Ga naar inhoud

hoe voelen ze aan bij jou?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Nou hele rare vraag, maar ik zat dus laatst gooische vrouwen de film te kijken op tv en toen zag je haar zo voelen en dat het zo lekker zacht ect voelde. En eigenlijk deed het me eraan denken dat ik wel zou willen weten hoe iedereen ze vind voelen, of er eventueel verschil voelt tussen hoe veel deze gevuld is, of deze voor of achter de spier geplaatst is.

dus voor de mensen die het willen delen, hoe voelen de jouwe? graag erbij welke protese je hebt hoeveel cc en hoeveel deze gevult is (100% of 80%) en of deze voor of achter de spier geplaatst is.

bedankt voor deze informatie alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ik heb Cereform Aptima 800cc, deze zijn 100% gevuld en Dual plane geplaatst.

Na zon 8maanden zijn m'n boobs heeeel zacht geworden :)

Mn boobs bewegen met alles mee, zelfs als ik iemand hand schud, het is echt geweldig!

Ze voelen nu aan als echte boobs zo zacht en bewegelijk zijn ze B-)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke dus het kan ook een tijdje duren voor ze heel zacht worden? ik ga dezelfde implantaten als bestboobie krijgen, mentor 450cc high profile en ben zo bang dat ze uiteindelijk wat harder blijven en te onnatuurlijk aanvoelen, al zijn ze bij haar ook zacht geworden.

mijn vriend vind het niet zo leuk, hij is er niet op tegen maar hij is dus bang dat ze zo hard aan gaan voelen. hij vind het fijn om aan mijn borsten te zitten maar weet niet zeker of hij dat dalijk ook nog hetzelfde gaat vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Als je mag beginnen met bh's te dragen zijn ze al 'zacht/kneedbaar' hoor

dus je hebt geen harde ballen ofzo, haha!

Maar ik bedoelde het duurt misschien even voordat ze heeeel zacht worden ( als in 'blubberpudding' zacht) maar dan heb je ook wat!

Waarschijnlijk mag je daarom ook pas een push up bh dragen vanaf een jaar PO.

M'n vriend zit er ook graag aan en is erg te spreken over hoe zacht ze zijn geworden, ze voelen echt aan als echte boobs :)

So no worries!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh fijn dat ze dan al zo snel zacht zijn, ben echt bang voor de harde ballen inderdaad! omdat ik van 75aa naar een grote maat ga met 450cc, en blupperpuddingzacht is helemaal geweldig haha.

en hoop echt dat mijn vriend ze zacht en echt genoeg gaat vinden haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.