Ga naar inhoud

2_Pareltjes : 11 januari 2013 : Dr. de Walsche : AZ Groeninge


Aanbevolen berichten

Ja vandaag is terug een relax dag...naar de winkel gaan en koken is al wat ik doe! haha amai, schandalig eigenlijk, maarja liever niets doen dat ze goed genezen dan teveel doen en een complicatie hebben eh :-)

Curiosa ik zal zeker duimen!Welke prothese neem je? en aantal cc's?

Hier op het forum hebben mijn bh'tjes ook geen succes :-( Heb ze nu achtergelaten bij een vriendin die ze eens zal passen.....Gewoon echt zonde omdat dat echt dure bh'tjes waren!! En idd Sapph is ook zo duur!

liefsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

tailleert sapph klein of groot van maat? Weet dat niet zo goed...? Als mijn boobies nog groeien zou ik er mss inkunnen ;-) Heb gewoon een smalle rug, dus de omtrek mag niet te los zitten. Heb je ondertussen nog een pb gestuurd!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haai heb je foto's ff bekeken maar je hebt mooie borsten gekregen wauww

ik ben ook van een 70 B naar een 75 D gegaan en ben nu precies 2 weken po

ik hoop ook dat ze zo blijven en niet meer zullen slinken hihi

goed dat je herstel voorspoedig is gegaan

maar idd nix forceren !!!

geniet van je boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mama80,

Bedankt voor je complimentje!We hebben dezelfde maat, ben nu 3,5 week po. Vind toch dat ze weer wat verandert zijn, maar slinken doen ze niet! Heb zelf al gehoor dat ze nog kunnen groeien! :-) hihi

Je hebt gelijk BB, beter beetje minder doen, dan teveel en complicaties....

Vraag mij af hoe je die tijdslijn plaatst telkens als je iets post...?Heb er al zitten naar zoeken maar vind da natuurlijk niet :-s

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi ja das waar BB!

Vertrek binnenkort op reis naar de zon, vraag mij af wat ik het beste doe, mijn littekens afdekken met een tape/plakker of sunblock aandoen?

Heb schrik dat die sunblock ontsteking zou achterlaten?! iemand ervaring mee?!

liefsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooo naar waar trek je ?

best bij de apotheekom een volledige block

en vraag die nog eens raad ook

nee nog geen nieuws ,ikdenk dat ik deze week een brief mag verwachten

brrrrrrrr

tjah en krijg ik geen goedkeuring

dan ga ik ervoor sparen ,duurt nog iets langer

maar ik wil dit echt

wil van de last en ongemakken vanaf

en vooruit met men leven

nu gata het enkel nog meer achteruit

ik ben eerlijk bang voor een gesprek met de adviseur

maar toch zou ik dat willen aangaan

en hem /haar mijn ongemakken

persoonlijk uitleggen

ik zit momenteel alweer paar dagen met de nek die komt opspelen

en zit aan de spierontspanners cocktail met tradonal zoveel als ik maar mag

woeeesshaaaaaa dus hahaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga naar Luxor. Ja ga deze week eens langs bij de apotheek....Ik wens je veel succes met de adviseur! Misschien is het niet slecht om eens een persoonlijk gesprek met de adviseur te hebben! Als je eens alles kan zeggen!Oei, leuk is anders :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pareltjes, je heb prachtige borsten gekregen joh! Heb even je forum gelezen, ik kan niet meer wachten, nog 4,5week dan kan ik eindelijk met jullie meepraten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi ja lorke dat mag altijd hoor ;-)

Hey Corine, Bedankt voor het complimentje! :1:

Nog even geduld! Het is het wachten zeker waard!Zie dat je bij Dr De Meyere gaat, Zal zeker goed komen. Is een gekende dr hier op het forum. Ik wens je veel succes!

Liefsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag naar de apotheek geweest en ik heb een stick meegekregen van 'Pierre Fabre, Très Haute Protection: 50+ water resistent.' Heb dan ook nog een Sun Spray mee van Louis Widmer factor 30 UVA. Dus hoop dat ik hiermee genoeg heb....Voor de rest heb ik een goed herstelproces. Kan al veel meer doen en heb bijna geen pijn meer. Enkel s'nachts kan ik soms last hebben van rugpijn, maar hoop dat dit ook vlug voorbij is. Kan al op mijn zij slapen ook :-)

liefsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owww lekker met vakantie geniet er van meid met je nieuwe vriendinnen komt dat zeker goed

Ja grappig hebben we dezelfde maat

ja draag nu een 75 D maar hoor idd wel vaker dat je in een gewone bh maat maby wel weer een maat groter moet nemen

nog ff dit suf ding dragen en dan mogen we los met het kopen van nieuwe !!! nu al zin in haha

goed dat je een goeie sunblock hebt gekocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.