Ga naar inhoud

Mijn verhaal...


Lisanne1989

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Sinds mijn 15 e wil ik al een BV... Helaas is dat na 8jaar nog steeds niet waar gemaakt...

Ik had het geld bijna bij elkaar totdat ik ontslagen werd en een half jaar geen inkomen had, dag centjes. :-(

Gelukkig ben ik sinds mei 2012 weer volop aan het werk en heb ik bijna het bedrag weer bij elkaar...

Ik heb nu een B en wil graag naar een volle C, kleine D... Ik wil aan de bovenkant wat meer volume dus ik denk dat ik voor de ronde protheses ga...

Welke kliniek? Dat is nog een beetje dubbe maar ik denk ACCZ.. Heb daar veel goeie dingen over gehoord..

Hopelijk in mei/juni komt mijn droom uit!!

Groetjes Lisanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisanne welkom op dit forum :)

Gefeliciteerd met je voorgenomen borstvergroting. Qua informatie zoeken ben je hier op het juiste adres ;)

Maar ik raad iedereen aan om meerdere consulten te plannen voordat je je keuze maakt. Er zijn verschillende goede klinieken en artsen. En verschillende meningen ;)

Dus ook een arts kan je iets anders adviseren.

Even een klein voorbeeldje...Ik dacht ook altijd dat je volume bereikte door ronde protheses te plaatsen, maar mijn pc zegt dus juist dat ik anatomische nodig heb om de juiste bolling aan de bovenkant te krijgen. Anatomische protheses zijn immers langer als ronde ;)

Dus voor je je keuze echt maakt, ga eens vrijblijvend bij verschillende pc's op consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Lisanne

Welkom hier :) Je bent hier weer? aan je titel te zien? Heb je nog een andere account hier dan? Misschien dat er wat dingen samengevoegd kunnen worden :)

Ik ben het helemaal eens met Enibas. Meerdere consulten plannen is echt aan te raden. Ik was mijn eerste keer ook met een goed gevoel weg gegaan na het consult, maar bleek ook dat ik beter nog even verder had kunnen kijken.

Lees maar eens wat hier op het forum, dan zul je zowel goede als minder goede pc's tegenkomen.

Succes.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties..!!

Ja ik ben al een aardige tijd member alleen had ik een lange tijd niet ingelogd dus mijn account was verlopen.. Geeft niet, ik ben er weer en inmiddels is mijn vorige email adres gehackt (?!)

Jullie hebben gelijk hoor, ik ga ook zeker verder kijken en mij goed laten informeren maar bij ACCZ heb ik een goed gevoel, over de verhalen die ik lees enz... Ik ga 11 januari bij hen op consult, gewoon om te kijken hoe het is en of mijn gevoel hetzelfde blijft en daarna ga ik uiteraard verder op zoek, het is niet zomaar wat.. ;-)

Jullie gaan zeker nog dingen van mij lezen hihi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, je emailadres gehackt?

Het is toch wat dat dat tegenwoordig allemaal kan.. Hoe heb je dat gemerkt dan? Ik zou niet weten hoe zoiets werkt! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je zoiets merkt en hoe dat werkt...

xx BB

Hey BB,

Ja, raar maar waar?! Geen idee hoe dat gekomen is maar ik ben er idd niet blij mee... :93:

Ik kwam erachter toen ik niet meer kon inloggen op mijn mail, heb toen een bericht gestuurd naar hotmail en kreeg t bericht te horen dat hij gehackt was, okee??.. Geprobeerd het ongedaan te krijgen maar helaas niet gelukt..

Zoals je ziet heb ik een nieuw profiel aangemaakt, nu maar hopen dat hij het blijft doen :141:

Ik zal mij opnieuw voorstellen in het voorstel rondje haha..!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen,

Mijn vorige account doet het niet meer/niet zo goed, dus ik heb besloten om een nieuwe aan te maken en daarbij gelijk maar even mijn hele verhaal te doen in het voorstel rondje :6:

Ik denk dat de meeste het wel kennen, geen lelijke borsten maar gewoon te weinig volume..

Dat probleem heb ik dus ook..

