Ga naar inhoud

ladii-pink : 29 september 2009 : Dr. Lommen : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

29-09-2009 was de dag van mijn borstvergroting! Ik ben van 75B naar sport bh 80D gegaan (en superblij! :D ) met 350cc ronde, ruwe prothese.

De operatie is allemaal goed verlopen alleen de drains daarna waren een beetje vervelend, maar die konden er al snel uit gelukkig.

Ik ben bij dit forum gekomen omdat me het leuk lijkt mijn ervaringen te delen!

XxxAngelique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Poppy!

Ik ben bij de bergman kliniek geweest en ben geholpen door dr. Lommen. Hij heeft het erg goed gedaan!

Voor het eerste consult vond ik het een beetje eng/raar om mijn borsten aan de dokter te laten bestuderen, maar dat viel heel erg mee

hij gaf me echt vertrouwen! Dat vond ik heel belangrijk.

Heb jij het ook laten doen of overweeg je het te doen..?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Ladi Pink,

Wat gaaf dat je al geweest bent en helemaal klaar.

Ik heb 24 oktober nog een consult bij de Bergman kliniek bij dr Laban.

Gewoon om nog een andere indruk op te doen.

Wat goed om te horen dat je tevreden bent over deze kliniek.

Grtjs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Poppy!

Ik ben bij de bergman kliniek geweest en ben geholpen door dr. Lommen. Hij heeft het erg goed gedaan!

Voor het eerste consult vond ik het een beetje eng/raar om mijn borsten aan de dokter te laten bestuderen, maar dat viel heel erg mee

hij gaf me echt vertrouwen! Dat vond ik heel belangrijk.

Heb jij het ook laten doen of overweeg je het te doen..?

xxx

Ik ben het aan het overwegen, zit nu te kijken waar ik op consult wil gaan.. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste: Wat super dat jullie allemaal reageren!

Wat leuk jane en bloempje dat jullie ook naar Bergman kliniek gaan voor een consult. Jullie gaan dus naar Bilthoven? Ik heb ook hele goede reacties gehoord van dr. Laban! en ook veel foto's gezien. Jullie zullen er vast goed aan doen!

En ja ik wacht nog op de foto's en wat betreft de na-foto's, die kan ik wel maken. Maar hoe zet ik ze hierop? Ik ben nog niet helemaal bekend namelijk:P

Spannend Poppy, wat heb je nu voor cupmaat? en wat wil je bereiken met de bv?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, ooh dat doe ik zelf ook nog steeds hoor:P Niks mis mee!

Ben nu even aan het proberen met die foto's, ik heb ze wel met mijn telefoon gemaakt dus ze zijn niet heeeel er duidelijk. Eerst moet ik ze maar op de computer zien te krijgen... Haha

ben je al zenuwachtig voor de 21ste?:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lady Pink

gefeliciteerd met je nieuwe boobs ik hoop dat je er te vreden mee bent

wat voor cup had je voor je BV

ik heb een kleine b cup wil ook graag op een grote Dcup uitkomen maar denk eerder dat het voor mij een volle c cup wordt

want ik krijg 320 cc

ik hoop dat je je foto's kan plaatsen,net zo als bloempje 70 ben ik ook een tietengluurder geworden hahaha

ik ben gewoon nieuwgierig hoe het is geworden bij iedereen.

Leuk dat je geopereerd ben je bent er nu vanaf ik word in december geopereerd ech afwachten met spanning is het voor mij

geniet van je boobies

veel liefs wesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wesje,

Dank je wel! Ik ben er super blij mee, ik had 75B. Je weet nooit welke cup je krijgt want ik heb vandaag een beugel bh gepast en dat was 80E(woow:P)

En uiteindelijk is het eindresultaat bij iedereen anders!

haha en ja we zijn allemaal een beetje obsessed denk ik:P Ben zelf namelijk ook alleen maar boobies aant kijken:P

Ben druk bezig met de foto's maar ik krijg ze niet van me tel naar de computer:S

En ja operaties zijn altijd spannend, maar uiteindelijk ben je zooo ontzettend blij! We moeten het er maar voor over hebben hoor(H)! Natuurlijk zijn sommige dingen even vervelend, maar je krijgt er zeker wat voor terug!!

Trouwens kleine tip: stel nou je bent echt heeeel erg zenuwachtig voor de operatie dan moet je dat even met je pc overleggen, want dan kan je een pilletje krijgen voor de avond ervoor, dan kan je lekker slapen en dan ben je wat rustiger voor je operatie

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend Poppy, wat heb je nu voor cupmaat? en wat wil je bereiken met de bv?

Xxx

Heb nu een volle 75B, qua vorm zit ook alles goed, maar vind het toch te klein voor bij mn bouw.. en het speelt al zo lang, dus hoop dat het er binnekort eens van gaat komen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ladii-Pink,

We zijn op de zelfde dag geopereerd! Heb jij ze voor of achter de spier?

Ik voor.

En hoe gaat het nu met je? Heb je nog veel last of valt het mee?

veel liefs Beertje

Haha wat leuk Beertje! Ik heb de prothese op de spier, en jij? Nu gaat het heel goed, heb net een nieuwe sport bh gekocht haha werd een beetje gek van dat witte ;) en wat de pijn betreft valt nu ook heel erg mee, af en toe nog een paar steken en ik kan natuurlijk nog niet alles doen. En hoe gaat het bij jou?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha wat leuk Beertje! Ik heb de prothese op de spier, en jij? Nu gaat het heel goed, heb net een nieuwe sport bh gekocht haha werd een beetje gek van dat witte ;) en wat de pijn betreft valt nu ook heel erg mee, af en toe nog een paar steken en ik kan natuurlijk nog niet alles doen. En hoe gaat het bij jou?

xxx

Ja ongeveer het zelfde, begin me wel mega te vervelen thuis dus dat is wel een goed teken, hahhaa!

Ik heb hem ook op de spier 310 CC Mghane, ben van een lege C naar een volle D/E cup gegaan.

Waar ben je geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ongeveer het zelfde, begin me wel mega te vervelen thuis dus dat is wel een goed teken, hahhaa!

Ik heb hem ook op de spier 310 CC Mghane, ben van een lege C naar een volle D/E cup gegaan.

Waar ben je geweest?

haha dat had ik ook, maar ik doe nu wel allerlei dingen hoor! Ik werd helemaal gek thuis.

Het schijnt toch dat een prothese op de spier groter uitkomt dan eronder he?

Heerlijk he zulke boobies? B)

Ik ben bij Bergmankliniek, dr Lommen geweest. En ik ben erg tevreden! heb jij al foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.