Ga naar inhoud

Balen!!! Dr. Plovier verplaats ok :(


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik heb al maanden een ok datum staan voor 31 januari. Ik zou dan een hersteloperatie krijgen aan mijn borstspieren. OmdAt ik vanaf het begin niet helemaal tevreden ben ver het resultaat had ik besloten ook andere protheses te laten plaatsen. Nu kreeg ik afgelopen vrijdag een mailtje dat er een probleem is met de levering van nieuwe protheses en dat mijn operatie uitgesteld dient te worden tot na 20 mei!! Ik schrok me rot.... Ik heb alles al geregeld, ben een maand uitgepland op mijn werk, werk fulltime en daarnaast heb ik 4 kinderen waar ik het nodige voor heb geregeld. Ook mijn heeft vrij genomen voor me.

Ik heb de kliniek gelijk teruggemaild dat verplaatsen eigenlijk geen optie is voor mij. Maar goed dat was vrijdagmiddag even voor 5 uur, dus heb natuurlijk nog geen antwoord terug gehad. Ik hoop morgen weer iets te horen.

Ik baal hier echt heel erg van en weet even niet wat ik nou moet doen, alles was immers al geregeld....

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

O meid, ik snap dat je hier enorm van baalt! Wat vervelend zeg! En als je nu geen voorbereidingen had getroffen was het ook nog balen maar was het niet zo erg, maar nu is alles al geregeld! Ik kan me voorstellen dat je nu heel teleurgesteld bent. Hopelijk krijg je morgenvroeg snel antwoord en anders zou ik na de middag zelf eens bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh,wist niet eens dat dat mogelijk was! :18:

Moet je zelf eens proberen,een operatie verzetten. :93:

Vind het een slechte zaak,ze hadden dat kunnen weten van te voren.

Bestellen op tijd en de operatie erop instellen.

Vertraging door de feestdgn zkr ?

Dan bestaat er altyd nog met spoed leveren,of zorgen dat je altyd reserve hebt liggen.

Sorry maar bij mij was de 500 CC ook niet op voorraad en was er gewoon toen ik mn datum had,dus begrijp hun probleem niet.

Ja en andere kliniek is geen optie,je hebt vast geen poot om op te staan.

Want dan moet je ineens de bestelde protheses betalen ,weet ik nu al.....zucht.(al zouden die zo weer doorverkocht kunnen worden natuurlijk )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh bah dat is echt geen doen, snap heel goed dat je baalt!! Ik zou een groot probleem hebben met mijn baas, als ik nu nog eens zo'n periode vrij zou moeten regelen. Pfff en ook in je thuissituatie overdag, bah bah. Ik hoop voor je dat ze nog een ander idee hebben, want hier word je niet blij van! Ze kunnen je op zijn minst geld teruggeven vind ik (een gedeelte) omdat je alles weer moet aanpassen hierop. Al denk ik niet dat ze dat doen haha, maar zou het toch netjes gevonden hebben. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook heel gek! Het komt op mij over alsof er geen enkele prothese meer aanwezig is, want ik heb nog eens besproken welke maat ik zou willen. Lijkt mij een slechte zaak als hij tot mei geen borstvergrotingen meer kan uitvoeren....

Een andere kliniek is geen optie, het betreft een garantie operatie, dus bij een andere kliniek zou ik dan weer moeten betalen.

Ik hoop dat ik vandaag respons krijg....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Je spreekt over 'nieuwe' prothese. Wat voor nieuwe prothese zou je krijgen?

Een nieuw paar van dezelfde? Of soort prothese dat net nieuw is/uitkomt op de markt?

Aangezien je toch misschien graag wat groter wil,

kan je vragen of de grotere prothese wel op voorraad/leverbaar is?