Dat ik een jaartje of 15 was had ik nog niet echt boobies, dit was op zich niet heel erg vreemd, want je bent nog in je pubertijd en je bent nog aan het groeien.. Wel irriteerde ik mij hieraan omdat mijn beste vriendin dit namelijk wél had, ik wilde dat ook zo graag dus ik stopte mijn bh vol met kip filé'tjes en droeg altijd push-up ( wat nog steeds niet veranderd is eigenlijk.. :11: ) Ik heb zelfs een keer sokken in mn bh gestopt! Haha..

Dat ik ouder werd, veranderde er veel, behalve mijn voorkant, die bleef hetzelfde.. Ik heb toen met mijzelf afgesproken dat als ik 20 was, en er was nog steeds niks veranderd, ik zou gaan voor een vergroting..

Inderdaad, er was/is dus geen verandering :16:

Dat ik in 2008 fulltime ging werken had ik gelijk het loonsparen aangevraagd, dit hield in dat ik 50 euro automatisch ging sparen per maand. Ik had dit expres zo gedaan zodat ik ongemerkt kon sparen en ik uiteindelijk zelf nog maar een klein beetje hoefde bij te leggen, ideaal toch?

Helaas werd ik vorig jaar ontslagen en kwam het geld vrij.. Omdat mijn uitkering dermate laag was moest ik het geld wat ik had gespaard gebruiken om rond te komen, ik baaaaalde als een stekker ( nog steeds!! )

Mijn uitgestippelde plannetje, viel in duigen en ik kon vanaf het begin weer beginnen...

Gelukkig heb ik sinds mei 2012 weer een fulltime baan en sinds 1,5 jaar een lief vriendje die al wat spaargeld heeft en we hebben besloten om nu samen te sparen voor mijn boobies! Van hem hoeft het niet, maar hij zei ;

als het jou gelukkig en zekerder maakt, dan help ik je daarbij :33:..

We hebben het nu "bijna" bij elkaar en ik ben dus ook sinds 1 januari bezig met informatie in te winnen over waar ik het wil doen enz. enz....

De planning staat rond mei-juni :1bouncingboobs: en mijn eerste consult is bij ACCZ op 11 januari!

Ik heb nu een B, waarvan de bovenkant plat is en de onderkant gevuld... Ik wil graag naar een mooie D, een mooie volle borst met lekker veel volume waar ik trots op kan zijn als ik in de spiegel kijk!!

I can't wait!! :D

Xx Vlindertje89

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verhaal.. Heel er klote dat je je baan kwijt raakte,ma nu heb je alweer goed gespaard, toppie!!

Ik ga ook bij Accz en ben 25-3 aan de beurt.

Succes met je keuze en volg je gevoel. Je kunt hier echt ontzettend veel informatie vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt heel lief dat je vriendje je wil helpen. Ik heb zelf de bv kunnen betalen door dat ik ook ontslagen ben en een flinke zak met geld mee gekregen heb. Het is toch een hele investering, maar wel een in jezelf.

You go girl, zet hem op en geniet van het er naar toe leven.

Hoi iedereen,

Mijn vorige account doet het niet meer/niet zo goed, dus ik heb besloten om een nieuwe aan te maken en daarbij gelijk maar even mijn hele verhaal te doen in het voorstel rondje :6:

Ik denk dat de meeste het wel kennen, geen lelijke borsten maar gewoon te weinig volume..

Dat probleem heb ik dus ook..

Dat ik een jaartje of 15 was had ik nog niet echt boobies, dit was op zich niet heel erg vreemd, want je bent nog in je pubertijd en je bent nog aan het groeien.. Wel irriteerde ik mij hieraan omdat mijn beste vriendin dit namelijk wél had, ik wilde dat ook zo graag dus ik stopte mijn bh vol met kip filé'tjes en droeg altijd push-up ( wat nog steeds niet veranderd is eigenlijk.. :11: ) Ik heb zelfs een keer sokken in mn bh gestopt! Haha..

Dat ik ouder werd, veranderde er veel, behalve mijn voorkant, die bleef hetzelfde.. Ik heb toen met mijzelf afgesproken dat als ik 20 was, en er was nog steeds niks veranderd, ik zou gaan voor een vergroting..

