Ga naar inhoud

iemand idee hoelang na borstvergroting je zwanger mag worden ?


Aanbevolen berichten

hej ,

ik heb 1 oct 2012 een borstvergroting laten doen nu wil ik terug stoppen met de pil omdat ik bij mijn vorige keer toen ik zwanger wou worden heel lang bezig ben geweest ook hormonen moeten nemen enz ... nu zou ik graag terug stoppen om voor een 2de kindje te gaan ... wete jullie hoelang je moet wachten mijn pc heeft 3 maanden gezegt daar ben ik nu over ik verwacht ook ni direct zwanger te zijn ... omdat de eerste maal ook al heel moeilijk was om zwanger te geraken

wat denken jullie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik moet pas eind februari trug op controle maar pil is op en dan zou ik nog voor een maand naar dokter moeten en daar heb ik geen zin in ben ni zonen dokterloper :)

ik zal ik contact opneme met mijn pc ...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Volgens mij mag je best na een maand of 3 zwanger worden, je lichaam kan dat dan wel aan (genezingsproces). Het is alleen nog maar de vraag hoe je borsten er na je zwangerschap uit komen te zien. Dat is voor iedereen verschillend, bij de ene zijn ze nog best mooi, bij de ander hebben ze echt geleden/opgerekt. Het kan dus zijn dat je borsten na een zwangerschap niet meer zo mooi zijn als nu, dan kan je altijd nog een lift/meer cc's overwegen. Daarom wordt ook meestal aangeraden om een b.v pas na de kinderwens te doen.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat was ook mijn vraag.

mijn gynecoloog zei 3 maand. PC ook.

en wachten tot na de kinderwens is makkelijker dan gezegd.

ik heb het ook gedaan met kinderwens in hoofd, maar als het nu eenmaal niet zo vlot gaat heb ik toch eerst de BV gedaan.

hoe de borsten veranderen moet je afwachten... of het nu na 3 maand of een jaar is ze zullen hetzelfde veranderen he...

een medische reden, echt een duidelijke reden om een jaar te wachten heeft er mij nooit iemand gegeven.

dusja ik ben ervoor gegaan omdat het zwanger worden ook niet goed ging.. nu toch al borsten en wachten op zwangerschap :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

mij is ook die 3 maanden verteld door 1 pc.
de andere zeiden meer van dat het wel kon veranderen door een zwangerschap.
maar dat kan ook als je heel veel aankomt of afvalt dus zekerheid heb je toch nooit.
ik wil nog 2 kindjes maar bij het idee om nog zeker 6 jaar te wachten met een BV zag ik echt niet zitten!dus ik heb het ook gedaan.
mijn vorige uk was door de anti heen nu gestopt(kan niet goed tegen hormonen) maar zeker nog niet zonder voorbehoedsmiddel!
ik zie wel hoe ze worden als er ooit 2 kindjes bij zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag me intake gehad en heb deze vraag gesteld aan mijn pc

Hij zei dat ik na 6 maanden zwanger mag worden omdat dan me lichaam weer volledig is hersteld

Volgens hem kunnen je borsten veranderen dat is idd per persoon verschillend maar zei dat het niet schrikbarend zal zijn

dat je er theezakjes aan over zal houden haha

Het zou vlgs hem geen reden moeten zijn om een van de 2 dan te laten

Xx Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.