Zodat je als nog op de afgesproken datum geholpen kan worden

en je geluk bij een ongeluk toch een maatje meer kan krijgen ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is echt wel slecht nieuws. Je kijkt zo hard uit naar je operatiedatum, je regelt alles en dan wordt het zaakje uitgesteld met vele maanden. Ik zou heel boos zijn in deze situatie, maar ook vooral ontgoocheld! Misschien moet je uitkijken voor een andere prothese, eentje die ze wel kunnen leveren.

groetjes,

Laura, x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tijgertje,

Dat is juist zo bijzonder. Als ik hun mail goed begrijp hebben ze helemaal geen protheses meer tot eind mei, want er is met mij nog helemaal niet gesproken over wat voor protheses ik krijg. Ik wil graag een maatje groter en een high profile, ik hoef verder niks bijzonders of iets dat nieuw uitkomt op de markt.

Ik heb ze net wederom gemaild, ik hoop op een antwoord.

Xx Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh hoezo helemaal geen protheses meer? Dan worden bij hun dus alle bv verplaatst? Dat kan toch niet? Ik zou ze gewoon even bellen in plaats van mailen.... Plovier is naar mijn mening heel oplossingsgericht en zal toch wel met een oplossing kunnen komen?

Sterke ik ben heel benieuwd hoe het afloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anja,

Ik ken Plovier ook als oplossingsgericht, daarom snap ik hier ook niks van. Ik vind bellen met hun altijd een beetje lastig omdat ik hun Belgisch via de telefoon heel slecht kan verstaan, vandaar dat ik met hun contact heb via de mail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euh? Hier snap ik toch ook niets van hoor...

Hoop dat je snel positief nieuws krijgt meid, baal met je mee....

Ps: ik heb eurosilicone liggen 265 500 650 en 700 cc van mijn wissels als je ze nodig hebt, ze worden nu toch maar gebruikt als boekensteun :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tijgertje,

Dat is juist zo bijzonder. Als ik hun mail goed begrijp hebben ze helemaal geen protheses meer tot eind mei

Nehhh dat kan niet hoor! Misschien staat er iets in de dossier over een type prothese

omdat Plovier bijv al een idee had over wat ie wilde plaatsen en heeft deze leveringsproblemen?

Ik heb hetzelfde ik kan dat belgisch ook lastig verstaan ;)

Toch denk ik ook dat je het beste even kan bellen maar wat je dan moet doen is engels praten ipv nederlands

En vraag je of Plovier je even terug kan bellen vandaag, meer niet.

Je kan ook mailen dat je wil dat Plovier je terug belt vandaag.

Ik zou niet verder in discussie gaan met de assistentes als ik jou was.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ps: ik heb eurosilicone liggen 265 500 650 en 700 cc van mijn wissels als je ze nodig hebt, ze worden nu toch maar gebruikt als boekensteun :)

Haha boekensteun!

Is er toevallig geen markt voor gebruikte prothese :P

Dan kan je er nog wat geld aan verdienen, ff ontsmetten en klaar haha!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je niet een vergoeding vragen? Als je zelf je operatie moet verplaatsen moet je meestal een bepaald bedrag betalen. Ik zou voorstellen dat ze je een korting geven voor het ongemak of zoals nog gezegd, andere prothese nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat dat een optie is. Het betreft namelijk al een garantie operatie voor de borstspieren en de protheses krijg ik al voor minder omdat het zo kort geleden is en ik toch al onder narcose lig, denk niet dat hij nog meer korting gaat geven....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat vervelend zeg en ook een beetje vreemd indd...

Maar het is niet te hopen dat hij geen protheses meer heeft want dan gak ik zaterdag voor niks naar belgie, ik heb nog niets gehoord..

Hoop voor je dat er een oplossing komt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euh? Hier snap ik toch ook niets van hoor...

Hoop dat je snel positief nieuws krijgt meid, baal met je mee....

Ps: ik heb eurosilicone liggen 265 500 650 en 700 cc van mijn wissels als je ze nodig hebt, ze worden nu toch maar gebruikt als boekensteun :)

:45::45::45::45::45::45::45::45::45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb contact gehad met Valerie en ze dachten dat ik de nieuwste soort protheses wilde, die kunnen nu nog niet geleverd worden vandaar dat ze datum aan wilden passen. Maar ik hoef helemaal niet de nieuwste soort te hebben, dus nu kan de operatie gewoon doorgaan op 31 januari, ben wel blij zeg!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.