie goed zit komen jullie er vast samen uit, en misschien als jullie een ander consult plannen waar jullie allebei je vragen kunnen stellen, je allebei een stuk beter daar uitkomt. Denk dat het zeker ook voor de vriend/man een belangrijk iets is, en dat onzekerheid misschien dan de kop opsteekt.

Ik heb siliconen ronde protheses van Natrelle, 245 cc en 250 cc, ik had ook een verschil in grootte, niet dramatisch groot, maar mij irriteerde het, met name dat ik altijd een vrij grote ruimte overhield aan 1 kant in de bh, echt vervelend. Daar ben ik nu vanaf gelukkig.

Ik heb voor Natrelle gekozen, omdat A: mijn PC daar mee werkt en daar heel tevreden over is B: zoals BB al zet zijn ze in de VS ook goedgekeurd, dat wil wel wat zeggen. :105:

Heel veel succes samen, jullie komen er vast uit:)

x Veer

Ik herken het verhaal met je vriend!

Mijn (imiddels) ex dacht er precies hetzelfde over.

Voor hem hoefde het allemaal niet en ik moest mezelf accepteren zoals ik was.

4 maart heb ik nu mijn operatie gepland staan en ik doe het puur voor mezelf.

Ik wil me ook wel eens vrouw voelen ipv het meisje met de 2 'ruggen'.

Je moet dit doen voor jezelf! Je doet het niet om aandacht te krijgen van andere mannen.

Want zoals je zelf zegt ben je gelukkig met je vriend en hebben jullie niet voor niets samen een huisje gekocht! Dat is een grote stap!

Probeer je vriend je gevoel uit te leggen als jullie relatie echt goed zit zal hij het vast begrijpen!

Het is en blijft een beslissing die je voor jezelf moet maken en niet voor iemand anders :-)

Succes maar jullie komen er vast samen uit :-)

x

Ik ben bij dr. Demeyere geopereerd en zeer tevreden over het resultaat :)

Als je rechtsboven in het zoekbalkje naar hem zoekt, kom je meer topics tegen over hem, en ik ben zelf volgens mij geen slechte verhalen tegen gekomen over hem.

Hij werkt met Mentor en Natrelle prothesen. Dit zijn beide zeer goed merken! Ook in Amerika zijn deze prothesen goedgekeurd, wat voor mij wel een belangrijk gegeven was (aangezien ze daar erg streng zijn)

Ik heb silicone. De zoutwater schijnen veel sneller te lekken. Het wordt dan wel door je lichaam opgenomen, maar je moet dan toch weer een operatie ondergaan.. Ik vind dat een groot nadeel :) Vandaar mijn keuze voor silicone.

xxx BB

Dankje meid voor je informatie !

Ja wat je zegt over die zoutwater protheses had ik gisteren op internet gelezen doordat deze met een ventiel sluiten na het vullen in je borst heb je meer kans op lekjes...Dus ik had ook al zoiets van hmmz? Ik DACHT ook dat zoutwater er natuurlijker uitziet aangezien als je ligt dus ook naar zijkant een beetje gaan.. Maar nu lees ik bijna overal dat deze juist een minder natuurlijk effect geven? Omdat het water is en eigen borstweefsel is steviger dan water dus silicone zou het natuurlijkst uitkomen...

Alleen mijne man zit met het gedacht dat dat niet zo is... maar ik zal hem dat straks is allemaal laten lezen op internet ze misschien veranderd hij dan wel van gedacht... Zou liever voor silicone gaan omdat er ook minder kans is op lekjes, en omdat ik heb gelezen dat zoutwater protheses ook al is durven 'klotsen' ? Dat het meer is zoals een waterballon?

Hoi Meis,

Zo te lezen zit jullie relatie vast helemaal goed, aangezien jullie al lang samen zijn en een huisje en alles hebben gekocht.

Misschien van zijn kant uit ook een beetje onzekerheid, niet wetende wat er komen gaat. Ik heb die ervaring ook, met de kanttekening dat mijn relatie al op springen stond op dat moment, het nu ook al uit is sinds maart, niet alleen door de BV, koek was gewoon op, maar dat terzijde. Als je relatie goed zit komen jullie er vast samen uit, en misschien als jullie een ander consult plannen waar jullie allebei je vragen kunnen stellen, je allebei een stuk beter daar uitkomt. Denk dat het zeker ook voor de vriend/man een belangrijk iets is, en dat onzekerheid misschien dan de kop opsteekt.

Ik heb siliconen ronde protheses van Natrelle, 245 cc en 250 cc, ik had ook een verschil in grootte, niet dramatisch groot, maar mij irriteerde het, met name dat ik altijd een vrij grote ruimte overhield aan 1 kant in de bh, echt vervelend. Daar ben ik nu vanaf gelukkig.

Ik heb voor Natrelle gekozen, omdat A: mijn PC daar mee werkt en daar heel tevreden over is B: zoals BB al zet zijn ze in de VS ook goedgekeurd, dat wil wel wat zeggen. :105:

Heel veel succes samen, jullie komen er vast uit:)

x Veer

Hey meid,

Zoals je zegt ik heb ook ruimte over aan de ene borst... en aan de andere borst past de bh dan perfect, zeer lastig !