Inderdaad, er was/is dus geen verandering :16:

Dat ik in 2008 fulltime ging werken had ik gelijk het loonsparen aangevraagd, dit hield in dat ik 50 euro automatisch ging sparen per maand. Ik had dit expres zo gedaan zodat ik ongemerkt kon sparen en ik uiteindelijk zelf nog maar een klein beetje hoefde bij te leggen, ideaal toch?

Helaas werd ik vorig jaar ontslagen en kwam het geld vrij.. Omdat mijn uitkering dermate laag was moest ik het geld wat ik had gespaard gebruiken om rond te komen, ik baaaaalde als een stekker ( nog steeds!! )

Mijn uitgestippelde plannetje, viel in duigen en ik kon vanaf het begin weer beginnen...

Gelukkig heb ik sinds mei 2012 weer een fulltime baan en sinds 1,5 jaar een lief vriendje die al wat spaargeld heeft en we hebben besloten om nu samen te sparen voor mijn boobies! Van hem hoeft het niet, maar hij zei ;

als het jou gelukkig en zekerder maakt, dan help ik je daarbij :33:..

We hebben het nu "bijna" bij elkaar en ik ben dus ook sinds 1 januari bezig met informatie in te winnen over waar ik het wil doen enz. enz....

De planning staat rond mei-juni :1bouncingboobs: en mijn eerste consult is bij ACCZ op 11 januari!

Ik heb nu een B, waarvan de bovenkant plat is en de onderkant gevuld... Ik wil graag naar een mooie D, een mooie volle borst met lekker veel volume waar ik trots op kan zijn als ik in de spiegel kijk!!

I can't wait!! :D

Xx Vlindertje89

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Nou ik ben vanmiddag op mijn eerste consult geweest bij ACCZ!

Ik had een afspraak om 14.15 en om 13:30 zat ik al in de wachtruimte, iets te vroeg, maar beter dan te laat :)

Om 14:15uur was het dan eindelijk zover, ik mocht meelopen met de consulente.. Wat een hele aardige vrouw was!

Ze gaf me een duidelijke uitleg en kon eigenlijk al mijn vragen beantwoorden, veel vragen hoefde ik niet te stellen omdat ze ze allemaal al vertelde.. Dat vond ik erg fijn..

Nadat we allerlei dingen hadden besproken vroeg ze welke maat ik had, ik heb momenteel een B en wil graag naar een mooie volle D. Toen was het moment daar, het passen! Ik kreeg een maatje 4 en een maatje 5 in de sport BH en vond het al gelijk mooi... Ik heb uiteindelijk voor de maat 5 gekozen omdat dit nét even wat groter was en ik bang ben met de maat 4 spijt te krijgen...

Ik mocht het aanhouden zodat mijn vriend er ook even aan kon wennen :P en totdat de PC kwam..

Na een tijdje gepraat te hebben kwam Dr. van Onselen naar mijn kamer toe om mij te zien en te adviseren, dit was toch wel heel erg prettig aangezien hij ze ook plaatst als ik voor ACCZ kies.. Een consulente is fijn voor de uitleg ( veel van wat zij mij vertelde had ik al van het forum, dus dat was echt top!! :35: ) maar uiteindelijk is zij niet degene die het ook daadwerkelijk gaat doen... Hij nam echt de tijd voor mij en wilde mij alles zo duidelijk mogelijk uitleggen..

Hij vond mijn maatje 5 "mooi" ( de kipfilet's zijn echt lelijk, Madonna tieten, zoals de consulente ze noemde :141: ) bij mijn figuur passen..

Eenmaal dat ik de kipfileetjes uit had, legde hij mij uit dat er verschil in mijn borsten zaten dus dat ik niet moet verwachten dat deze gelijk zijn als ik eenmaal een BV heb gedaan, dit blijft altijd.. ( Is dat echt zo? )

Hij adviseerde mij dual plane, iets anders noemde hij niet... anatomische protheses en 385 CC.. Of er meer in kon weet ik eigenlijk niet, hij heeft ook niet mijn weefsel ofzo opgemeten ( Ik zag een boekje in de wachter kamer liggen waarin een borst word opgemeten? )

Nu vind ik zelf 385 CC wat aan de kleinere kant klinken maar is dit ook zo?

Voor de rest vond ik het echt een top consult en aan de ene kant denk ik : JA! maar aan de andere kant denk ik, krijg ik geen spijt van de maat? Het is toch iets waar ik al heel lang naar toe leef en ik wil er zeker geen spijt van krijgen!

