Ga naar inhoud

Pascalle45 : 10 januari 2013 : Dr. Maas : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Zo..... ff heerlijk douche gehad, haartjes gewassen, make-upje op :-)

Borstjes gaan lekker, volgens mijn man zijn ze nu al ietsje minder gezwollen aan de bovenkant!

Morgen maar weer eens foto's maken, vergelijkingsmateriaal hahahaha.

Ik ben ook lekker uitgerust nu..... nog 7 volle dagen thuis, dan ga ik weer aan het werk.

Zit de hele dag achter de PC..... dus no problem.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Dat gaat al goed met jou dan :) Houden zo :)

Ik ga dadelijk ook snel even een grotere maat sportbh kopen. Snel in en uit en dan weer naar huis. De oudste is zijn boekentas vergeten bij mijn schoonouders dus die moeten we nog even ophalen.

Ik vind het eigenlijk nog te vroeg, maar ik moet en grotere bh hebben .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die rugpijn klachten kan ik me ook heel goed in vinden hahaha > Prednison moet nu 2 dagen slikken . Nee nog nooit een allergische reaktie van medicijnen gehad . Dit is de eerste keer wel ben ik allergisch voor haarverf maar het ljkt mij niet dat dat in de medicijnen voor komet hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar! Ik heb ook spierpijn, maar dan in mijn bovenarmen. En ik heb ook alleen maar last van mijn littekens. Ik heb vandaag voor de eerstek keer volledig plat gelegen en dat sliep wel lekkerder. Ik heb van 21 uur tot 7 uur aan 1 stuk geslapen :)

Neem jij nog pijnstillers? Ik ga vandaag echt afbouwen. Ik heb gisteren om 21 uur nog een ibuprofen genomen en heb nog steeds geen echte pijn. Behalve mijn littekentjes dan, die voel ik nog wel.

Dadelijk ga ik me lekker douchen en nog een foto's maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel goed blijven oppassen hè, griepverschijnselen en borstvergroting is niet ideaal. Ik moest tenminste dan gelijk de kliniek bellen. We hebben dezelfde kliniek, dus check ook even je kaartje.

Sowieso veel beterschap! Onze weerstand krijgt ook wel een klap hoor van de operatie. Hou je maar lekker rustig voorlopig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag gesproken met VPK.

Het is rot, maar heb toch echt een virus in mijn holtes.

En mijn rechterborst is niet gezwollen, hij is gewoon pijnlijk, beurs.

Waarschijnlijk door verkrampt liggen/zitten

Nog steeds 39,4 koorts, en pijn in mijn kop!!!

Duizelig, slaap de hele dag :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

38,1 nu.

En borst zelf doet eigenlijk niet zeer.

Het is het gebied eromheen.

Spieren bij mijn oksel, onder bij mijn borst, boven bij mijn borst.

Als ik beweeg kan je het vergelijken met een heftige, hele heftige spierpijn.

Hoe kom ik daarvan af??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.