Ga naar inhoud

Pascalle45 : 10 januari 2013 : Dr. Maas : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou, geweest... PC begon te twijfelen tussen open maken of AB.

We gaan eerst voor de AB, zometeen 2 tegelijk nemen en over 6 uur weer 2.

Daarna iedere 6 uur 1.

Mag geen paracetamol etc. Want hij wil weten of ik koorts heb, en dat onderdrukt de koorts....

Baal stevig :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

gisteren liep de koorts op tot 40,6

om 18.30 uur de Bergman gebeld.

Zij belden terug dat ik zsm moest komen, want operatie team stond om 20.00 uur klaar voor me.

Ze hebben de rechterborst open gemaakt, goed schoongespoeld, en een nwe prothese geplaatst.

Er zit een virus in mijn lijf.

Na de operatie zakte mijn koorts, heb wel de nacht aan infuus gelegen en 2 x antibiotica door het infuus gehad.

Dr.Maas wil me as maandag nog even zien.

Ik heb 2 zware, zieke dagen gehad, en wil dit niet meer meemaken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg zeg! Hopelijk knap je nu snel terug op! Ik vind het echt erg voor je! Hopelijk kan je nu toch wel lekker genezen en genieten van je borsten!

Stomme vraag waarschijnlijk!Maar was het een gewoon griepvirus dat je zo ziek maakte en je borst heeft aangetast of was het een virus dat echt met de bv te maken had?

Veel beterschap! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.Wat afschuwelijk verder zeg, lijkt me vreselijk om doorheen te moeten. Je weet natuurlijk dat er altijd iets kan gebeuren, maar denken we niet allemaal dat het ons overslaat? Gelukkig reageren ze bij Bergman adequaat en ben je meteen geholpen. Heftig hoor.. Ook als je bekijkt wat paracetamol dan wel niet kan verbloemen. Brrr.. Ik hoop voor je dat je het nooit meer hoeft mee te maken en dat er nu betere tijden komen!

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.Wat afschuwelijk verder zeg, lijkt me vreselijk om doorheen te moeten. Je weet natuurlijk dat er altijd iets kan gebeuren, maar denken we niet allemaal dat het ons overslaat? Gelukkig reageren ze bij Bergman adequaat en ben je meteen geholpen. Heftig hoor.. Ook als je bekijkt wat paracetamol dan wel niet kan verbloemen. Brrr.. Ik hoop voor je dat je het nooit meer hoeft mee te maken en dat er nu betere tijden komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie!

Er zat ook pus in, het kan zijn dat virus ermee te maken had.

Ik hoop echt dat het incident is geweest, en dat ik nu kan herstellen en genieten van mijn borsten.

@DEMI69, ik was 's ochtend ook al geweest. En toen twijfelde hij over openmaken ( ivm met weer narcose) en AB

Ik had nl op dat moment geen koorts. Maar ik slikte wel ibuprofen en paracetamol en dat onderdrukt de koorts.

Daar moest ik toen mee stoppen ( laatste was 's ochtends om 06.00 uur genomen)

Daarna liep de koorts snel op, om 18.30 uur dus 40,6. Dat was teken voor mijn man om te bellen.

Hij werd om 19.00 uur teruggebeld dat ik meteen moest komen omdat ze direct OK team opgetrommeld hadden.

Werd dus al om 20.00 uur geopereerd, ik was nuchter omdat ik toch alles uitkotste. Ook de antibiotica.

Voel me nu al beter gelukkig.

En ja, waar komt het vandaan, was al 7 weken erg verkouden had pufje met prednison voor longen en flexonase voor holtes, dus wellicht combinatie van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh wat een superrrrgoede service van Bergman!!! Echt mijn complimenten hoor!

Voor jou minder leuk om weer geopereerd te worden, aan de ene kant goed dat het zo snel besloten is, dan heb je er ook niet zolang tegenaan hoeven hikken hè :(

Nu duimen op een goed herstel, en dat je snel je krachten weer bij elkaar geraapt krijgt!!

Dikke vette beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de hele nacht in de gaten gehouden.

En mocht om 10.00 uur naar huis.

Had om 07.00 uur al lekker gegeten ( na 2 dagen)

Ben beetje dizzy, maar zal nog wel van narcose zijn, en mijn lijf heeft natuurlijk moeten zwoegen met die koorts.

@Piepke, vond het ook super adequaat gereageerd van de Bergman! En echt Dr.Maas is toppertje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen ervaringen met deze AB. Op google vond ik wel dat het voor het volgende gebruikt wordt:

1. WAARVOOR WORDT DIT MIDDEL GEBRUIKT?
Clindamycine is een antibioticum, een geneesmiddel dat wordt gebruikt om bepaalde
ziekteverwekkers te bestrijden. Het behoort tot de groep van de lincosamiden. Clindamycine
Sandoz wordt gebruikt bij ernstige bacteriële infecties van de neus, keel, oren, luchtwegen,
huid, skelet, gewrichten, geslachtsorganen en het spijsverteringsstelsel.
Je hebt dan tenminste het juiste medicijn gekregen :)
Gelukkig gaat het beter met je en idd, ze hebben zeer adequaat gereageerd.
xx BB
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.