Ga naar inhoud

LetsGo : 4 februari 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo lieve allemaal,

Na veel research te hebben gedaan, heb ik besloten om een afspraak te maken in de Wellness Kliniek in Genk voor mijn borstvergroting.

Graag zou ik willen weten of iemand ervaring heeft met deze kliniek. En of er artsen zijn die goed Nedelands spreken ( ik kom uit Limburg ).

Ik hoor heel graag van jullie !

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoihoi,

Erg fijn dat er nu al reacties zijn ! Mijn afspraak wordt vandaag ingepland, dus nog eventjes wachten haha. Heb erg veel aan dit forum, dit heeft mij nog meer overgehaald om naar de WK te gaan.

Hebben jullie een lange wachttijd gehad tussen het consult en de operatie ?

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi ik kom ook uit limburg en heb 22 januari een consult bij dr visser in de wellness kliniek. vindt het ook erg spannend. en ben erg benieuwd hoe het is en gaat. wil mijn bv. begin mei laten doen. hoop zo dat het allemaal kan. ben ook erg benieuwd hoe het jou op je consult zal bevallen. ben alleen bang dat ik vanalles vergeet te vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, leuk om weer iemand te zien die naar de Wellness kliniek gaat ! Mijn consult is pas 24 januari.. Dus je bent nog eerder dan mij haha, ik heb een afspraak staan met dokter Verdonck. Ben benieuwd hoe jou consult verloopt ! Is erg spannend allemaal, hoop dat ik erna snel terecht kan voor de operatie ! Hoor graag hoe het consult bij jou verlopen is ! Misschien is het handig om een vragenlijstje te maken, dat heb ik ook gedaan ! Liefs, LetsGo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben gisteren geopereerd in de wellness kliniek in genk door dr Visser.
De kliniek zelf ziet er goed uit ze zijn in bezit van alle benodigde papieren en ook al hun artsen zijn BIG geregistreerd.
Het personeel was ook zeer lief en kundig. Verder is mijn operatie goed verlopen nu alleen nog afwachten op een hopelijk goed herstel en dan kan ik pas zeggen dat ik 100% tevreden ben.
Maar tot nu toe vind ik het een prima kliniek =)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ja ik vindt het ook erg spannend. nog 1 nachtje slapen en dan is het al zover. een vriendin van mij is er ook geweest en ze is echt super tevreden. ik heb ook een lijstje gemaakt. ben zo benieuwd hoe en wat. maar de operatie wil ik pas in week 20 laten doen als het kan. dan kan ik met mijn werk lekker 3 of 4 weken vakantie pakken en ik heb drie kinderen waar mijn moeder oplet als ik ben werken. zij gaat dan op vakantie dus dan moet ik toch al vakantie pakken. mijn man pakt dan ook 2 weekjes vrij om hier in huis alles draaiende te houden hahaha...vindt het echt spannend. je hoort van me hoe het was. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook in Wellnesskliniek mijn BV laten doen. Ben door Dr. Visser geopereerd. Ze is een Nederlandse en praat zeer verstaanbaar Nederlands ( Ik ben Belgische en vond het goed verstaanbaar).

Ik ben zeer tevreden over het werk van Dr. Visser!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het werk van dokter visser. kun jij me zeggen of je na de operatie een bh van hun aankrijgt of dat je er zelf een moet gaan kopen. ik lees dat ze in sommige klinieken wel een bh hebben en in sommige niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!
In de wellnesskliniek ( als je door Dr visser je bv laat doen) krijg je die al aan na de operatie. Je betaald dan voor je operatie 40 euro geloof ik. Je moet dus niet zelf gaan lopen om een bh te kopen. Mij hebben ze toen ook een soort van windel rond mijn borsten gedaan die daar 5 dagen rond moest blijven.

Ik weet niet hoe Dr Verdonck zijn werkwijze is in verband met de sportbh.

Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar aangezien je nog niet weet op wat voor een maat je gaat uitkomen, raad ik je zo wie zo aan om nog geen te kopen dan...ik ben met 2 weken po terug gegaan voor het verwijderen van de hechtingen...en heb me toen de sportbeha gekocht...(woon niet zo ver eraf)... succes ermee.. gr vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi daar ben ik weer vandaag mijn consult gehad bij dr.visser. was eigenlijk echt een domper. ze raade me een borstlift aan met een bh die ze in de borst zetten. die wordt dan aan de spieren vast gemaakt. achteraf denk ik dat ze me niet goed heeft begrepen. maar viel me wel tegen. ik had nog teveel borstweefsel zei ze en dat was dan met een lift goed op te lossen. dus niet wat ik wilde.

ga nu dins. 29 jan. bij dr van onselen op consult kijken wat hij ervan zegt. en dan kan ik nog overwegen wat ik doe. er zijn toch meer vrouwen met uitgezakte borsten die een borstvergroting doen.

ze was wel erg aardig maar ze vondt mijn borstvolume nog veel alleen dat het wat gezakt was. en omdat ik maar erg smal ben dacht ze dat opvullen met een borstvergroting dan niet mooi zou zijn op mijn lichaam. ben 1.74m en weeg 58 kilo.

hoop dat ze jou wel kan helpen lest go..veel liefs mupke en ben benieuwd hoe het bij jou gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mupke

wat jammer voor je.
Maar dat is nu hetgeen ik ook schrik voor heb :(

Alleen mogen ze bij mij wel groter. Heb nu een B en wil wel een D. Hopelijk geeft dr. Van Onselen een advies dat je beter aanstaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi engelke

ja was echt balen. maar van mij mogen ze bij mij ook groter ik denk dat ze me verkeerd heeft begrepen toen ik later nog eens alles aan het overdenken was. ik wilde proberen om een foto erop te zetten maar weet niet hoe ik het moet doen. dan kon je zien hoe het bij uitziet.

ik hoop voor jou dat het wel kan.

waar ga je op consult.

ik vindt het nu nog erg lang wachten tot dinsdag. ben zo benieuwd wat dr van onselen ervan zegt.

groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.