Ga naar inhoud

borstverkleining


Samson

Aanbevolen berichten

Hi,

Al een paar dagen lees ik met grote belangstelling de verhalen over borstverkleiningen. Ik ben heel erg benieuwd naar nog meer verhalen en vooral ook foto's van vrouwen die wat langer geleden geopereerd zijn. Mijn verhaal: Ik heb altijd al grote borsten gehad. Tot 20 jaar geleden een keurige D cup gehad. So far so good. Toen een kind gekregen en sindsdien ook iets aangekomen. Het gewone gewicht is er redelijk weer vanaf gegaan, maar de borsten bleven groeien. Alsof alle vet daar bleef zitten. Desondanks zijn ze niet gaan hangen en hebben ze gelukkig nog een mooie vorm. Inmiddels een flinke E cup. Voor mijn lengte 1.56m en mijn verder tenger figuur zijn mijn borsten gewoon te groot. Ik moet steeds op mijn houding letten en steeds vaker last van schouders.

Met veel angst heb ik toch besloten om voor een verkleining te gaan, maar ben nog altijd heel erg bang voor de littekens. Mijn getinte huid is hierbij een nadeel, omdat littekens meer te zien blijven.

Ik hoop zo graag dat jullie mij d.m.v. van foto's en verhalen ervan kunnen overtuigen dat mijn recente beslissing goed is en dat ik alleen spijt krijg dat ik het niet eerder heb gedaan.

Aan mijn partner heb ik niets. Hij vind mijn borsten prachtig en heeft liever niet dat ze kleiner worden (tja, mannen!). Dit heeft mij steeds weerhouden om door te zetten.

Ik ben benieuwd welke methodes er gebruikt zijn. Las over een zgn sleutelgatmethode, waarbij er minder gesneden wordt en dus minder littekens. Wat zijn jullie ervaringen met verschillende klinieken. Waar kan je beter niet naar toe. Ik overweeg Bergman Clinics in Bilthoven.

Als jullie nog goede leuke handige tips heb, deel ze alsjeblieft met mij. Ben erg onzeker nu!

Met hartellijke groet,

S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Tja, en dan zit ik teleurgesteld weer te zoeken naar verhalen over borstverkleiningen. Vandaag consult gehad bij dr. De Blecourt van Bergman in Bilthoven. Omdat ik diabetes heb (lichte vorm) kan ik niet door de artsen van Bergman worden geopereerd en moet ik op zoek gaan naar een arts in een ziekenhuis. Ik kan weinig vinden over de PC's van ziekenhuizen en borstverkleiningen.

Welke arts, welk ziekenhuis. Ik word er moedeloos van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh samson, hier lees ik het, je bent al op consult geweest. Mmmm. Jammer. Er zijn wel een paar bekende chirurgen die in de regio Rotterdam opereren, zowel in kliniek als in ZH. En bedenk wel, niet iedereen schrijft op het forum, dus als je niets kunt vinden over de pc zegt dat niet zo heel veel.

Sterkte met je zoektocht. En ik blijf het vragen, had je mijn album al kunnen openen :):106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Collega van me, surinaamse afkomst heeft ook een bvk laten doen en je ziet nu bijna niks meer van de littekens. Daar is natuurlijk wel een tijdje overheen gegaan, maar ze is zo verschrikkelijk blij dat ze het heeft laten doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dr luijendijk werkt zowel in de bergman kliniek als in het diakonessenhuis in Utrecht (=ziekenhuis). Aardige man, heb daar gister een consult gehad. Hij heeft een eigen site waar veel info opstaat en je ook heel makkelijk een afspraak kan maken.

Daarnaast werkt Dr Selms in een privekliniek maar ook in het ziekenhuis, lucas andreas ziekenhuis (SLAZ). Ook een fijne man!

Ik ga waarschijnlijk voor een borstlift, is bijna hetzelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey samsom,

In welke regio zoek je een arts in het ziekenhuis...dat helpt ook al met advies geven.

Ik zelf heb ook een getinte huid en ben nu 16 maanden verder en heb helemaal geen last van mijn littekens...ze zijn heel mooi genezen horen nu gewoon bij me hoor...

Dhr, Selms werkt idd bij SLAZ en is een hele goeie...een vriendin van mij die ook een BVK heeft gedaan heeft het bij hem gedaan met hele goede resultaten.

Het ligt overigens aan de arts welke methode hij toepast bij het opereren, hier heeft de patient heel weinig over te zeggen. Natuurlijk mag je een voorkeur hebben maar uiteindelijk opereert hij of zij en weet hij of zijn als de beste hoe hij een goede operatie moet uitvoeren.

Xx

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hi Samson,

Misschien zou je ook kunnen overwegen om regelmatig te gaan sporten...min. 3x p. wk. en na de cardio ook wat rug en schouder oefeningen (kracht)

te doen om je rug zo sterk te maken dat je er geen last meer van hebt. da's toch zeker 't proberen waard als je verder tevreden bent over het model van je borsten (en je man ook) Bovendien heb je een goede kans als je vaak traint dat je diabetes verdwijnt!

Succes,

Karina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.