Ga naar inhoud

2_Pareltjes : 11 januari 2013 : Dr. de Walsche : AZ Groeninge


Aanbevolen berichten

Ik ben nieuw op dit forum. Na het lezen van al jullie reacties wil ik mij ook even voorstellen.

Ik ben 24 jaar en al een tijdje bezig met een bv. Ben in september 2012 begonnen met een aantal consults. Vind mijn borsten te klein, de vorm vind ik goed. Aangezien ik aan de kleine kant ben en mager, 1m63 en 51kg, wil ik ze ook niet te groot...Dit was ook het advies dat ik meekreeg van de pc.

Ik moet 11 januari binnen voor mijn operatie. Sinds enkele maanden was ik zo overtuigd van mijn keuze van implantaten, aantal cc's... Maar nu de operatiedag nadert begin ik meer en meer te twijfelen. Heb maandag nog in paniek gebeld naar mijn pc om te vragen of ik toch nog eens op consult mocht gaan omdat ik zo twijfelde over alles....Gelukkig mocht ik dinsdag al onmiddellijk gaan. Kvoelde mij onmiddellijk een stuk beter. Ben toch bij mijn beslissing gebleven mbt aantal cc's.

Heb ook al duizend foto's van voor en na gezien. Hierdoor heb ik een beeld in mijn hoofd van hoe ik ze wil, maar heb zo een schrik dat het toch anders zal uitdraaien :-(

Het is ook zo moeilijk om in te schatten hoe groot ze zullen zijn, dit is afhankelijk van zoveel factoren....zijn er nog mensen die met hetzelfde gevoel zaten als mij voor de operatie??

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Ja die twijfels kent hier iedereen hihi...

heb getwijfeld tot ik op de operatie tafel lag.

Voor ik in slaap werd gedaan zei ik voor mij de grootste :)

Is 265cc achter spier projectie 4.9.. ik ben blij dat ik niet kleiner ben gegaan..

Heb nu een mooie D cup Maar oogt meer in kleding als een goed gevulde c ..

Ben ook 1m63 en weeg 52 kilo .. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tessie, Ik zie aan je statusupdate dat je inmiddels geopereerd bent.

Ik zal dit topic verplaatsen naar de operatieverslagen, en je titel aanpassen :35:

Als je wil kun je daarin verder schrijven hoe het is gegaan enz .

Gefeliciteerd in ieder geval met je nieuwe boobs :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt piepke en BB,

Zal hier nog een mijn ervaring neerschrijven. Vrijdag 11 januari 2012 mocht ik mij aanmelden in het AZ Groeninge voor een dagopname. Die nacht had ik niet veel geslapen vanwege de zenuwen.....s'ochtends ben ik dan ook zeer vroeg opgestaan,tegen 9u was ik al op mijn kamer in het ziekenhuis. Een vriendelijke verpleegster kwam mij een soort 'ontsmettingszeep' brengen waarmee ik mijn boobs nog eens volledig moest wassen. Zij vertelde mij dat dit diende om alles goed te ontsmetten en hiermee de kans op infecties te verminderen.

Omstreeks 10u30 kwamen ze mij halen voor de operatie. Was doodnerveus! Moest zelf een traantje wegpikken van de emoties. Eerst werd ik naar een apart kamertje gebracht naast de operatiekamer, daar kwam de pc mij nog eens persoonlijk alles uitleggen, vlug nog enkele foto's nemen voor in mijn medisch dossier en het aantal cc nog eens vlug overlopen. Toen ging het enorm snel, ik werd naar de operatiekamer gebracht. Daar was het zeer koud, ik zag nog juist mijn teentje en die zag blauw van de koude :-)

Om 13u kwam ik wakker in de recovery. Ik voelde mij heel misselijk, van de pijn kon ik niet klagen. De verpleegster kwam mij vragen hoeveel pijn ik had, moest een getal opgeven tussen 0-10, ik gaf de pijn een 4 maar ik vertelde haar dat ik zo misselijk was. Heb toen ook enkele keren moeten overgeven....Tegen 16u lag ik terug op mijn kamer. Alles zat goed ingetapet zodat ik helaas nog niet veel kon zien van mijn nieuwe boobs....Hetgeen ik zag was toch fantastisch! Had ondertussen ook al iets gekregen tegen de misselijkheid. De zaterdagnamiddag mocht ik tegen 13u naar huis. Kon nog steeds geen eten of drinken binnenhouden. Mijn maag kon blijkbaar niet goed tegen die zware verdoving. Overdag en s'avonds heb ik toch nog elke 2-3u dafalgan met codeine ingenomen. De zondag was de misselijkheid weg, ik kon eindelijk iets eten. Hierdoor voelde ik mij dan ook sterker.

