Ga naar inhoud

Wat zou ik nodig hebben?


Aanbevolen berichten

Hallo Lieve meedenkertjes,

Ik krijg 31 januari een hersteloperatie en gelijk een prothesewissel. Het consult heb ik nog niet gehad. Vandaar de vraag dat ik benieuwd ben naar wat ik ongeveer nodig zou hebben voor mijn gewenste resultaat.

Ik heb foto's in mijn gallerij van hoe het nu is. Ik had graag wat meer projectie gewild en wat meer ronding van boven, als voorbeeld heb ik de foto van Schattie. Ik heb nu een 75 D/E. Ik heb niet echt een gewenste maat in gedachten, maar het moet niet te groot worden.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou denk ik, sowieso voor een high profile moeten gaan, maar Schattie heeft volgens mij zelfs een Extra high profile van Natrelle (maar dat zeg ik even uit mijn hoofd....)

Ik dacht 545 of zoiets? Als ik me niet vergis.

Daar zul je zeker een mooie cupmaat mee halen als je met 4,2 cm projectie al een D hebt...

De maten van de EHP van Natrelle, 545 cc zijn:

13,25 cm breed en een projectie van 6,3 cm

Ik weet niet bij welke pc je gaat, maar om dit te evenaren zou je, om enkele voorbeelden te noemen moeten hebben:

Cereform Extra high profile 500cc moeten hebben of:

Eurosilicone Extra high profile 500 of 550 cc

Dat zijn maar enkele voorbeelden.

Was jouw voorsituatie ongeveer een 75B?

Dan zou je met die 6,3 cm of daar in de buurt, wel richting de G cup gaan.... Ik weet niet wat je wens is :)

Oh ja, hier zijn geen garanties aan te verbinden he, puur catalogus gecombineert met leken-inzicht ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Bedankt voor je reactie! Ik had hiervoor een lege 75C. Die C had ik nodig voor de breedte van mijn borst, maar de vulling ontbrak zeg maar hahaha.

Ik word geopereerd door dr. Plovier. Ik heb nu Eurosiliconen, maar weet niet wat hij nu gaat plaatsen. Ik heb geen bepaalde bh-wens, hoewel het praktisch zou zijn als ik gewoon nog bij de hunkemoller kan shoppen :P.

Ik vind het lastig al die verschillende merken en protheses en profielen, heb zelf ook al een beetje lopen speuren op internet.

Waar mee zit is de breedte, wanneer je naar een hoger profiel gaat wordt de prothese smaller. Ik denk dat ik wel een prothese moet hebben met een vergelijkbare breedte---> 13,7 cm nu. Projectie zou best 1,5 a 2 cm bij mogen denk ik. En dan natuurlijk die bolling van boven graag erbij!

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een wissel gehad. ik had Mc Ghan anatomisch 320 cc 75D. Ik wilde ook vollere borsten aan de bovenkant en meer volume. Ik heb van plovier 670cc ronde protheses gekregen. In mijn galerij kan je het verschil zien.... Ik denk dat ik nu uitkom op cupmaat 75F...... Ik ben erg blij met hoe ze eruit zien...!! Ik vind mijn borsten nu echt prachtig, maar stiekem had hij er wat mij betreft nog wel iets meer cc in mogen doen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.