Ga naar inhoud

Nienes : 7 februari 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Eindelijk!!!

Na lang denken, zoeken, lezen, hersenbreken en advies vragen toch vandaag op concult geweest bij Dr Nio in het SLAZ!!

Alles klopt wat er over deze man gezegd wordt! Echt een hele fijne man!

Hij neemt idd ruim de tijd voor je en dat merk je ook!!

8 uur vanmorgen was ik aan de beurt! SPANNEND!!

Omdat ik vrij tenger ben 54 kilo en 168 cm...

Ik wil mooie natuurlijke en zo groot mogelijk (moet bij mn lichaam passen) borsten!

We zijn uitgekomen op:

Eurosillecone type 81 ( dus niet 100% gevuld)

Dual plane high profile

375 cc...

Dus een D en of E.. Moet iig deze maat BH's halen van Nio.

Mijn vraag...

Gaat dit groot genoeg zijn? Of krijg ik over paar maanden spijt?

Wie heeft er foto's voor mij dat ik kan kijken??

Maaarrrr 7 Februari is MIJN dag!!! Om 7 uur in de ochtend moet ik mij melden!!

JOEPIEEEEEEEEE

Heel spannend allemaal!!!!

Liefs,

Nienes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk! Het aftellen kan beginnen :) Over maten enzo en ik een echte leek. Ik kan je wel zeggen dat ik 420 cc voor de spier heb en dat die (nadat ik een heb moeten wennen) mooi bij mijn figuur passen. Maar ik ben wel 10 cm groter dan jij en weeg 8 kg meer dan jij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Me81..

Bedankt voor je reactie!

Ja het blijft altijd moeilijk met die cc's want ook niet alle prothesen zijn het zelfde...

Nog even een vraagje over dit onderwerp..

Kan iedereen dit nu lezen? Ik ben nieuw en ik denk dat ik wat verkeerd heb gedaan met 'posten'..

Ik zie bij de andere onderwerpen veel meer reacties elke keer...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Ja hoor je hebt het helemaal goed gedaan :)

Of je veel reacties krijgt is ook afhankelijk vaak van hoe actief je op het forum bent, of mensen je leren kennen en zo ;)

Dr. Nio, goede arts, heb veel over hem gelezen en goede resultaten van hem gezien!!

Ik denk dat je met die 375 cc idd wel op een mooie D uit komt. Of dat genoeg is, is aan jouzelf te bepalen.... EN het moet passen. Een prothese heeft een bepaalde breedte en dat moet passen binnen je eigen borstbreedte. Dr. Nio heeft daar wel en goede kijken op, dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken :)

Heel veel lees- en forumplezier.

Ik zal je topictitel wat aanpassen zodat hij meer op de rest lijkt ;)

Succes met aftellen! En als je nog vragen hebt die je niet kunt vinden hier op het forum, shoot!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB

Oeff gelukkig dat ik het niet fout heb gedaan hihi..

Ben sinds kort een soort van 'verslaafd'aan dit forum hahaha. Elke loos uurtje zit ik achter mn computer en ik heb ontzettend veel gehad aan dit forum qua informatie!! Echt super!

Ja ik twijfelde dus nog best wel.. Gister veel foto's opgezocht van vrouwen die ook van een kleine B een BV hebben gedaan met 375cc...

En idd als Nio zegt dat dit voldoende is dan moet ik erop vertrouwen.. Ik heb gister duidelijk zijn mening gevraagd wat beter bij mn lichaam stond en hij zei de 375cc ipv 420cc..

Nu is het al aftellen geblazen!! Ik had wel de hoop maar had het niet verwacht dat ik binnen 3 weken terecht kon :) Echt fantastisch..

Ben ontzettend benieuwd naar het resultaat.

Nog even een vraagje, ik heb gekozen voor de eurosilecone die is zeg maar niet helemaal gevuld.. Heeft iemand deze ook en eventuele ervaringen? Want de natrelle trekt mij ook op de een of andere manier... Of zit het tussen mn oren??

Liefs..

Nienes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kon meteen een afspraak maken met Nio!!

En ja over 3 weken is al heeel snel en heb er super veel zin in!

Natrelle is even duur ja, alle merken hebben dezelfde prijs.

