Ga naar inhoud

Brusselse kliniek biedt goedkope borstvergroting via Groupon


engelke69

Aanbevolen berichten

Slechte zaak!!

Je krijgt "korting" maar er was toevallig van de week op de tv (volgens mij bij het nieuws) dat er allerlei kosten bij komen, zoals de protheses die apart gerekend worden en de anesthesie die apart gerekend word enzovoorts enzovoorts...En dan staat er nog een stukje dat als je niet geschikt bent voor de ingreep dat je je geld terug krijgt. Tuurlijk!! Ze zullen altijd een behandeling vinden die wel geschikt is ;)

Dus ik zeg...NIET DOEN!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In belgie mogen ze geen reclame meer maken voor dit soort dingen dus doen ze het in nederland. Niet vertrouwen. Denk je nou echt dat je zo een grote korting zal krijgen ergens op en dat het ook nog eens een hele goede kliniek zal zijn? Niet doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook niet echt van plan om het te doen omdat ik er ook mijn twijfels bij had.

Wou gewoon graag mening weten. :)

Ook omdat je via google niets vind over die kliniek. Raar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Het is niet de hele behandeling voor dat geld maar een kortingsbon die je koopt.

Ik heb weleens met groupon gewerkt voor mijn eigen bedrijf en het zegt echt niets over de kliniek.

Die kan evengoed gewoon wel goed zijn en dit als een actie doen.

Kijk eens naar de wellness kliniek met hun betaal nu 500 euro aan of anders heb je de aanbieding niet...duhhh.

Ik zeg niet dat de kliniek goed is nu hè...maar ook niet slecht.

Groupon zegt echt helemaal niets over een product...zij verdienen alleen maar geld of je nu wel of niet gaat.

Gr. Guppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn mening is dat als een plastische chirurg/kliniek aanbiedingen via groupon moet gaan doen er toch iets niet klopt. We hebben het hier niet over een aankoop maar een lichamelijke behandeling.

Dat je voor een product of restaurant of iets in die richting op de manier reclame maakt en korting geeft is prima!! Maar voor operatie....nee dat lijkt me niet de juiste manier. En daarbij krijg je geen korting want ze berekenen het gewoon door op een andere manier. Bijv. door de protheses apart te rekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken deze kliniek niet en kan er dus ook geen mening over geven maar het feit groupon zegt echt niets.

Hun benaderen zelf bedrijven, het is niet zo dat de bedrijven dat doen.

Ik heb al vaker op groupon of daydeal ed zulk soort aanbiedingen gezien...als ik me niet vergis zelfs een keer van de Bergman kliniek.

Dat is toch best een gerenommeerd bedrijf.

Ik zie niet het verschil in reclame op deze manier of een aanbiedingsaktie op kliniekeninfo of iets dergelijks.

Ik zal kortuitleggen hoe het werkt.

Groupon benadert je

Jij geeft op iets van bv 100 euro 50% korting.

De klant koopt je product via groupon dus voor 50 euro

Minimaal De helft van het verkoopbedrag is voor groupon.

Je krijgt een lijst van groupon met namen en adressen en je bent weer zelf verantwoordelijk voor het versturen ed.

Groupon verdient dus vrij gemakkelijk en het bedrijf maakt reclame maar haalt er echt niet veel winst uit als het al geen verlies is.

Als je een reclame wil plaatsen elders kost het je ook geld en groupon heeft een giga klantenbestand met emailadressen.

Daarom gaan bedrijven overstag om dit te doen....echt puur reclame en een groot bereik van klanten.

Ik hoop dat jullie er nu iets meer van begrijpen waarom en hoe bedrijven dit doen.

Nogmaals het zegt niets over het bedrijf.

Ik praat ze niet goed en niet slecht want ik ken ze niet maar ken groupon wel en dat zijn gehaaide bedrijven.

Gr. Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet hoe groupon werkt ;) En nogmaals voor vele bedrijven prima!!

Maar niet voor een plastische kliniek.

Zoals je zelf al zegt...Je maakt niet of nauwelijks winst of zelfs verlies...

Denk je echt dat een kliniek dat zou doen?? Nee hoor! Die berekenen dus gewoon hun "verlies" door op jouw ingreep.
Zou je normaal 3000 euro betalen voor een borstvergroting bij hun (ik zeg maar even een bedrag) en dus nu die 500 euro korting krijgen en dus denken dat je dan 2500 euro betaalt. Ik vermoed zomaar dat je dan dus je prothese apart moet betalen a 500 euro ;) Dus dan betaal je alsnog 3000 euro. Of misschien nog wel meer.

Het was laatst op de tv....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik denk dat ik je verkeerd heb begrepen dan.

Ik doelde idd ook op groupon...ik zou het nl jammer vinden als bedrijven een slechte naam krijgen die niet terecht zou zijn.

Ook ik ken het bedrijf nl niet en kan dus niks over ze zeggen.

Dat de korting niet helemaal waar is dat denk ik idd ook.

Dat zie je vaak bij groupon, daydeal en noem maar op producten...als je ze dan gewoon opzoekt zijn ze nl net zo duur als via zo'n site

Vandaar dat ik zei dat ze erg gehaaid zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschrikkelijk dat dit nog steeds mag :(

Dat je een iPhone kabel, een etentje of een set pannen via Groupon koop, ok,

maar een chirurgische ingreep dat kan echt niet. Daar zijn de gevolgen niet van in te schatten.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb morgen consultatie gesprek daar. Nu weet ik het even helemaal niet meer. Op de site zlef vind je ook ervaringen, staat ook email bij. Of ook beter niet vertrouwen? Ben echt wanhopig op zoek naar positieve ervaringen want nu is het zover morgen om ook een datum vast te leggen... Don't know what to do :(:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom wil je perce hier iets positiefs over die kliniek vinden? Als je het niet vertrouwt moet je het niet doen.

Maar wacht eerst je consult even af wat ze zeggen en wat het dus gaat kosten allemaal inclusief! Geen verrassingen achteraf. En je bent niet verplicht direct een datum vast te leggen, je kan ook nog meerdere consult plannen of er over nadenken en later bellen voor een datum.

Succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.