Gisteren terug op consultatie geweest bij de pc, hij heeft de tape verwijdert. Ik ben direct in de spiegel gaan kijken, amaaai wat ben ik blij! Ik vind ze prachtig! Nu moet het vocht en de zwelling nog wat verminderen, maar het is nog maar een klein weekje dat ik mijn nieuwe boobs heb, dus zal hierbij nog wat geduld moeten hebben. Volgende week moet ik terug op consultatie om mijn draadjes eruit te halen. Ben benieuwd welke cup maat ik zal krijgen....Ik kreeg 335 cc Mentor implantaten achter de spier. Nu heb ik een 80D sportbh aan. Deze zit wel ietsje te ruim, maar wilde niet dat alles te gespannen zat.

Ik ben precies verliefd op mijn nieuwe borstEN! Kan niet stoppen van ernaar te kijken en ik ben er nu al zo trots op :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lolita, Ik had een 70 b afhankelijk van het merk bh ik droeg. (soms ook een c, maar dan was dit een voorgevormde bh met vulling...) Mijn wens was een kleine D, nu draag ik een sportbh maatje 80 d, moet wel toegeven dat deze wat ruim zit, maar wilde niet dat alles te gespannen zat, zeker in het begin, ik denk dat ik pas na het wegtrekken van de zwelling, zal weten op welke maat ik uitkom...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai had dit resultaat nooit durven dromen! Ik ben nog maar 1,5 po en tis al zo mooi. Wil zelf dat ze ni veel meer veranderen, begin dan in mijn hoofd te halen dat ze negatief zouden veranderen :(

Wil ook zo graag mijn cupmaatje al weten, maar moet gewoon ff geduld hebben! En dat heb ik nu juist niet :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is normaal hé :) Ik denk dat we hier allemaal geen geduld hebben ;) Ik zou ook zo graag al echte bh's kopen, en vooral de maat weten! Ik hoop dat mijn borsten ook niet teveel meer veranderen, ofwel in de positieve richting dan :) Zoals nu vind ik ze goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik was ENORM bang voor de draadjes !! (Ik kan helemaal niet tegen al die toestanden en prikjes enz).
Ik had mijn flesje cola mee om genoeg suiker binnen te hebben omdat ik bij zo'n dingen ineens zwart voor mijn ogen begin te zien enz :44:

Maaaaaaaaaarrrrr ik kan je hier gerust stellen, het was voorbij voor ik het wist!! Ik lag krampachtig te wachten op de pijn maar ik voelde enkel een heel licht iets en het was eruit.

Er was helemaal niets aan! En vooraleer ik zoiets zeg...... ik ben nogal een schijtluisje voor zoiets :blush:

Komt helemaal goed !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is prima in orde! Het was voorbij voor ik het wist, tging heel vlotjes en bijna niets gevoeld!

Nu nog twee weken de sportbh en dan mooie bh'tjes kopen! En mijn nieuwe bikini proberen! Kben zo happy :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat leuk zijn hé, eindelijk mooie bh's aan :) Ik had eentje van die ik zwanger was, een 85C. De omtrek was wel te groot, maar de cup paste mooi en het stond veel leuker dan een sport bh :) Dus nog even geduld (hét sleutelwoord hier) en dan kunnen we opzoek naar leuke spulletjes! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, ja is waar Me81! Weet er iemand wat de meeste vrouwen doen met al hun bh'tjes van voor de bv? Heb er echt veel, en bijna allemaal van een merk (redelijk duur dus) VInd het zonde om deze gewoon weg te smijten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou ze hier op de site kunnen verkopen? Ik weet niet of dat een optie is?

http://www.borstenforum.com/forum/64-kopen-verkopen/

En anders kun je ze misschien verkopen via marktplaats of zo?

Er zijn er ook die hun bh'tjes verkopen en dan bijvoorbeeld 5% van de opbrengst of zo doneren aan het forum :) (ik noem maar iets haha)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstelproces gaat zo goed. Deze week voorzichtjes begonnen met kuisen. Ging al heel goed!! Gisteren ook al een hoopje strijk kunnen doen! Heb totaal geen last gehad. Ze zijn ook al mooi aan het zakken. Wat gaat dit toch supergoed! Ben zo blij dat ik uiteindelijk toch die stap heb durven zetten!

Liefs

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.