Ga naar inhoud

Eve2412 : 24 december 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben Eve , 31 jaar en mama van 2 kindjes. Ik heb lang borstvoeding gegeven, en dat heeft wel zijn sporen nagelaten...

Deze zomer heb ik dan eindelijk besloten een BV te ondergaan. Ik heb daar nog niet veel bij stilgestaan, maar de operatie is in december en begint nu toch wel te naderen. Ik ben hier op dit forum terecht gekomen om misschien wat tips of zo te verzamelen, en eens enkele ervaringen te lezen. Ik ben ook op zoek naar foto's want ik heb nog totaal geen idee van wat ik wil. Vandaar dat ik mij wil baseren op foto's om de keuze te maken.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Veer,

Ik zal mij laten opereren in BE-Clinic door Dr Plovier.

Ik heb al veel goeds gelezen van hem en het eerste gesprek ging wel vlot, zonder veel tralala :-)

Ik had mezelf al goed geïnformeerd, dus veel vragen had ik ook niet. Enkel de cupmaat moet ik nog beslissen. Ik moet de dag van de operatie enkele foto's meebrengen van hetgeen ik zou willen.

Nu beginnen zoeken, hé...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Eve

Oke, het barst hier gelukkig van de goede reacties over Dr Plovier, ik geloof dat iedereen erg blij met hem is:)

Ik heb al meerdere keren gelezen dat hij inderdaad borsten goed 'namaakt' vanaf een foto, dat hij goed werkt met de voorbeelden.

Zelf heb ik er geen idee van, ik ben niet door hem geopereerd. Had wel foto mee naar mijn eigen PC bij het 1e consult.

Succes met zoeken;)

Groetjes Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eve.

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!!

Foto's vind je in de galerij, van mensen die hun album niet alleen voor vriendinnen hebben staan. Verder kun je afbeeldingen zoeken via google. Heb nog wel eens een website gelezen met boobs, maar ik zou zo niet meer weten welke site dat was. Echter op google en hier is ook al veel te vinden :)

Plovier maakt ze wel na, daar hoef je geen angst voor haha, en soms worden ze zelfs nog wel wat groter bij hem ;)

Veel lees- kijk- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo Dames,

Ik heb een BV en een liposculpture boven de knieën en de binnenkant van de knieën laten uitvoeren bij Dr Plovier in Be-Clinic.

Nu ondertussen 2 weken PO en wou toch even mijn ervaringen delen.

Ik moest om 6u smorgens in de kliniek zijn en ben daar supergoed ontvangen. Nadat ik mij op de kamer heb geïnstalleerd, is de anesthesiste (ook een superlieve dame) even komen komen praten en is dr Plovier geweest om alles af te tekenen. Om 8u ben ik naar de operatiekamer vertrokken. Iedereen was er vriendelijk en was niet meer zenuwachtig. Tijdens de operatie ging mijn man medicatie halen bij de apotheek. Rond 10u30 was ik alweer op de kamer en wakker. Even geslapen en rond 14u was ik al op weg naar huis.

De pijn viel heel goed mee, 's avonds hebben we gezellig nog een kerstmenu gegeten :-)

De dag erna was de pijn al wat meer aanwezig, maar al bij al viel dat toch wel mee. Ik kon niks doen de eerste 4 dagen, ik lag in de zetel, stond soms eens op (ging niet vanzelf hoor!), maar eigenlijk bijna constant in de zetel doorgebracht. Mijn lieve man heeft dan even het huishouden en de zorg van de 2 kindjes op zich genomen. Dag 5 was ik bijna pijnloos, had eigenlijk meer last van mijn benen die (nog steeds) gezwollen zijn en wat stijf waren. Die waren echt VOLLEDIG blauw. Moet nu een paar weken een drukpak dragen en de kliniek BH, maar dat is tijdelijk dus dat neem ik er heel graag bij. Ondertussen ga ik bij de kine voor enkele endermologie-behandelingen om de zwelling snel te doen verminderen in mijn benen.

Vandaag mijn eerste werkdag achter de rug en heel goed verlopen. Ik ben pijnloos, enkel autorijden gaat nog stroef...

Achteraf bekeken ben ik superblij met het resultaat, en ben ik heel blij dat ik bij dokter Plovier ben terecht gekomen. Super service, prachtig resultaat en veel minder pijn dan verwacht :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eve2412 !

Ik heb zelf op 21dec een BV laten doen bij Plovier en echt chapeau dat jij dit samen hebt gedaan met een liposuctie! Bij mij was dit toch al genoeg afzien hoor :).

Hoeveel cc heb je gekregen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lindi,

Ik wou alles in 1 keer achter de rug hebben, en ben blij dat ik het zo gedaan heb.

Ik heb 360 cc gekregen. Toen ik net op de kamer was, dacht, ist al? Omdat ik met die kliniekBH niet veel kon zien, maar toen ik ze uitdeed was ik wel tevreden hoor! Nu verlang ik om nieuwe BH's te kopen :lol: Benieuwd welke cup ik zal hebben.

Alles goed verlopen bij jou? Heb je nog pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dropje,

Ik werk bij een bank, Moet dus geen zwaar fysisch werk doen, maar wel veel op de baan met de wagen, dat is toch nog altijd heel ambetant. Ik was totaal niet zenuwachtig, vond het eigenlijk vreemd dat ik niet nerveus was, misschien omdat ik het de laatste dagen druk had. Je zal zien dat het er heel zen aan toe gaat! Ik zal aan je denken morgen!!Weet jij al op voorhand hoeveel je krijgt? Vergeet niet een foto mee te doen! veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.