Ga naar inhoud

Voorstellen


lolita303

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik ben Lola en denk al een tijdje over een BV. Ik twijfel alleen enorm, de ene dag denk ik ja dit wil ik maar de dag erna denk ik waarom zou ik. Ik ben 22 jaar en heb een kleine B, ik ben erg slank en maar 1,64 dus het past bij mijn lichaam. Ik vind ze ook mooi alleen soms denk ik, ik zou wel graag een c cup hebben het lijkt me leuk om gewoon eens tieten te hebben om het maar plat te zeggen. Echter weet ik ook dat er veel risico's aan verbonden zijn en dat het vrij veel kost. Ik ben hier op dit forum omdat ik meer info wil.

In mijn omgeving wordt het niet echt geaccepteerd, ik ben best alternatief en mijn familie en vrienden ook. Ze vinden het goedkoop en oppervlakkig als ik het zou doen. Ik heb het nog nooit met iemand erover gehad, ik heb geen zin om allemaal negtiviteit over me heen te krijgen. Als ik het zou willen doe ik het toch wel en dan zal ik het uit het niets zeggen.

Het is dus allemaal geen noodzaak, ben ook absoluut niet onzeker over mijn borsten... Ik hoop hier wat meer info te krijgen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lolita,

Net zoals jij heb ik heel lang getwijfeld over een borstvergroting. Het kost veel geld, gelukkig ben je ook met kleinere borsten, waarom moeilijk doen? En dat je omgeving er niets in ziet helpt al helemaal niet mee.

Ik heb toch besloten door te gaan met mijn plan om in april mijn borsten te laten vergroten. Gewoon omdat het eindelijk iets is dat ik voor mezelf doe, zonder erbij na te denken wat andere mensen ervan vinden. Wat bij mij echt de doorslag gaf, was dat ik een keer in een 'te grote' bh heeeeeel veel wc papier stopte en met en zonder kleding keek hoe het me stond. Nou, de rest van de dag heb ik thuis (was die dag gelukkig alleen haha) rondgelopen met cup D en een big smile.

Als je hier een beetje rond leest zul je zien dat bijna niemand er spijt van heeft, maar dat het wel bijna allemaal mensen zijn die er al jaren over na hebben gedacht. Ik zou zeggen, maak gewoon een keer een afspraak met een kliniek en zelf te zien en te horen wat mogelijk is en wat het kost. En denk daarbij niet na over wat je omgeving ervan vindt. Een borstvergroting doe je echt alleen voor jezelf namelijk. En als jij er blij mee bent, waarom niet?

Veel plezier in ieder geval met het lezen van de ervaring van anderen. Ik was de eerste dagen hier op het forum uren aan het lezen, geweldig. En ik hoop dat je voor jezelf kunt bepalen of het echt is wat je wil.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lola,

Welkom op het forum.

Lees alles eens goed door, zoek de dingen op waar je tegenop ziet of waar je benieuwd naar bent en probeer het gewoon een beetje neutraal op je in te laten werken allemaal.

Je bent nu in de positie dat je niet geheel ontevreden bent, en dat het niet echt een soort van noodzaak voor je is waardoor je alle tijd hebt om erover na te denken.

En ach zoveel mensen, zoveel meningen. En natuurlijk kun je tot op bepaalde hoogte rekening houden met ieders mening, maar als het je eigen lijf betreft ben je toch echt degene die hier het meeste recht op heeft een beslissing hierover.

Je kan ook niets zeggen, enkel tegen je échte naasten waarbij je in huis woont bijv en dan zul je zien dat de rest je na 6 mnd nog steeds op dezelfde manier behandelt gewoonweg omdat ze niets weten en hun gedrag niet aanpassen aan hun vooroordeel.

Want dat is het : een vooroordeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd , zoals hier boven al werd gezegt,

veel hebben er lang over nagedacht en zeker geen spijt dat ze het hebben laten doen.

Hier vind je info genoeg :) heb zelf 3jaar nagedacht over bv

had er veel en zware complexe over.. Geen topjes aan doen altijd sjaal dragen.. enz

Ik zou zeggen lees hier nog maar naar veel info .

Dit forum heeft me heel goed geholpen

succes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor jullie berichtjes, ben al lekker aan het lezen...

Ik vind het gewoon lastig om er echt voor te kiezen ben er nu nog niet klaar voor zegmaar. Heb ook nog te weinig info en ben bang voor comlicaties. Hoe voelt het eigenlijk aan? Ik heb nog nooit een siliconentiet gevoeld:P voelt het natuurlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je in de buurt woont wil ik mn boobs wel even ter beschikking stellen voor een voelsessie :45:

Ik vond ze 8 mnd lang nep en hard aanvoelen en niet als 'van mezelf' maar daarna zijn ze zachter geworden, en nu voelen ze als stevige echte borsten :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm, je wilde een punt maken?

:45:

Mijne voelden na 6 maanden als van mezelf en als echte stevige borsten idd, zoals piepke zegt :)

Nope.... ze valt er stil van.

I know, it's a tricky proposal hahahahaaa!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah oh ging perongeluk denk ik. Nou ik ben er wel veel mee bezig de laatste tijd merk ik. Ik denk dat ik even iemand in de buurt met een bv moet vragen of ik mag voelen haha ik ken wel een meisje die het heeft. Ik ben er al over aan het dromen hoe het eruit zou zien. Ik ben gewoon band dat het er onnatuurlijk uit gaat zien, wat ik nu heb past namelijk wel echt bij mijn lichaam (kleine B). Misschien moet ik maar gewoon een keer op consult gaan om te vragen hoe of wat. Denk dat ik dan bij bergman clinics wil gaan (daar vind ik de foto's op de site het mooist, dat zegt natuulijk niks maar heb er een goed gevoel bij.)



haha die smiley was een b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Zoals iedereen hier zegt, je moet gewoon voor jezelf goed nadenken wat je echt wilt.
Ik was echt ongelukkig met mijn onderontwikkelde kleine cup en had het er heel moeilijk mee.

Als jij droomt over grote borsten, moet je het zeker overwegen en je niets aantrekken van wat mensen zeggen of denken.
Het lijkt inderdaad een soort cliché imago voor anderen met vooroordelen, maar die mensen begrijpen niet dat iedereen een goede reden heeft om dit te doen. Ik heb het puur voor mezelf gedaan en mijn collega's bijvoorbeeld weten hier niks van, en er is ook niemand die dit merkt hoor. Enige verschil is dat ik er gelukkig over ben nu.

Een borstvergroting hoeft ook helemaal niet onnatuurlijk eruit te zien. Je moet iets vinden wat bij jou past.

Succes!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.