Ga naar inhoud

Luchtbelgevoel ?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb het hele forum afgestund, maar dit kan ik toch niet vinden. Correct me if I am wrong.

Ik ben nu 2,5 weekje po en heb vanaf dag 3 een vreemd gevoel in mijn rechterborst.

Het is heel moeilijk om te omschrijven, maar het voelt als een luchtbel :124:

Als ik mijn rechterarm naar voren strek en hem naar binnen druk, dus met mijn bovenarm mijn borst naar binnen duw en weer loslaat, dan voelt het alsof er iets verschuift...?

Hetzelfde gevoel heb ik als ik naar voren buk (schoenen aandoen) en weer omhoog kom. Het is niet pijnlijk, maar een heel gek gevoel.

Ik had de kliniek al gebeld en daar zeggen ze dat het waarschijnlijk nog wat vocht is, dat nog door het lichaam opgenomen moet worden. Het gaat wel over.

Ik was allemaal benieuwd of meer dames hier last van hebben gehad. Ik word er namelijk el een beetje gestoord van, ik voel het soms ook als ik loop, heb er inmiddels de neiging van gekregen om er bellenblaas geluidjes bij te maken.... :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Queentje. Ik had in het begin dat ik het idee had dat ik 'm terug voelde 'floepen' wanneer ik naar voren bukte maar dat gevoel is nu weg.

Wel heb ik als ik ze masseer dat ik rechts ook wel es iets voel.. ik kan het niet echt beschrijven, maar het lijkt ook iets van een bel. Ik denk dat het er bij hoort, ik voel het alleen wanneer ik er wat harder overheen wrijf. Ben benieuwd wat andere vrouwen zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi OUEENTJE EN EXCELLA,

Wat ben ik ben blij dit te lezen. Ik ben namelijk 3 weken post operatief en heb afgelopen maandag naar de kliniek gebeld omdat ik mij over het één en ander zorgen maak.

Wat jij omschrijft Queentje heb ik wel heel erg gehad in mijn li-borst aan de onderkant. Maar is nu over. De kliniek vertelde precies wat jij omschreef dat het hoogstwaarschijnlijk oud bloed en vocht is wat het lichaam nog op moet ruimen. Dat kan je ervaren als borreltjes/ bubbeltjes

Maar wat Excella omschrijft na het bukken heb ik ook heel erg dat ik mijn linker borst terug voel `floepen`. Ik vind het een onaangenaam gevoel. Ik heb het ook erger met BH aan dan wanneer hij uit is met bv douchen.

Ook moeten ze hun weg s´morgens weer vinden bij het opstaan na een hele nacht gelegen te hebben, herkenbaar?

Ik vind het herstel echt langzamer gaan bij het achter de borstspier plaatsen dan ervoor, veel meer ongemakjes

Mijn gevoel in mijn li-borst is aan de zijkant ook dof. Zelfs mijn bh erop of mijn haar irriteert. Is mij afgelopen maandag verteld dat er zenuwtjes door zijn en deze herstellen met de tijd wel weer maar voorlopig kan ik er dus nog een hele tijd last van hebben.

Liefs,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar, had ik van de week ook, voelde alsof het hele implantaat los schoot heel eng gevoel.

En de lucht belletjes... klopt ook, die van mij borrelen zelf af en toe heel gek, net of je gaat koken zonder dat het heet word.

Zal met met het zakken te maken hebben.

Al deze dingen staan in de papieren die van de kliniek heb meegekregen dus ga ervan uit dat het geen ernstige dingen zijn, maar dat het er gewoon bij hoort.

veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ZOO blij dat ik herkent wordt, haha !!!

Ik dacht al bijna dat ik een beetje gek werd. Excella, wat jij zegt over dat floepen, inderdaad! Het is zo moeilijk te omschrijven allemaal.

Het is ook niet dat ik er af en toe last van heb, maar de hele dag door. Zelfs als ik loop. Ik loop veel op hakken en dan heb ik er ook meer last van hoor, hihi. Lekker tikken met die hakken.... pffff......

En Sigesh, ik ook hoor, 's ochtends als ik m'n bh uitdoe, inderdaad, release de wales !!! :154: Ik heb het ook aan de onderkant van mijn borst, schuin onder mijn tepel. Dat doffe gevoel heb ik ook, maar dat moet weer terugkomen, kan lang duren. Ik vind dat en naar gevoel onder de douche, als de straal op mijn borsten staat, net of er een doosje punaises boven je borst wordt leeggekieperd....

Ik hoop dat het gauw over is, ik vind 3 weken zo lang voor het wegtrekken van vocht, maar dat zal mijn ongeduld wel zijn. Oud bloed, denk ik niet. Ik heb namelijk geen enkel blauw plekje gehad, zelfs niet een geel plekje, ook niet een heel kleintje.

Hopelijk gaat het gauw over, het zal niets ernstigs zijn, maar ik heb nogal de neiging snel bezorgd te zijn als ik gekke dingetjes voel. Zeker als je het voelt floepen of bewegen, dan krijg ik gelijk enge gedchten dat mijn prothese los zit en dat het gaat draaien enzo, maar ik wil gewoon geen troubles.

Verder gaat alles heel voorspoedig en mag ik absoluut niet klagen !! Ben benieuwd, bedankt voor de geruststellende berichtjes alvast ! :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Allemaal!

Wat een rare bezigheden in jullie borsten :P Ik heb zelf één keer in de eerste week po een borrelgevoel gehad in mn linkerborst, verder nergens last van. Nadat de pijn voor het grootste gedeelte weg was, na 9 á 10 dagen denk ik, voel ik ze ook niet meer zitten oid, voelt al heel erg als eigen. Alleen aan de onderkant van mn rechterborst is het wel wat verdoofd.

Hoop dat het voor jullie snel 'normaal' wordt en dat je er geen last meer van hebt :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo dames!! :D

Wat ik hierboven lees, hebben jullie het over de bekende luchtbelletjes ( meestal vlak na de operatie te voelen als geborrel in je borst(en) )

Ook kan je bijv 1 luchtbel voelen, of meer als een knikkertje, die je weg kunt drukken. Dit heb ik ook gehad en soms is ie er wel weer. Navraag gedaan bij mn pc en hij vertelde, dat dat mn klierweefsel is, wat zich als het ware opnieuw moet gaan settelen, rondom je protheses. Kan verder geen kwaad

En dat 'gefloep' bij of na het bukken, klinkt als een (wat ze hier op het forum noemen) ' schommelaartje' .

Niks om je zorgen over te maken ;) Bij de één is het na een paar weken over, bij anderen duurt het wel eens tot 8 maanden na de BV, voor dat allemaal weg is. En een iemand heeft zelfs eens gehoord van een vrouw, die 12 jaar na haar bv nog steeds af en toe geborrel had haha!! Dus blijkbaar hoort het er allemaal bij en kan het verder geen kwaad :D

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!

ja ik heb ook geborrel gehad, maar een paar keer. Is nu weg. Ennu ik heb een keer wat rondgedanst en toen voelde ik ineens mn linkerborst 'schommelen.' Ik voel nu nog wel eens wat, maar is nu zo goed als weg na 3.5 week.

trouwens, Jinx, wat een leuk logo van borstenforum.com!!!

(K)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.