Ga naar inhoud

Afvallen vóór een bvk?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zit er aan te denken (al jaren) om en borstverkleining te laten doen, ik heb Cup F en ik wil erg graag terug naar een grote Cup C/kleine D.

Ik ben 1,64 m en 78 kg. Te zwaar dus. Volgens de PC was het het beste om eerst op mijn streefgewicht te komen.

Maar ik ben veel te ongeduldig. Mijn plan was namelijk om af te vallen na mij bvk. Want dan gaat het sporten een stuk makkelijker! Nu ben ik heel erg bang dat als ik over 6 weken word geopereerd, nog niet genoeg ben afgevallen.

De zorgverzekeraar heeft het in ieder geval goed gekeurd.

Nu is mijn vraag: Zijn jullie na jullie bvk ook af gaan vallen? En zijn ze ook erg gaan zakken weer?

Heel erg bedankt, ik zit hier echt mee. Ik kan gewoon niet wachten, maar ik wil wel dat het resultaat mooi blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..

Ik heb nu wel geen bvk laten doen.. Maar ik denk

Dat je het beste ervoor afvalt.. Anders kan je effect

weer veranderen .. Zakken of leger worden..

Als je nu nog 2kilo afvalt na bvk gaat dat niet zo erg zijn.

Ik hoop dat iemand je een duidelijk antwoord kan geven !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik heb een collega die toen ze zwaarder was een bvk heeft gedaan en zij is een aantal jaar later gaan afvallen en ze is niet blij nu.
ze heeft lege borsten ze noemt het theezakjes en zou graag siliconen willen.
als ik dat verhaal zo hoor zou ik zeggen eerst afvallen voor je straks spijt krijgt maar de keus is natuurlijk aan jouw zelf.
succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik heb een collega die toen ze zwaarder was een bvk heeft gedaan en zij is een aantal jaar later gaan afvallen en ze is niet blij nu.

ze heeft lege borsten ze noemt het theezakjes en zou graag siliconen willen.

als ik dat verhaal zo hoor zou ik zeggen eerst afvallen voor je straks spijt krijgt maar de keus is natuurlijk aan jouw zelf.

succes

Wow, dat zet mij wel aan het denken!!

Dat bedoel ik dus, ik heb echt geen zin in theezakjes..

Denk dat ik toch echt gewoon eerst ga afvallen, hoe moeilijk ik dat ook vind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, dat zet mij wel aan het denken!!

Dat bedoel ik dus, ik heb echt geen zin in theezakjes..

Denk dat ik toch echt gewoon eerst ga afvallen, hoe moeilijk ik dat ook vind!

Ik denk ook dat het beter is om eerst af te vallen.

Het sporten gaat straks misschien iets gemakkelijker, maar het zal er toch op uitdraaien dat je de moed moet verzamelen er aan te beginnen... Als je nu eerst afvalt, dan heb je ten eerste een beter BMI (ook al heeft je zorgverzekeraar goedgekeurt), maar belangrijker, dan heb je meteen het resultaat dat je wilt bereiken. Dan kun je meteen genieten en hoef je niet dan nog te gaan sporten om toch tevreden te zijn....

Misschien is een streefgewicht een goede stok achter de deur voor een afspraak met jezelf over wanneer die bvk er gaat komen?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.