Ik wil ook nog zeker bij andere klinieken op consult gaan en de eerstvolgende is Be-Clinic bij Dr. Plovier... Ik ben erg benieuwd wat hij zal zeggen... Al ben ik wel bang dat als hij meer CC zegt dat ik dan bang ben dat het weer te groot word.. Pfff, wat is het toch lastig!

Ook wil ik nog op consult bij de Welness Kliniek..

Wie heeft er nog meer een B gehad en is naar een D gegaan bij Dr. van Onselen of Dr. Plovier? En wat zijn jullie ervaringen, ook qua consult?

( Sorry voor het lange verhaaltje! :67: Wilde het graag even delen )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Wat ik niet begrijp, als je maatje 5 gepast heb, dan zou je volgens mij aan 430 cc zitten, dualplane. Ik heb dit ook bij van onselen laten doen en ben erg tevreden.

Je geeft zelf al aan dat je 385 weinig vindt klinken, ik zou ook voor dat stapje meer gaan, ik heb nu 430 maar 480 was ook goed geweest, mijn cup is een F en ziet eruit als een mooie D.

Het heeft niet zo heel veel zin om te gaan vergelijken met wie een ook een B had, het ligt allemaal aan het profiel van de prothese en de projectie hiervan en inderdaad je eigen lichaam waar je op uit zal komen.

Accz plaatst veelal dualplane en dit heeft een natuurlijk effect, de druppelvorm ook. Ik had eerst dezelfde twijfels als jij en heb tot aan de ok aangegeven dat ik voor maximaal wilde gaan en achteraf had het nóg wel groter gemogen. Dus ik zou zeker om 430 vragen. Dualplane is pijnlijk maar wel erg mooi. De eerste dagen heb ik geroepen dit nooooooooooooooooit weer maar nu 4 weken later zijn ze al helemaal eigen.

De reden dat je niet opgemeten bent weet ik niet. Dit is bij mij destijds ook niet gebeurd maar ik had wel vertrouwen in de pc. Ook zeiden ze tegen mij dat als je daadwerkelijk ''open'' ligt hij toch echt pas goed kan zien wat het beste qua profiel bij je past.

De beslissing plovier of van onselen zal je zelf moeten maken. ze zijn allebei kunstenaars wat ik hier zie en bij van onselen spreek ik uit ervaring. Maar nogmaals wat ik hier van plovier zie, Wauw!! ik hou wel van dat stapje meer.

Succes met je beslissing. Heb je ook foto's van je huidige situatie? Altijd erg leuk ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb 27-12-2012 ook een borstvergroting gehad bij accz. Alleen had ik een andere pc.( kruppa)

Ik heb ook 385 cc gekregen.

Ik had een à en nu een c/ d cup.

Kan dan ook niet anders zeggen dan dat het erg mooi is geworden tot nu.( 15 dagen po)

Vandaag zijn de draadjes eruit gegaan en dit consult verliep prima...

Als ik jou was zou ik gewoon gaan waar je jezelf het beste voelt en begrepen word.

Heel veel succes met je zoektocht...

Lieve groet kersje xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn er weinig die een apart topic maken voor een consult.. Ik zal je topic verplaatsen naar je voorsteltopic, want daar hoort het ;)

Als je dan ook zo een uitgebreid verslag van je consult bij Plovier en Verdonck wilt plaatsen, heb je het mooi allemaal bij elkaar staan.

Na een tijdje gepraat te hebben kwam Dr. van Onselen naar mijn kamer toe om mij te zien en te adviseren, dit was toch wel heel erg prettig aangezien hij ze ook plaatst als ik voor ACCZ kies.. Een consulente is fijn voor de uitleg ( veel van wat zij mij vertelde had ik al van het forum, dus dat was echt top!! :35: ) maar uiteindelijk is zij niet degene die het ook daadwerkelijk gaat doen... Hij nam echt de tijd voor mij en wilde mij alles zo duidelijk mogelijk uitleggen..

Hahaha

Ik begrijp nooit waarom mensen zo lyrisch zijn over een consult met een consulente en het dan ook nog fantastisch vinden dat de pc in hoogsteigen persoon zelf nog even komt kijken naar de vrouw die hij binnenkort misschien op tafel gaat aantreffen :45:

Eigenlijk hoort de pc zelf het consult te doen, je moet toch weten met wie je te maken hebt?

