Ga naar inhoud

Nienes : 7 februari 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

maak je maar geen zorgen hoor! Nio heeft mij ook geholpen, en hij heeft ze heel mooi gemaakt bij mij! ik was ook bang dat het dalijk te klein of te groot werd, heb toen ook gekozen voor 450cc in

plaats van 375cc. en ook eerst eurosilicone gekozen uiteindelijk toch voor de mentor gegaan ivm meer kans op rimpeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh lees nu pas al jullie berichtjes!! Wat lief van jullie!!

Alles is bijzonder goed gegaan gister!

06:45 moest ik me melden en 08:00 werd ik de ok in gereden!

Ben geen moment misselijk geweest van de narcose. Toen ik wakker werd lekker 3 boterhammen gegeten en 2 bakkies thee :) Ik mocht om 15:00 naar huis, Ook in de auto niet misselijk of wat dan ook.

Thuis zat mn moeder in spanning te wachten want ik was namelijk met mn vader gegaan. Dit was een speciale dag voor me en die wilde ik als vader / dochter doen.

Alleen afgelopen nacht wat minder, veel pijn en kon me moeilijk bewegen. Mama heeft me uit bed geholpen vanmorgen, Nu zit ik heerlijk beneden achter het raam in het zonnetje met kopje thee en de computer!

Pijn heb ik niet op het moment dus dat is positief!

Ik heb nu een sport bh aan maat 75E, zou ik ook mn andere sport bh maat 75D aan mogen? (moest 2 maten mee nemen van Dr Nio) of de D toch gaan ruilen voor een E? Heb het idee dat mn boobs nog best kunnen slinken toch?

Moet zeggen dat ik geen vocht vast hou...

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je tweeling! Fijn dat het zo goed is gegaan. Die pijn is wel erg herkenbaar, maar dat zal morgen al een stuk beter zijn. Heb je ze al gezien? 75E sportbh, groot meid! Je zal vast erg blij zijn...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kreeg alleen een sport bh aan en kon ze meteen al bewonderen.

Ik vind ze prachtig! Hadden ook niet groter moeten zijn hoor ;) Dit is precies goed!

Hopen dat ik vanavond beter de nacht door kom...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, weer een nacht erop..

Ben van moeheid om half 9 in slaap gevallen.. Werd om half 4 wakker van wat pijn en moest ff plassen hihih.

Daarna gelukkig door kunnen slapen tot half 8.. Voel me al een stuk beter!

Alleen toch een vraagje..

Soms likt het of ik de prothese 'voel' bewegen ofzo.. Ik hoor het dan ook. Moeilijk uit te leggen maar misschien herkent iemand dit?

Is dit erg?

Vandaag weer lekker laten vertroetelen door mn ouders.. Merk toch wel dat ik te snel te veel wil doen...

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gevoel en geluid is normaal, over 2 weken zal je er bijna geen last meer van hebben. Kan je de foto's ook naar je mail sturen vanaf je telefoon en dan via de pc uploaden? Geen idee hoe het via de telefoon kan en of het via de telefoon wel kan... Fijn dat het al beter gaat, maar bewaar je rust, dat hebben je boobs echt nodig de komende weken om zich goed te kunnen settelen in je lijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marianne, bedankt voor de tip, had al zitten kijken maar kom er (nog) niet uit.. Dalijk even o mn gemak kijken..

Ik voel me echt top, geen moment misselijk of wat dan ook geweest.. Wat vervelend dat jij het wel hebt :(

Ben je wel tevreden met het resultaat?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben heel erg tevreden over het resultaat!

En ik voel me nu ook goed!

Slik geen pijnstillers meer behalve s nachts.

Ik word iedere nacht wakker met een vreselijke pijn in

Mijn spieren.

Blijkbaar lig ik verkeerd want zo gauw ik omhoog kom is het goed.

Hoe gaat het verder met jou?

Ook tevreden met het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.