Ga naar inhoud

Deli van Lingerie-Heaven.nl


Seductive

Aanbevolen berichten

super sexy site!.. nog een paar weekjes wachten en dat is wat moois bestellen :)

ik zoek ook nog een sexy bikini.. ga namelijk 13 april na royal splash dit is een feest in een zwembad! dus moet ik natuurlijk wel met iets speciaals komen.. kan helaas weinig op internet hiervan vinden... :( iemand misschien een tip??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Monique, bedankt voor je compliment. We hebben pas weer een nieuwe collectie binnen gekregen van een merl. Vind deze zelf echt super.

ik heb mijn vriend hiermee ook al eens verrast, maar moet ik niet te vaak doen, anders raakt hij er zo aan gewend hihi :)

En Titty, we hebben ook bikini's maar die staan nog niet op de webshop. Als je wilt kan ik je wel wat plaatjes sturen via privebericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Deli,

Heb je ook items in een grotere cupmaat dan D?

Alles gaat tot een D cup, wat mij echt veel te klein is :(

Echter als ik een Large/Extra Large neem is de rest weer veel te wijdt/breed/groot.

Aangezien ik een slanke meid ben.

Ik wil graag iets leuks bij je bestellen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Deli,

Heb je ook items in een grotere cupmaat dan D?

Alles gaat tot een D cup, wat mij echt veel te klein is :(

Echter als ik een Large/Extra Large neem is de rest weer veel te wijdt/breed/groot.

Aangezien ik een slanke meid ben.

Ik wil graag iets leuks bij je bestellen.

X

Hoi Tijgertje,

dat is inderdaad een lastige combinatie bij ons. Maat 38 of 40 met cup D,E,F, kan wel. Maar maat 36 wordt inderdaad wel erg wijd in de taille.

Blijft maar één optie over....geen cup :)

Ik zal eens vragen of wel zoiets te krijgen is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Artikelen zoals babydolls, bodystoclings en zo zijn natuurlijk geen probleem, hier heb je geen last van cupmaten. Zeker bodystockings zijn erg mooi omdat deze stretch zijn en daarom mooi langs je lichaam vormen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Deli,

Bedankt voor het opzoeken :)

Body stockings worden helaas niets voor mij, ik ben 1.83m lang

en die body's worden meestal voor meiden gemaakt van 1.60-1.70m :(

Heb al eens eerder body's geprobeerd ze zijn altijd te veel te klein/kort voor me.

Ja ik zat inderdaad tussen de Babydolls te kijken

en ik zie allemaal kleine driehoekjes waar de borst in dient te gaan bij die jurkjes en zelfs als de stof wat uitrekt zal groter dan een D cup er volgens mij niet inpassen bij Small/Medium, vandaar m'n vraag

of er ook items zijn voor de grotere maten? :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Monique, bedankt voor je compliment. We hebben pas weer een nieuwe collectie binnen gekregen van een merl. Vind deze zelf echt super.

ik heb mijn vriend hiermee ook al eens verrast, maar moet ik niet te vaak doen, anders raakt hij er zo aan gewend hihi :)

En Titty, we hebben ook bikini's maar die staan nog niet op de webshop. Als je wilt kan ik je wel wat plaatjes sturen via privebericht.

ja graag! stuur maar wat plaatjes als je wil..

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tijgertje,

nee dat hebben we helaas nog niet. We zijn nog niet heel lang begonnen, dus hebben op het moment alleen de standaard maten zeg maar.

Ik ga wel eens rondkijken of er aan te komen is. Is wel jammer.

En Titty, ik stuur ze je op. Moet je maar eens kijken of je er wat tussen vind.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo allemaal!

Tijdje geweest dat ik hier was.

Maar we hebben het ook zo druk gehad met vanalles de laatste tijd.

Gelukkig is het nu weer een beetje rustig aan allemaal.

Kan ik weer eens het forum door gaan spitten. Heb ik wel even wat te doen hihi.

Er zij helaas geen bestellingen meer vanuit hier gekomen, dus we hebben niks meekunnen doneren. Maar de actie geld nog steeds.

Ik weet niet of er misschien liefhebbers zijn, maar als je onze facebook pagina liked, dan maak je kans om een kado bon twv 40 euro te winnen. Dat is altijd goed toch.... Die boobies moeten toch mooi geshowde worden 😄.

Je kan je hier aanmelden www.facebook.com/heavennl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi Deli,

Je had me toegevoegd en zo kwam ik op je lingeriesite. Leuke sexy lingerie.

Ga zeker nog ff kijken of ik iets tegen kom om te bestellen.

Staat toch leuker allemaal nu ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Yoshi,

bedankt voor het compliment! Ja iets grotere boobies maakt het allemaal wel een beetje makkelijker hihi.

Ik zag op je foto's dat ze erg mooi zijn geworden! Ik heb de stap nog niet gewaagd, maar ben er nog allemaal mee bezig.

xxx Deli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.