Ga naar inhoud

LetsGo : 4 februari 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie

hey feestbeest...fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat...hier was het ook druk met het carnavallen.

maar super dat het zo goed met je gaat...ik dacht al er zal toch niks gebeurd zijn omdat we niks meer hoorde. maar gelukkig was je alleen maar een beetje carnavallen hahaha.

nou nog een paar daagjes en dan de grote verrassing....ik ben reuze benieuwd hoe je vriendinnetjes zijn geworden hahaha.

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Letsgo. Heb je foto's net gezien echt super mooi!

Van welke bh maat kwam jij?

Ik krijg over 12 dagen 330 cc en hoop ook op een c of d te komen

X yessie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yessie ! Ik kom van een aa cup af ! Met 300 cc achterde spier naar een D cup sport bh ! Liefs, LetsGo

Aah super! Maakt mij weer beetje zeker dat ik de beste keuze heb gemaakt.

Word gek van mezelf, ene dag denk ik 330 cc is te weinig en andere dag denk ik waaaaar the *piep* begin ik aan!

Gelukkig nog maar 11 dagen om mezelf gek te maken hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heyhey ! Het gaat echt super met mij, helemaal geen pijn meer en kan eigenlijk alles alweer ! Afgelopen zaterdag het eerste feestje gehad en ging prima ! Nog steeds helemaal verliefd op mijn boobies haha ! Liefs, LetsGo

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG Lucky, wordt tijd voor de zonnebank voor jou. Je hebt een boost licht nodig om van je depressiviteit af te komen!! :45:

Het is pas MAART!!! :152: Dan MAG het nog sneeuwen en koud zijn :45:

Die zomer komt heus wel :147:

hahahahaha

maar na de temperaturen van afgelopen week ben ik toch wel al verwend geworden denk ik :38:

Wil ZON, ZON, ZON....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey lieve allemaaal !

Daar ben ik weer, en ja eindelijk 6 weken PO !!! Maandag de eerste controle gehad, alles zag er prima uit. Wel ongeveer een weekje last gehad van een heeeel klein kapselstrengetje, maar deze is inmiddels gelukkig verdwenen. Net de nieuwe fotos erop gezet, ben ZO TROTS ! :)

Veel Liefs, Letsgo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.