Ga naar inhoud

Ans1808 : 11 februari 2013 : Dr. Smulders : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

Vandaag bericht gehad van de kliniek, ze doen het voor de helft van het geld.

Ben helemaal blij.

En gelijk een nieuwe datum 11 februari, ok tijd hoor ik nog.

Nu alleen nog even overleggen over het aantal cc's maar waarschijnlijk wordt het nu ronde prothese 545cc extra high profile van Natrelle, TSX545cc 13,25rond, 6,3projectie.

Hoop hiermee zeker een D cup te halen liefst groter.

Heb nu een C cup met 450cc rond mentor moderate profile dat was 4,1 projectie.

Ik heb nog een vraagje aan jullie, Wie heeft er ook ongeveer rond de 550 cc high profile? En mag ik daar foto's van zien?

Groetjes Ans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi , Ik heb 545cc extra high profile, als je vrienden met me wordt kan je mn foto's bekijken.

Maar ik moet je erbij zeggen dat het bij mij toch wat anders uitvalt dan bij de meeste, denk ik.

Je zou een paar enorme ronde "ballen"verwachten, maar dat is het niet.

Kijk zelf maar.

Hiervoor had ik 415cc high profiel, die heb ik 1 jaar gehad, na 1 jaar leek het wel leeg.Ook daar staat een foto van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoeeeeeeeeeeeeeee, FIjn!!!!

Gefeliciteerd met je datum!!

En uhm, een D? Gekkie! Met een projectie van 6,3 ga je meer dan een D krijgen!!

Wat had je ook alweer voor je bv?

Ik ga je verhuizen naar de wisselverslagen en je titel aanpassen!

Krijg je trouwens dezelfde arts, of een andere? Weet het effe niet meer :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Happy82, dankjewel.

Nog 4 weekjes mijn kindje optillen, daarna 6 weken afkicken, maar daarna wel mooie boobies, eindelijk!!

Diesel, ik ga even vriendjes worden en naar je foto's kijken ben wel benieuwd moet ik zeggen.

BB dankjewel, ik krijg dezelfde arts, juiste titel hihi, had een super gesprek met haar gehad, en weet zeker dat het nu goed gaat komen.

Hoop natuurlijk een Ecup, maar ik ben wel een uitzondering. Ik had voor mijn eerste bv een A-cup. Met 325cc pip prothese, naar een D-cup.

En toen dus met 450cc naar een C-cup, hoe dat kan?

Toen met

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm ja.. oke, er zijn idd enkele meiden die cc's lijken op te eten haha.. Maar een Dikke D moet er toch zekerr in zitten deze keer! 2 cm meer projectie! Dat zorgt zeker voor 1 cup meer, al zou ik denken dat het 2 cups meer moet zijn op zn minst :)

Wel fijn dat ze je op deze manier tegemoet komen! :35:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zo het is al bijna zover, spannend nog een paar daagjes, ben al druk bezig in huis alles aan kant te maken.

Nog een paar dagen mijn kindjes tillen. :102: De jongste loopt bijna, dus nog even oefenen deze week hihi.

Morgen de medicijnen ophalen bij de apotheek.

Maandagochtend ben ik als eerste aan de beurt, om kwart over 7 aanwezig zijn en om 8 uur wordt ik geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatie is achter de rug. Ooh wat ben ik ziek geweest. Ben nu weer thuis, en het goed goed.

Ik kan het resultaat nog niet zien als het goed is mag ik straks douchen en kan ik het een beetje zien.

Daarna mag ik de sportbh aan.

Ik zal jullie op de hoogte houden, het ziet er zo met verband om al beter uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel mama80

Ik wordt lekker verwend dus komt goed.

Ik heb net lekker gedoucht, en het ziet er echt al heel mooi uit!

Ik heb nu een sportbh 70E om en die zit strak.

Foto's heb ik ook gemaakt maar met de camera moeten nog op de laptop worden gezet dus dat komt nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi een 70 E!!

ben zelf ook in de velthuis kliniek geholpen in eindhoven

draag nu een 75 D sport bh ben tot nu toe wel tevreden ben ruim 3 weken po nu

een goed herstel en idd laat je lekker verwennen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren al even en bh gepast van de zwangerschap. Ben zo benieuwd op welke maat ik uitkom.

Hoop een E cup. Als ik Naar de anderen kijk met het aantal cc, meesten E, of F cups

Wachten duurt lang haha, pas 1 week po dus moet echt nog even geduld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.