Ga naar inhoud

Jazzlynn : 14 januari 2013 : Dr. van Onsselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi hoi ik ben anoniempje ben 26 moeder van een dochtertje van 1 en gelukkig getrouwd met mijn man. Ik ben een huis moeder.

Ik heb al vanaf dag 1 aa 75 iedereen zei tegen mij van komt allemaal goed als je een kindje hebt gehad dan blijven ze voller nou bij mij dus mooi niet hè!!!

Na lang sparen contact opgenomen met accz à klinieken en à hoor ik word aankomende maandag geopereerd!!! Jippie eindelijk deze zomer sexy zijn in bikini

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel plezier, ik ben 10 december geholpen door dr. van onselen. iedere dag heel gelukkig. hoeveel cc krijg je en welk profiel? ik heb 430cc met een high profile maar had best dat stapje meer gewild! succes, morgen is het dus al zover. ben benieuwd naar je foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor jullie berichtjes ik krijg anatomisch en de cc nog geen idee heb d'r van onselen nog niet gezien of gesproken ben in Groningen op consult geweest dus ik zal het morgen wel te horen krijgen van d'r van onselen erg spannend!!!!!

Ik laat jullie weten hoe het is gegaan en hoeveel cc enz. Heb nu een aa 75 dus alles beter dan dat jippie morgen big boobies!!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg anatomisch en de cc nog geen idee heb d'r van onselen nog niet gezien of gesproken ben in Groningen op consult geweest dus ik zal het morgen wel te horen krijgen van d'r van onselen erg spannend!!!!! Ik laat jullie weten hoe het is gegaan en hoeveel cc enz. Heb nu een aa 75 dus alles beter dan dat jippie morgen big boobies!!! Groetjes

Wow... dat is best heel erg apart :17:

Heb je zelf geen wensen kwa grootte en vorm? Of heb je idd het idee "alles beter dan wat ik nu heb" ?

In ieder geval, je bent morgen al aan de beurt, dus rest ons niets anders dan je heel veel succes te wensen en een goed herstel :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh weet je aantal cc niet?

Bij mij ging de consulente foto's maken en naar hem toesturen. Ik had de volgende dag al een telefoontje met advies.

Maar heel veel succes vandaag!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles tot nu toe goed gegaan is! Hopelijk herstel je snel :)

Ik ben 4 maart aan de beurt bij dr. van Onselen. Ik kreeg ook de volgende dag een telefoontje met hoeveel cc hij dacht dat kon. Maar goed, zolang het resulaat maar goed is toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.