Ga naar inhoud

push up bh/voorgevuld??


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb begrepen dat je bij Dual Plane het eerste jaar nog geen push up beha aan mag. Nu zie ik in de winkels toch voornamelijk bh's met zo'n voorgevulde cup hangen. Wat is nu precies het verschil tussen push up en voorgevuld? Ik las ergens dat er bij push up kussentjes inzitten, maar dat is toch bij voorgevuld ook?? Door die voorgevulde worden je boobs toch ook wel wat omhoog geduwd? Kan dit dus wel? (hoop het..)

X Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Push up is met kussentjes, voorgevuld is precies hetzelde. Voorgevormd is dat een bh al de vorm aanneemt van een borst.. Dus niet degene die in elkaar zakken als je ze neerlegt. Maargoed, alleen pushup mag niet. Je moet gewoon een 'lege' bh kiezen zeg maar ;)

Xxx Lise

Link naar reactie
Delen op andere sites

voorgevormd is gewoon padded,zit zon foamlaagje in ,en push up heeft kussentjes die je boobs omhoog duwen,na een jaar is onzin,mag gewoon na 6 weken al zei mn chirurg.(de vraag is of je dat wel prettig vind)

En ook ik heb dual plane.

ps ik denk dat je bedoelde voorgevormt ipv voorgevuld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt wel veel verschil tussen push up en push up. Ik vraag me dat ook wel af. Ik heb namelijk van een vriendin een voorgevormde bh gekregen met iniminie kussentjes erin dus ik vraag me af of dat mag? Weet niet of je dat überhaupt push up kan noemen..(De bh die ik aanheb op mijn plaatje)

Dus ik lees ook even mee:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt wel veel verschil tussen push up en push up. Ik vraag me dat ook wel af. Ik heb namelijk van een vriendin een voorgevormde bh gekregen met iniminie kussentjes erin dus ik vraag me af of dat mag? Weet niet of je dat überhaupt push up kan noemen..(De bh die ik aanheb op mijn plaatje) Dus ik lees ook even mee:)

nou dat is zeker wel waar ik was van de week bij de H&M en het lijkt wel nu ik m'n borsten heb vergroot er alleen maar push up te krijgen is en niet zomaar push up gewoon de hele cup diepte bevat een KUSSEN :P

dus verschil is er zeker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij mag je gewoon al alle bh's aantrekken! Dat werd teminste tegen mij gezegt... Je voelt vanzelf of hij lekker zit of niet.. Dat is het belangrijkste! Voorgevormde bh's hebben een verdikte cup, waardoor je je tepel niet kan zien haha! Er word niks omhooggepusht. Bij pushup bh's zitten er kussentjes in de bh die de tiet wat omhoog pushen, zodat het lijkt alsof je meer hebt.

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: voorgevuld! Leuk, mijn dag is weer goed

Hahaha, ik had er niet eens bij stil gestaan. Ja voorgeVORMD bedoel ik ja. Voorgevuld had leuk geweest; was heel de operatie niet nodig geweest haha!

voorgevormd is gewoon padded,zit zon foamlaagje in ,en push up heeft kussentjes die je boobs omhoog duwen,

Jaaaa, PADDED bedoel ik ja! En die zie je nu zo'n beetje overal wat Tjikkie ook al zegt. Er zijn echt maar weinig 'lege' bh's te vinden. Op zich prima als er zo'n padded cup in zit. Vormt meteen mooi rond en het vult nog een beetje extra. Dus als ik het goed begrijp is het pas echt push up als er allen zo aan de zijkant van die dikke kussentjes zitten.

ThankX!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het ook gewoon grappig! Maar toch, die operatie heeft toch wel wat goeds: als je een bikini koopt kan je gewoon kopen wat je wil en hoef je iet op zoek naar een voorgevulde ;) Ik ga straks denk ik ook voor voorgevormd... Misschien van die 'slappe' dingen proberen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dat is zeker wel waar ik was van de week bij de H&M en het lijkt wel nu ik m'n borsten heb vergroot er alleen maar push up te krijgen is en niet zomaar push up gewoon de hele cup diepte bevat een KUSSEN :P

dus verschil is er zeker!

Jaaa precies! Die droeg ik voor mijn bv alleen maar haha. Maar toen waren er nooit zoveel, lijkt alsof ze nu helemaal hip zijn ofzo. Bijna alle winkels die lingerie verkopen hebben ze nu. Die hebben we nu niet meer nodig gelukkig! Denk wel dat ik idd straks nog voor voorgevormde bh's ga, die vind ik toch wat mooier zitten dan zo'n slappe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het ook gewoon grappig! Maar toch, die operatie heeft toch wel wat goeds: als je een bikini koopt kan je gewoon kopen wat je wil en hoef je iet op zoek naar een voorgevulde ;) Ik ga straks denk ik ook voor voorgevormd... Misschien van die 'slappe' dingen proberen...

Dat lijkt me heerlijk, een bikini kopen die je mooi vindt en niet eentje die maar 'moet' omdat die als enige vulling heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.