En inderdaad misschien helpt het als we naar een pc gaan die wel tijd voor ons neemt en waar we ons goed bij voelen, En zoals je zegt hij kan zich een beetje onzeker voelen, ik ga zeker met hem nog eens praten, ik weet het is mijn lichaam en mijn keuze maar ik zou heel graag hebben dat hij ermee achter staat... Zijn mening betekend hierin toch veel.

Ik herken het verhaal met je vriend!

Mijn (imiddels) ex dacht er precies hetzelfde over.

Voor hem hoefde het allemaal niet en ik moest mezelf accepteren zoals ik was.

4 maart heb ik nu mijn operatie gepland staan en ik doe het puur voor mezelf.

Ik wil me ook wel eens vrouw voelen ipv het meisje met de 2 'ruggen'.

Je moet dit doen voor jezelf! Je doet het niet om aandacht te krijgen van andere mannen.

Want zoals je zelf zegt ben je gelukkig met je vriend en hebben jullie niet voor niets samen een huisje gekocht! Dat is een grote stap!

Probeer je vriend je gevoel uit te leggen als jullie relatie echt goed zit zal hij het vast begrijpen!

Het is en blijft een beslissing die je voor jezelf moet maken en niet voor iemand anders :-)

Succes maar jullie komen er vast samen uit :-)

x

hey meid,

Inderdaad zo voel ik het ook ik voel me nu een meisje, ik wil ook kunnen zeggen dat ik een vrouw ben... ik wil gewoon wat meer volume.

Ik wil me vrouwelijk voelen in een jurkje en lingerie bikini en noem maar op, want dat is nu het geval echt niet.

En inderdaad ik ben gelukkig met mijn vriend en ik zou hem absoluut niet kunnen missen vandaar dat ik ook zijn mening vraag, anders zou ik het gewoon op mezelf beslissen moest ik niets om hem geven en het alleen voor andere mannen zou doen...

gisteren hebben we nog eens kunnen praten en het gesprek is toch al gemakkelijker bespreekbaar, ik denk dat hij nog moet wennen aan dat idee.

Hij zei gisteren ook ik ben u zo gewoon zoals je bent , en dat ga heel raar zijn u ineens anders te zien... Da ga voor mij ook zo zijn he..

maar als je veranderd van partner bijvoorbeeld ziet het er toch ook allemaal anders uit en moet je daar ook aan wennen toch?

Dat is ook wel weer waar. Anders wordt het sowieso! Ik moet zelf nu al heel weg wennen dat er ineens iets zit van voor, borsten van mezelf! Ken dat hele gevoel niet. Ook het gewicht voor is even wennen. Mijn vriend betrek ik echt erbij, voorzichtig voelen en foto's laten maken. Zo krijgt hij ook de tijd om te wennen aan alles. Hij vond het ook allemaal niet nodig naar vindt ze nu toch wel erg mooi! Misschien is het nog goed voor je seksleven ook, als je nu onzeker bent ;) houd hem dat maar voor haha, dan draait hij wel bij!

succes met je keuze, ik zou ook nog even verder kijken naar een pc waar je je beiden goed bij voelt.

en ik denk dat het de onzekerheid van je vriend is,hij is bang om je kwijt te raken. Maar volgens mij doen we het allemaal voor ons zelf en onze onzerheid.

succes met je keuze!

Dat is ook wel weer waar. Anders wordt het sowieso! Ik moet zelf nu al heel weg wennen dat er ineens iets zit van voor, borsten van mezelf! Ken dat hele gevoel niet. Ook het gewicht voor is even wennen. Mijn vriend betrek ik echt erbij, voorzichtig voelen en foto's laten maken. Zo krijgt hij ook de tijd om te wennen aan alles. Hij vond het ook allemaal niet nodig naar vindt ze nu toch wel erg mooi! Misschien is het nog goed voor je seksleven ook, als je nu onzeker bent ;) houd hem dat maar voor haha, dan draait hij wel bij!

Ja dat zou ik dus ook doen hem fotos laten nemen en laten voelen enzo..

Persoonlijk vind je dat het natuurlijk aanvoelt?

Voor de vrouw zelf is het ook wennen das ook ineens helemaal anders he toch.

succes met je keuze, ik zou ook nog even verder kijken naar een pc waar je je beiden goed bij voelt.

en ik denk dat het de onzekerheid van je vriend is,hij is bang om je kwijt te raken. Maar volgens mij doen we het allemaal voor ons zelf en onze onzerheid.

succes met je keuze!

Dankje !

Ja ik denk aan demeyere en dhondt ik heb daar al veel mooie foto's van gezien, maar dhondt werkt vooral met anatomische maar ik vind het resultaat toch wel altijd zeer mooi !

Ja ik voel me onzeker ik wil me graag is vrouwelijk voelen in een jurkje...en me goed voelen in zwemkledij.

Mijn borsten voelen absoluut nog niet natuurlijk aan hoor. Ik ben nu 9 dagen PO en het zijn echt nog twee opgeblazen, stijve ballen. Niks sexy's aan in elk geval :P één en al vocht en zwelling. Ik denk dat dat nog wel een hele tijd zal duren. Al kan ik niet wachten tot ik het gevoel heb dat het echt borsten zijn!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.