En nog even dit:

Hoe kan een consulente klakkeloos zeggen: We hebben nummer 1 tot en met 5 voor u liggen, kies er maar eentje uit..... Zijn dit dan allemaal prothesen die zelfs bij een zeer smal persoon, met smalle borsten passen????

De een heeft normaal gesproken een medium profile nodig en de ander een extra high... Er zijn niet voor niks zoveel verschillende maten en profielen op de markt...

Misschien toch beter om je een keer goed te laten adviseren door een andere pc hoor, want ik vind dit soort consulten flut... Ik weet niet of je het verhaal van Happy_01 wel eens gelezen hebt... Dan zie je pas echt hoe flut zo een consult kan zijn... Een pc die met mondkapje en al binnen komt, omdat ie net een borst aan het vergroten is... Mijn hemel.. Hoezo steriliteit?

Maar goed haha, ik draaf alweer door.

Ben benieuwd naar je andere consulten! En naar je voor-foto's uiteraard :) Want ik ben gék op foto's :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor het verplaatsen en je reactie BB :D

Ik begrijp nooit waarom mensen zo lyrisch zijn over een consult met een consulente en het dan ook nog fantastisch vinden dat de pc in hoogsteigen persoon zelf nog even komt kijken naar de vrouw die hij binnenkort misschien op tafel gaat aantreffen :45:

Eigenlijk hoort de pc zelf het consult te doen, je moet toch weten met wie je te maken hebt? Misschien toch beter om je een keer goed te laten adviseren door een andere pc hoor, want ik vind dit soort consulten flut...

Ik weet niet of je het verhaal van Happy_01 wel eens gelezen hebt... Dan zie je pas echt hoe flut zo een consult kan zijn... Een pc die met mondkapje en al binnen komt, omdat ie net een borst aan het vergroten is... Mijn hemel.. Hoezo steriliteit?

Ik had inderdaad al begrepen dat je dat vreemd vond en ik eigenlijk ook wel, daarom was ik blij dat van Onselen alsnog langs kwam, ik had er wel al over gebeld... Eerlijk gezegd was hij denk ik ook bezig / net klaar met een behandeling ( waarschijnlijk de kleinere ingrepen zonder narcose want die worden alleen in Duitsland gedaan maar toch.. ) want hij kwam in zn blauwe pakje met kapje op bij mij naar binnen lopen, dat vond ik ook vreemd?

En nog even dit:

Hoe kan een consulente klakkeloos zeggen: We hebben nummer 1 tot en met 5 voor u liggen, kies er maar eentje uit..... Zijn dit dan allemaal prothesen die zelfs bij een zeer smal persoon, met smalle borsten passen????

De een heeft normaal gesproken een medium profile nodig en de ander een extra high... Er zijn niet voor niks zoveel verschillende maten en profielen op de markt...

Ben benieuwd naar je andere consulten! En naar je voor-foto's uiteraard :) Want ik ben gék op foto's :D

xx BB

Er lagen inderdaad 5 pas protheses om te kijken naar de maat, maar nadat de pc langs was geweest hoorde ik pas het aantal cc's, ik dacht eerst dat de prothese dan een richtlijn is maar nu lees ik bij meerdere dat zij maat 5 hebben gepast en inderdaad 385 cc krijgen, net als ik.. Geen idee hoe dat werkt?

Over medium of high profile hebben we het eigenlijk niet eens gehad bedenk ik mij nu? :o

Ik wil wel een foto uploaden zoals het nu is, maar ik schaam me er een beetje voor hihi :12: .. Vreemd eigenlijk omdat de meeste hier vrouwen zijn en er genoeg voor en na foto's op het forum staan..

Ik ga zeker nog verslagen doen van andere consulten, voor mijzelf en de anderen!

Ik was erg enthousiast over ACCZ dat ik naar huis reed, maar nu ik thuis ben ga ik alsmaar meer twijfelen.. Misschien omdat ik het zó graag wil dat je de dingen voor jezelf mooier maakt dan dat ze zijn?? :21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Wat ik niet begrijp, als je maatje 5 gepast heb, dan zou je volgens mij aan 430 cc zitten, dualplane. Ik heb dit ook bij van onselen laten doen en ben erg tevreden.

