Ga naar inhoud

Tepelpiercings


Aanbevolen berichten

Hi,

ik onderga overmorgen een borstvergroting bij de Bergman Clinic door dr Maas.

Nu heb ik in beide borsten een tepelpiercing.

Die moeten er natuurlijk uit, ik heb de arts gevraagd of de verpleging ze weer in kan zetten als ik op de uitslaapkamer lig.

Hij zou het regelen met ze.

Iemand anders hier ook ervaring mee?

Ze groeien bij mij best snel dicht, en ik kan ze zelf nooit zo goed terug plaatsen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

nee heb er geen ervaring mee heb er 1 boven men lip ,

Heb ik ook wel moeten uitdoen.. Maar ook zelf terug erin gedaan.

Maar als je dat gevraagd hebt zullen ze het wel doen denk ik hoor ..

voor de operatie nog is zeggen tegen de verpleegster miss?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat er ook van die soort plastic buitsjes te koop zijn ergens (piercingshops's denk ik) die je tijdelijk in het gat kan zetten. Maar bij tepelpiercings tijdens een bv weet ik niet of de chirurg daar blij mee is. Je kan het van te voren even vragen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt Linnie?

Dat lukt mij dus niet.

Heb een jaar geleden een MRI gehad, toen moesten ze ook uit.

Ik dacht, ik zet ze 's avonds wel terug, maar de rechtse was al gekrompen, en daar kreeg ik hem onmogelijk meer doorheen.

Dus moest ik naar piercing shop om het die kerel te laten doen :106:

Vandaar dat ik blij was dat de vpk het nu gedaan had :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij ook erg pijnlijk,moet er niet aan denken persoonlijk...

Het idee al als je er in knijpt doet al zeer.

Ma eigenlijk is dat met elke piercing het geval. M'n navelpiercing deed ook zeer,dus in de zwangerschappen heb ik hem ook mooi ingehouden,want liet hem niet opnieuw schieten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had er geen last van, vond mn navelpiercing zetten zeerder doen hoor. maar vond het wel dood eng. inmiddels heb ik mn navelpiercing niet meer, alleen mn tepel. het indien na de bv was wel even raar, en was bang dat het pijnlijk was, maar dat viel echt reuze mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook wel na 6 weken hoor :-)

Ik deed ze wel allebei tegelijk, en dat was maar goed ook, want ik vond het best pijnlijk.

Als ik er maar 1 gedaan had, had ik ws nooit meer terug gegaan hahaha.

klopt ik heb t ook maar bij 1 gelaten hihi,maar de vrouw die m zette adviseerde dat zelf,ze vond t niet verstandig om 2 in 1 keer te doen,maar ben eigenlijk best blij met 1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.