Ga naar inhoud

groter of kleiner na bv


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Ben een klein beetje benieuwd,of je borsten na het indalen van de siliconen nou nog iets groter of kleiner worden...

Ik hoor en lees verschillende reacties...

De mijne zijn voor de borstspier geplaatst, en ben nu 6 dag PO maar wil niet dat ze nog kleiner worden dan dit :huh:

Ik ben erg beieuwd naar jullie ervaringen.

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Bij mij stonden er de eerste dagen wel wat zwelling op.

Ze nemen een natuurlijkere vorm aan, die van mij zijn in maat niet gegroeid of gekrimpt (behalve de eerste dagen) maar ze lijken wel kleinder omdat ze natuurlijker zijn van vorm.

Droeg 75 c en kan mijn bh's nog steeds aan die ik 6 weken na de bv gekocht had.

Ik heb al wel bij dames gezien die ze achter de borstpier hebben dat ze met de weken groeiden omdat hun spier zo strak zat rond de prothese.

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigelijk is het zo dat je cup-maat net na de bv hetzelfde is als pakweg een half jaar na je bv , dat is bij mij anderhalf jaar later nog steeds zo . Het kan wel zijn dat je de verkeerde maar koopt in 't begin (dat hoor je wel vaker) .

De eerste 3 weken is je omtrek wel wat wijder door het vocht en de zwelling maar die wordt dus terug hetzelfde als voor je bv .

Je protheses hangen bij wijze van spreken de eerste weken onder je kin en die dalen de eerste (4) weken het snelst in , al gaat dat door tot een maand of 3 PO . Daarna gaat de vorm mss nog wel enigzins veranderen , pas na een jaar zie je de definitieve vorm .

En ondertussen geraak je aan de (nieuwe) grootte gewend waardoor ze kleiner gaan lijken maar dat is niet zo .

Misschien vandaar dat sommige dames de indruk hebben dat hun borsten kleiner worden .

Het 'groter' lijken na een tijdje , daar heb ik geen verklaring voor :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het inderdaad zo dat in het begin alles gezwollen is en door die zwelling staat je huid een stuk boven je borstbeen zodat je borsten minder naar voren komen, als het ware wegvallen door de zwelling. Na een aantal weken wordt de zwelling minder en "lijken" de borsten groter te worden doordat ze meer naar voren lijken te komen. Zelf ben ik nu 5 maanden PO en ben er eens over na gaan denken waardoor ik ze steeds groter vind lijken. Kleine borsten bewegen niet veel en doordat ze in het begin zo gespannen zijn, waren ze bij mij een hele poos behoorlijk statisch. Nu ze steeds soepeler en zachter worden en je huid natuurlijk langzaamaan steeds meer meegeeft, gaan ze ook meer bewegen en krijg je steeds meer het gevoel grote borsten te hebben.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Ik heb nu een 75D en had al vrij snel een bh gekocht. Deze bh pas ik nog steeds. Heb wel het idee dat 1 bh zelfs ietjes kleiner is als toen ik 'm kocht maar dat durf ik niet zeker te zeggen. Bij mij zitten ze achter de spier, en nu na 2,5 maand zijn ze bij mij iig nog hetzelfde formaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden...

Heb ook nog steeds geen idee welke maat ik nu precies heb..

Had hiervoor een 80 C en er is 310 cc ingegaan.. dus ik vermoed een D

Heb namelijk een BH in DD gekocht voor de operatie en deze is wel een beetje te groot...

