Ga naar inhoud

LetsGo : 4 februari 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey allemaal !

Daar ben ik weer na veel geslapen te hebben. Hier komt die dan, mijn operatieverslag:

4 februari vertrok ik om 8 uur naar de Wellness kliniek met mijn lieve vriend, om 9 uur waren we al daar dus veel te vroeg ! Rond half 10 werd ik geroepen om de rest van het bedrag af te rekenen, toen mocht ik nog even in de wachtkamer gaan zitten en werd ik om 10 uur geroepen om mee naar boven te komen. Boven kreeg ik een super mooie privekamer met eigen badkamer en kreeg ik alvast wat uitleg, ik mocht een operatie jurkje, slofjes, haarnetje en badjas aan doen en ik moest een zetpilletje zetten. Even een vragenlijst invullen en toen kwamen de 2 zusters mij halen. Ik mocht met de lift mee naar boven en op de operatietafel gaan liggen, nog even met de anastasist en dokter Verdonck gepraat over hoe het allemaal ging verlopen en toen bracht de zuster mijn infuus is. Hierna weet ik eigenlijk niks meer totdat ik wakker werd op de uitslaapkamer en het heel erg koud had ! De zusters kwamen me nog een warm dekentje brengen en een half uurtje later mocht ik terug naar mijn kamer waar mijn vriend op mij zat te wachten. Op dat moment had ik nog niet zo goed in de gate wat er eigenlijk gebeurt was totdat ik onder de dekens keek haha, en daar waren ze.. Helemaal ingepakt maar mijn boobs waren er eindelijk ! Een klein uurtje later kwam de zuster samen met dokter Verdonck om te vragen hoe het ging en of ik me goed voelde, ik kreeg nog uitleg en een half boek mee met alles erin wat ik wel en niet mocht. Ook kreeg ik een recept mee voor antibiotica en pijnstillers. Omdat het erg goed ging mocht ik kort erna naar huis, mijn infuus werd er uitgehaald en ik werd weer aangekleed. De zuster vroeg mijn vriend de auto voor te rijden en ik werd in de rolstoel naar onder begeleid tot in de auto. Ook werd mijn gordel op de juiste manier omgedaan zodat er niks kon gebeuren. Toen ik thuis kwam was te pijn goed te doen, totdat het avond werd en mijn rug zowat doormidden brak. De dag erna was het echt verschrikkelijk en bijna niet uit te houden. Vooral mijn rug deed erge pijn en slapen dat gebeurde ook niet. Nu vandaag gaat het allemaal super goed ! Heb vanacht een slaappil genomen waardoor ik heerlijk heb geslapen en ook maar 1 keer wakker ben geworden om de pijnstilling in te nemen. Helaas kan ik ze pas over 2 weken zien want ik zit helemaal ingepakt ! Kan echt niet meer wachten om ze eindelijk te zien !

Heel veel liefs ! LetsGo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé, super dat je vandaag minder pijn hebt! En dat het zo goed gegaan is.

Duurt het 2 weken voor het verband eraf mag? Goh, nog langer wachten :) Maar je kan wel al zien dat je "opgevuld" bent vanboven he :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid gelukkig dat je je vandaag weer wat beter voelt...maar poeh twee weken zou voor mij ook erg lang zijn....ik ben ook altijd nieuwschierig. hahaha. ik dacht al ze zal wel veel pijn hebben omdat we gisteren niks hoorde...maar gelukkig gaat het beter...doe nu maar lekker rustig aan en geniet maar lekker van je nieuwe boobies...

X mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

gelukkig gaat het nu al een beetje beter met je, want die rugpijn, dat is ook echt HEL!!!!

nou, meisie rustig aan en een goed herstel voor jou..

Nu weer 2 weekjes aftellen om je aanwinsten te aanschouwen :(

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaaal ! Jaa sorry voor de lange afwezigheid haha, maar ben stiekem toch fe naar de optochten van de carnaval geweest, vond het super vervelend dat ik niet mee opstap kon dus dacht dan maar even mee naar de optochten haha ! het gaat echt super met me ! Nu 9 dagen po en kan al goed zonder mijn medicatie. Ook heb ik echt helemaal geen pijn meer, ja af en toe een steekje maar dit hoort er bij ! Heb weer voor het eerst auto gereden en dit ging eigelijk prima, alleen zaten de boobies in de weg met sturen haha ! nog een paar daagjes en dan mag het verband er eindelijk vanaf ! ik ben zo benieuwd, het jeukt echt verschrikkelijk en veel langer hou ik die tape ook echt niet meer vol ! heel veel liefs, LetsGo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy

goed van je te horen

ff eruit is ook wel fijn

Goed dat je herstel zo super gaat zeg top al zonder medicatie !!

en dat voor achter de spier ze zeggen dat je dan meestal meer pijn hebt maar zo te lezen is dat bij jou meegevallen

fijn toch!

Mag je niet bellen dat de tape er eerder af mag (mocht ik wel als ik er echt erge jeuk aan had)

spannend weer als je tape eraf mag !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je al zonder pijnmedicatie mag!

En dat je toch nog even hebt kunnen genieten van de carnavalstoet :)

Ik vind wel dat je tape lang op moet blijven. Dus dat is 9 dagen niet wassen eronder? Chance dat het geen 30° is dan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik vind het ook verschrikkelijk lang duren, 2 weken is echt geen pretje ! Mag me pas weer douchen als de hechtingen maandag eruit gaan. Zou zo graag even onder de douche willen ! Jaa de jeuk ik ondraaglijk, maar probeer het toch maar vol te houden. Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de tape er ook 10 dagen op gehad kon wel douchen alleen mocht de tape idd niet nat worden grr

ik had gelukkig geen jeuk dat scheelt dan weer!

Hoe kan je je douchen zonder de tape nat te maken? Lijkt me zeer moeilijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.