Jump to content

1 plaats ontstoken en wondvocht eruit

lorie

Recommended Posts

ik heb 1 plaats die ontstoken is en er komt wondvocht is. het is rood, pijn heb ik niet maar langs de die kant van de borst heb ik al amper gevoel.

ik heb al 1 doos antibiotica genomen en doe er nu fucidine zalf aan. ik ben vrijdag geweest en moet verder apranax erbij nemen zei de pc. maar nu vertrouwt mijn thuisverpleegkundige die plek niet en vraagt ze terug contact op te nemen met pc.

pfff, anders is alles zo prachtig behalve die ene plaats. ik zou zo graag binnen 2w het werk hervatten maar kvrees voor die ontsteking he.

zijn er nog die dit gehad hebben?

grts

Heeey lorie

Het klinkt inderdaad niet echt best wat je typt.. Als het zo hetzelfde blijft en een thuisverpleegkundige vertrouwd het niet zou ik inderdaad

gewoon even contact op nemen met je pc! En ik denk dat je het werk ook ffies moet vergeten.. Ik heb zelf 4 weken gewacht met werken

maar heb geen ontsteking gehad. Zou het goed in de gaten houden!

xx

Is die plek onveranderd rood? OOk na de fucidine en de apranax? Dan zou ik idd even contact opnemen met je pc, want dan is het waarschijnlijk een ander beestje dat de nek omgedraaid moet krijgen......

Hebben ze geen kweek gemaakt van jouw wondvocht? Zodat ze gericht Antibioticum kunnen geven?

xx

ik heb nu even afgewacht tot ik meer dan 2dagen apranax nam, donderdag bel ik pc chirurg op als het zo blijft. er komt geel vocht uit maar ruikt niet, er zit ook wat bloed tussen dat wel op iets meer zuiverheid wijst. het staat toch 1cm open die wonde maar is oppervlakkig, gaat niet naar diepte, maar dat was op laatste consult ook zo.

• 1 month later...

ik mag vrijdag om 14u gaan naar de chirurg, kheb hem vanmorgen aan de lijn gehad.

Hoe is het afgelopen?

Ik zit zelf ook met een infectie. Vooral op het drielandenpunt, staat het open en is het vies. Wordt er wat moedeloos van. Ook brandende pijnen erbij...

Ben benieuwd wat jouw arts zei.

Ik moet vrijdag weer.

Hoe is het verder afgelopen?

Ik heb ook een infectie. Vooral op het drielandenpunt staat het open en komt er rommel uit.

Wordt er moedeloos van.

Vrijdag voor controle. Dan is mijn antibiotica ook op, maar ik vraag me af of het genoeg is geweest...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.