En hoop ook echt dat ze zo blijven hihihihihihi vind ze zo ( zelf met zwelling het mooist! )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook eens over nagedacht. Wat ik heel vreemd van mezelf vind is dat een vriendin van cup 75C heeft en ik dat normale mooie borsten vind. Dat wilde ik ook wel. Nu ik zelf 75C heb, vind ik het niet eens zo groot. En ik pas toch ook echt diezelfde maat bh... Als ik mijzelf recht in de spiegel zie, dan zie ik mn borsten gewoon als rondjes zeg maar. Niet echt 'n 3D effect nog. Daardoor zie je de diepte van je borsten nog niet echt en die vriendin van mij heeft ze wat meer hangen, het bedekt dus een groter gedeelte, je ziet wat schaduwtjes enzo. Bedekt 'n groter oppervlak van 'r lichaam. Bij mij hangen ze totaal niet en is er meer projectie naar voren. Dat van mij moet nog meer dalen, dus denk dat dat wel wat losloopt. Ik zie mn borsten op dit moment het liefst 'schuin' zodat ik kan zien dat er wat diepte in zit ;).

Ook zeggen ze wel eens dat als je ze onder de spier/dual plane hebt geplaatst, je spier nog wat soepeler moet worden en dat de boel daarna nog wat losser en eventueel groter wordt (of lijkt)?.. Dat de prothesen hun plekje even moeten vinden als de spier wat is opgerekt.

Maar denk dat ze niet heel veel in volume veranderen na 'n BV. Maarja misschien net dat ene beetje waardoor je nét 'n cup groter of kleiner aan kan. Kleiner zou balen zijn! Op bf.nl zag ik deze link naar foto's: http://krissy25.mijnalbums.nl/. Ja het ww staat in 'r profiel. Die wil ik niet zomaar hier neerzetten. Maar daar zie je dus het verschil van 3 weken en 8 weken. Best een verschil. (hmm, ik meende dat ik ook 'n berichtje in dat topic over aantal CC had geplaatst, die is nu weg..? raarja)

Trussstenn!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ZIJN echte borsten ook altijd groter dan nepperds bij dezelfde maat BH....

Bij mij zijn ze toch ook echt niet groot van in de zin van dat ik een 75D BH zou moeten hebben maar ik heb er wel 1 en die zit toch een stuk beter als de C. Ik bedoel: als ik iemand zie met een D-cup denk ik WAUW...... zo groot wil ik niet!!

Maar goed, het zijn en blijven nepperds en die vullen een BH toch anders als echte borsten. Die blijven toch altijd het mooist (als ze mooi gevuld zijn en nietop de navel hangen ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echte borsten zijn vleziger, daardoor lijken ze misschien groter. maar als je in dezelfde bh past, zijn ze qua volume even groot lijkt me, alleen anders. Als borsten boller zijn (wat nepborsten soms zijn) heb je ook sneller 1 grotere cup nodig dan een puntig of hangende borst, ookal heb je dezelfde onderomtrek en borstomtrek. Heb ik uit 'n boek 'Borsten' van Saskia Reusens. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ZIJN echte borsten ook altijd groter dan nepperds bij dezelfde maat BH....

Bij mij zijn ze toch ook echt niet groot van in de zin van dat ik een 75D BH zou moeten hebben maar ik heb er wel 1 en die zit toch een stuk beter als de C. Ik bedoel: als ik iemand zie met een D-cup denk ik WAUW...... zo groot wil ik niet!!

Maar goed, het zijn en blijven nepperds en die vullen een BH toch anders als echte borsten. Die blijven toch altijd het mooist (als ze mooi gevuld zijn en nietop de navel hangen ;) )

Hey,

Ik denk dat het andersom is hoor, ik heb ooit zelf een 85 D gehad, en als ik dat dan tegen iemand zei geloofde ze het niet.

Dus het is bijna met iedere borst ongeacht nep of echt..

Alleen deze gaan minder snel hangen en hebben altijd een volume..

Nu hoop ik naar een 80 D te gaan ( ben ook afgevallen sinds toen ) maar een DD of E zou ik ook niet rouwig om zijn hahahha!

Maar het belangrijkste is dat het bij je lichaam past hoe groot of klein ze ook zijn.

Maar hoop wel dat mijne niet veel meer veranderen, vind ze zo al zo mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ik hoop ook dat er nog één of twee centimetertje in omtrek bij mogen komen door huidoprekking, zakkende borsten/prothesen en spieroprekking :P. You never know.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.