Ga naar inhoud

Slapeloosheid na een narcose


Aanbevolen berichten

Nacht voor de borstvergroting heb ik maar 1 uurtje geslapen omdat de kleine mij wakker had gehouden de hele nacht( doorkomende tandjes) . Ochtendvroeg opgestaan om aanwezig te zijn voor de operatie had nog gezegd niks te hebben geslapen . Ik werd vrij snel wakker na de operatie kon ook nie ff uurtje slapen was gewoon klaarwakker , thuis gekomen dacht k Miss nog wat te slapen al heel wat medicatie gehad zelf nog wat diflonac ingenomen maar slaap ho maar ,

voor bedtijd dacht ik ik neem wel Een oxycodon die ik van de kliniek heb gekregen Miss val ik dan wel in slaap ti's een sterk spul schijnt maar hier zit ik klaarwakker paar uur later en niet door de pijn verder vind mijn man dat ik wartaal uitsla af en toe .

Maar hebben meer mensen dit wil eigenlijk nog zo een pil innemen maar weet niet of t mag of een diflonac

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lillibit,

ik heb geen last van slapeloosheid, ben gisteren ook geholpen.

Maar ik ben wel al de halve nacht wakker van de pijn in mijn rug.

Komt omdat je op je rug moet slapen, en daar heb ik nu veel last van ( niet eens van mijn boobs :-) )

Ik hoop dat je snel je bedrust kan nemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier alleen de eerste nacht last van gehad! Ik was zoooo erg moe, maar ik kon ook gewoon echt niet slapen.. Heel frustrerend! Bij mij is het gelukkig na die nacht gewoon over gegaan.. Heb gewoon gewacht tot ik wel weer kon slapen. Heb helaas ook niet echt een oplossing voor je :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dexamethason... Dat zou wel eens de boosdoener kunnen zijn....

Sommige artsen gebruiken dit tijdens OK.. Waarom precies, weet ik eerlijk gezegd niet, misschien ter voorkoming van te veel vocht?.... Helaas heeft dit spul als bijwerkingen: Honger, slecht slapen, euforische stemming. Dat zijn zo even wat dingen die ik me uit het hoofd, herinner....

Na een paar dagen ben je dat spul kwijt. Veel water drinken ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gehoord dat je cola zonder bruis moet drinken om de narcose uit je bloed te krijgen, ik had last van misselijkheid....De vrijdag werd ik geopereerd en de zondag was ik de laatste keer misselijk...Dus blijft nog ff in je bloed zitten! Het komt misschien ook omdat ik niks kon binnenhouden dat het zo traag uit mijn bloed ging, weet het niet. Ik heb Dafalgan met codeine genomen, daar werd ik suf van en kon ik altijd slapen. Heb de eerste nacht nog een slaappil ingenomen maar denk toch dat die codeine het beste hielp...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.