Jump to content

Even voorstellen

Nijntje86

Recommended Posts

Hi allemaal,

Na jarenlang twijfelen heb ik afgelopen december de knoop doorgehakt. Aankomende 12 februari gaat het gebeuren bij de Bergman Kliniek in Bilthoven bij dr. Luijendijk. Het eerste consult bij hem was heel fijn en open en ik had er meteen een goed gevoel bij.

Ik heb nu 70B en wil graag een C maar ik heb hier al veel op het forum gelezen dat dit lastig in te schatten is. Ik zal hieronder een foto uploaden van hoe het er nu uit ziet en ben erg benieuwd naar jullie advies over het aantal cc. Ik ga voor een dualplane en anatomische protese.

Groetjes,

Nijntje

Hoi Nijntje

Welkom op het forum!

Aantal cc kunnen wij niet in adviseren, dat moet een pc doen. De cupmaat wordt namelijk niet bepaald door alleen het aantal cc, maar ook door het profiel en de vorm. De vorm weet je, de anatomische en dan zul je met je gewenste cupmaat moeten uitgaan van het aantal cc dat een pc adviseert. Die heeft er toch het meeste verstand van :) Hij heeft namelijk ook de meeste gegevens. Ik kan wel roepen dat je voor een C cup een 250 cc nodig hebt, maar daar heb je helemaal niks aan. Ieder merk heeft zijn eigen maten en maattabellen. Het gaat om de breedte, hoogte en projectie van de prothese :)

Dus, gewoon luisteren naar je pc en je goed bedenken van te voren, hoe een C-cup er bij jou uit gaat zien...

Het beste is, naar een warenhuis gaan, een C en D van jouw omvangsmaat in het pashokje meenemen, aantrekken en vullen met zakdoeken. Dan een strak truitje erover en kijken wat je mooi vindt. Dan weet je pas welke cupmaat je wilt hebben. Vaak hebben mensen een hele verkeerde voorstelling bij wat een C een D of een E is.. Een 70D is namelijk veel kleiner dan een 85D

Succes, en veel lees- en forumplezier!

Ik zal je titel aanpassen aangezien je al een operatiedatum hebt en je verhuizen naar de operatieverslagen. Zo kun je dan je operatieverslag hier ook neertypen, als je dat zou willen. Staat alles lekker bij elkaar!

xxx BB

Hoi meis,

Ben het met BB eens een D cup is echt niet zo groot als het klinkt,

een 70D is hetzelfde als een 80B..

Een bv, welke heel wat geld kost, voor maar 1 cupmaat meer.. als ik jou was zou ik er toch nog eens overnadenken.. want als je een maximizer push up bh aantrek heb je meer erbij dan dat en die kost geen paar duizend euro ;)

Wil niet dat je straks na je bv denkt shit had ik nu maar wat meer genomen,

wat je hier toch wel leest.

X

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.