Alleen eurosilecone is niet 100% gevuld waardoor de vorm zeg maar mee vormt met de zwaartekracht.. Als ik ga staan dan zakt de inhoud naar beneden. Niet dat je het echt ziet zakken hoor hahahas. Maar hij vertelde mij dat deze de meest natuurlijke vorm zou geven..

Ik vind het erg moeilijk want tjaaa waar doe je wijs aan.. Naar mijn idee zijn alle prothesen kwalitatief goed.

@ Tijgertje, waarom de natrelle??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad wat Bella zegt, Natrelle staat bekend als een van de beste.

Als het je niks extra's kost zou ik daarvoor gaan.

Daarnaast vormen 100% gevulde prothese ook met de zwaartekracht mee en zien ze er natuurlijk uit ;)

80% gevuld net iets meer, maar die geven ook meer kans op rimpelvorming,

juist omdat ze niet 100% gevuld zijn.

Aangezien je vrij tenger bent is het wel belangrijk dat je niet de rimpels van de prothese ziet in je boobs ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke bedankt meiden...

Ik ga morgen meteen bellen dat ik van gedachten ben veranderd. het kost mij idd niks extra's..

Blijft het aantal cc wel hetzelfde of moet ik weer gaan passen? Dr nio weet toch wel welke prothese hij moet pakken?

Had daar nog niet over nagedacht over dar rimpelgedoe..

Pff komt zoveel op je af..

Begin gewoon weer te twijfelen over aantal cc.. Ga ik tevreden zijn met 375 cc?? Ben zo bang dat ik het te weinig vind. Is dit echt een D? Als ik uitkom op een C ga ik huilen denk ik :P hahah

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bella..

Ik ben ook bij de contourkliniek geweest en ook gesproken met dr tan.. hahah moest wel beetje lachen toen ik hem zag!

Ik kwam daar uit op 280cc natrelle voor de spier... Er passte niet meer in vertelde hij mij..

Uiteindelijk toch niet gekozen voor contourkliniek, gevoel was niet optimaal!!

Maar wat grappig datt we bijna hetzelfde krijgen!!

Spannend!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Als je aangeef dat je toch graag Natrelle wil hebben,

dan weet Dr.Nio wel wat voor prothese hij dan dient te nemen hoor van Natrelle.

Meestal komen de maten aardig overeen maar het kan zijn dat het 25cc meer of minder wordt in vergelijking met Eurosilicone, om dezelfde projectie etc te halen.

Tja betreft de maat, dat is wat jezelf graag wil. Je geeft aan een D/E cup te willen.

Ik heb zoveel mogelijk CC genomen want dat wilde ik graag,

Wat ik kan meegeven en hier ook veel lees is dat de maat snel went

en het verschil tussen 375 en 400 is niet echt zichtbaar, dat is een eetlepel volgens mij ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames!!

Zojuist Nio gesproken en aangegeven dat ik toch de Natrelle wil en dat was geen probleem!!

Idd klein verschil mbt CC had 375 en nu krijg ik 385.

Projectie is ook ietsjes meer 5.1 ipv 4.8...

Ik denk ook dat het snel gaat wennen maar ik hoop wel blij te zijn met mijn volle D!! :)

liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey gefeliciteerd met je keuze! Ik ben ook bij nio geweest.

Ik ben nu 4 maanden po ben net zolang als jij en weeg 54. Ik had nix en ben met 290 cc van eurosilicone uitgekomen op een volle D!!!

Je kan ook bij mij kijken misschien heb je er iets aan.

Ga voor je duimen

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Muppet!!

Ik heb even gekeken maar wij lijken idd best veel op elkaar ja!! Als ik naar jouw ' voor' foto's kijk herken ik mijn borsten wel ja!!

Omdat ik gister idd hoorde over dat rimpelen met de euro heb ik toch besloten voor natrelle..

Maar als ik zo kijk naar het resultaat met 290cc poehhh dan krijg ik behoorlijke tetten yeahh!!

Hoe is het met je littekens? Waren ze te laag gesneden?

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

oefff....

Ben nu echt aan het aftellen hoor!! Krijg er steeds meer zin in maar begin nu ook al behoorlijk zenuwachtig te worden!!

Worden ze niet te klein / groot gaat er elke keer door mn gedachte hahaha.

Kan iig niet wachten tot ik eindelijk 'borsten' heb :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.