Je geeft zelf al aan dat je 385 weinig vindt klinken, ik zou ook voor dat stapje meer gaan, ik heb nu 430 maar 480 was ook goed geweest, mijn cup is een F en ziet eruit als een mooie D.

Het heeft niet zo heel veel zin om te gaan vergelijken met wie een ook een B had, het ligt allemaal aan het profiel van de prothese en de projectie hiervan en inderdaad je eigen lichaam waar je op uit zal komen.

Accz plaatst veelal dualplane en dit heeft een natuurlijk effect, de druppelvorm ook. Ik had eerst dezelfde twijfels als jij en heb tot aan de ok aangegeven dat ik voor maximaal wilde gaan en achteraf had het nóg wel groter gemogen. Dus ik zou zeker om 430 vragen. Dualplane is pijnlijk maar wel erg mooi. De eerste dagen heb ik geroepen dit nooooooooooooooooit weer maar nu 4 weken later zijn ze al helemaal eigen.

De reden dat je niet opgemeten bent weet ik niet. Dit is bij mij destijds ook niet gebeurd maar ik had wel vertrouwen in de pc. Ook zeiden ze tegen mij dat als je daadwerkelijk ''open'' ligt hij toch echt pas goed kan zien wat het beste qua profiel bij je past.

De beslissing plovier of van onselen zal je zelf moeten maken. ze zijn allebei kunstenaars wat ik hier zie en bij van onselen spreek ik uit ervaring. Maar nogmaals wat ik hier van plovier zie, Wauw!! ik hou wel van dat stapje meer.

Succes met je beslissing. Heb je ook foto's van je huidige situatie? Altijd erg leuk ;-)

Sorry Justme14, las zo over jou bericht heen, oeps! :blush:

Ja, ik had inderdaad de 5 "aan" en het stond wel mooi! Alleen dat hij zei 385cc had ik geen idee, heb natuurlijk de afgelopen tijd veel foto's en verhalen gelezen alleen nog niet echt gelet op het aantal cc's, nu na mijn aantal te horen ben ik er op gaan kijken en vind ik iets meer cc over het algemeen toch mooier.. Het moet natuurlijk wel bij je staan en elk lichaam is anders, maar toch! wat je zegt, net het stapje meer maar nog wel natuurlijk!

Ik vind het heel moeilijk, zoals ik hierboven ook al uitleg aan BB.. Ik was heel enthousiast maar ik ga nu toch maar meer twijfelen..

Ik vroeg inderdaad of de cc vast stond tijdens de operatie en dat is idd niet zo, dat vind ik niet erg maar wel een beetje eng, straks kan die 385 er toch niet in? Of word ik wakker en denk ik; is dit het?? Kan natuurlijk over al gebeuren hoor, maar toch..

Haha, ik zal binnenkort, als ik de moed heb gevonden, een foto plaatsen van wat ik nu heb :3:

Super bedankt voor je reactie en ik zal uiteraard weer een verslagje doen van het consult bij dr. Plovier, welke ik nog wel moet maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

en wat betreft dualplane, hier kiezen ze voor als je niet zo veel huid van jezelf heb. het kan ook zijn dat voor de borstspier wel kan maar dan zijn ze bang voor het ''hang'' effect. ik zelf ben er gblij met dualplane, ik heb grote borsten maar ze lijken heel natuurlijk.

Wat ik over mijn consulten weet, is dat de eerste keer van onselen er gewoon bij was en ik er niet naar heb hoeven vragen. de tweede keer kwam ik langs omdat ik toch een maatje groter wilde passen en toen was hij er niet bij. ik heb meer werk van hem gezien en heb tot het laatste moment vertrouwen in de arts zelf gehad want het consult zei me niet zo veel.

Maar als je twijfelt over het aantal cc vraag je toch een tweede consult aan? Ik heb je toegevoegd dan kan je mijn foto's bekijken.

Succes met het kiezen van je kliniek, je hebt een keuze tussen twee heel goede, nogmaals Plovier en Van Onselen staan bij mij op een gedeelde nummer 1 maar dat is voor eenieder persoonlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.