Ga naar inhoud

Pascalle45 : 10 januari 2013 : Dr. Maas : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie
Ik vond alledrie de operaties ook de rug het ergst. Een kussen onder je knieën leggen helpt heel erg. Dan komt je rug boller ipv hol (wat juist zo pijn gaat doen)

Ik heb ook elektrisch verstelbaar voeteneind, zal die straks eens omhoog zetten.

Want probeer nog wel een paar uur te slapen zometeen

Thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend nog even 2 uurtjes geslapen met mijn voeteneind omhoog.

Dat ging prima deze keer, werd alleen wakker van een boormachine bij de buren grrrr.

Toen ben ik er maar uitgegaan.

Net voor het eerst weer gedoucht, best eng, maar wel lekker.

Ik heb meteen maar weer foto's genomen omdat ik de dagelijkse veranderingen wil zien :1:

Er staan er 2 in mijn album....

De verpleging vd Bergman kliniek belde me net ook nog om te vragen hoe het gaat, erg netjes vond ik.

Nu laat ik me weer verder in de watten leggen door mijn mannetje :57:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wederom vroeg wakker door rugpijn..... grrrrr.

Kan ik eindelijk goed uitslapen omdat mijn zoontje bij mijn ex is..... lukt het gewoonweg niet.

Pijn in mijn borsten heb ik bijna niet, alleen mijn rug is een crime.

Ik zal blij zijn als het donderdag is, dan mag je weer op je zij slapen zegt mijn schema :-)

Ik heb wel een opgezwollen buik, terwijl ik niet veel eet, iemand anders dit ook gehad?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken het ja, die buik van mij is ook ineens echt dik! Ik kan je zeggen, de rugpijn wordt minder! Bij mij was het zo erg dat ik niet meer mijn hoofd jon draaien, dan kreeg ik een soort kramp. Spul opgesmeerd,pittenzak erop, vriendje voorzichtig laten masseren, eindelijk wat verlichting. Nu voel ik het amper meer (4 dagen po).Ik krijg nu laat van de welbekende gekuifden in de borst, toch gek als je het zelf mee maakt haha. Het bubbelt en het trilt en doet maar.. Steken zijn ook al bezig. Succes met je herstel! Durf jij echt al na een week op je zij? Bij mij staat het er ook op maar lijkt me toch vroeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar he! Ik dacht dikke tieten, ja daar heb ik zelf om gevraagd, maar ik heb niet om een dikke buik gevraagd hahahaha.

Ik spuit er reflex spray op, maar als ik het eenmaal voel, dan gaat het niet meer weg.

Dan kan ik beter mijn bed uit gaan, en zitten, en dan heb ik ook geen last meer.

Wat bedoel je met welbekende gekuifden?

Bij mij beweegt er nog niks, ze staan gespannen van het vocht.

Dat zal zo'n 6 weken duren zei de arts, en dan zal het langzaam zijn natuurlijke vorm aan gaan nemen.

Ik voel bijna geen pijn, alleen maar als ik van lig naar zit stand ga,

dan een spierpijn achtig gevoel, maar that's it.

Ik weet niet of ik al op mijn zij durf, maar ga het wel proberen,

desnoods met een kussen in mijn buik en tussen mijn benen :1:

Maar ik ben nog steeds super blij met ze!!

Jij ook succes met je herstel he!

Mijn man heeft ook 10 dagen vrij genomen zodat ik helemaal niets hoef te doen!

Mijn zoontje is nu bij mijn ex..... die is gehandicapt dus is wel fijn dat anderen nu voor hem zorgen...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry mijn telefoon past de woorden aan.. Ik bedoelde de welbekende geluiden ;) is echt een maffe gewaarwording!

Boh, duurt de zwelling echt 6 weken? Dat ben ik nu al beu haha, zou willen dat het iets echter voelde al, maar goed,geduld maar weer hè ;) ze zijn nu echt loeihard en nog heel nep vind ik. Merk om me heen dat mensen het niet echt snappen, ze dachten allemaal dat het een kwestie was van open snijden, prothese er in, dicht maken en hoppa, nieuwe borsten en je kan weer werken :P helaas.

Lekker zeg dat je man vrij heeft :) ik ben bij mijn ouders en mis mijn vriend ontzettend! Gelukkig wordt er hier wel goed voor me gezorgd. Word straks weer gedoucht! Heerlijk. Heb jij trouwens al wat gevoel in je borsten? Ik heb nog helemaal verdoofde stukken.. Is je zoontje erg gehandicapt? Fijn dat iemand nu voor hem zorgt. Is hij verstandelijk ook achter of begrijpt hij wel dat mama nieuwe borsten heeft? :)

Wel leuk dat we ongeveer allebei even lang PO zijn, kun je beetje vergelijken! Zie wel al duidelijk dat je minder pijn hebt, denk door voor de spier. Heerlijk! Geniet ervan dat het meevalt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry mijn telefoon past de woorden aan.. Ik bedoelde de welbekende geluiden ;) is echt een maffe gewaarwording! Boh, duurt de zwelling echt 6 weken? Dat ben ik nu al beu haha, zou willen dat het iets echter voelde al, maar goed,geduld maar weer hè ;) ze zijn nu echt loeihard en nog heel nep vind ik. Merk om me heen dat mensen het niet echt snappen, ze dachten allemaal dat het een kwestie was van open snijden, prothese er in, dicht maken en hoppa, nieuwe borsten en je kan weer werken :P helaas. Lekker zeg dat je man vrij heeft :) ik ben bij mijn ouders en mis mijn vriend ontzettend! Gelukkig wordt er hier wel goed voor me gezorgd. Word straks weer gedoucht! Heerlijk. Heb jij trouwens al wat gevoel in je borsten? Ik heb nog helemaal verdoofde stukken.. Is je zoontje erg gehandicapt? Fijn dat iemand nu voor hem zorgt. Is hij verstandelijk ook achter of begrijpt hij wel dat mama nieuwe borsten heeft? :) Wel leuk dat we ongeveer allebei even lang PO zijn, kun je beetje vergelijken! Zie wel al duidelijk dat je minder pijn hebt, denk door voor de spier. Heerlijk! Geniet ervan dat het meevalt!

Lol.... die geluiden heb ik echt nog niet gehoord :-)

Ja, helaas, die zwelling duurt 6 weken hebben ze tegen mij gezegd, ik ben dat ook al beu hahahaha.

Bij mij zijn ze ook loeihard en zitten ze hoog...... maar we moeten echt geduld hebben!

Ik had van mijn werk vrij genomen, en begin 21 jan weer met werken, doe administratief werk, dus geen probleem.

Kan me voorstellen dat jij je vriend mist, zou ik ook heel erg hebben hoor!

Ik heb ook nog geen gevoel in mijn borsten hoor, ze voelen heel vreemd aan, net of ze niet van mij zijn.

Mijn zoontje is verstandelijk en lichamelijk gehandicapt, heeft een cerebrale parese links, nystagmus aan zijn ogen,

heeft een zicht van 20 % en ADHD en autisme, ook hoort hij rechts niet goed.

Hij is 11, maar heeft een verstandelijk vermogen van een kind van 6.

Verder is het een lekker jong hoor :-)

Hij weet niet dat ik nieuwe borsten heb, daar snapt hij toch niets van vrees ik hahahaha.

Zeker leuk om elkaar zo te volgen! En ik geniet er zeker van dat het meevalt!

Jij ook he!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdad ook wel even lekker hoor, zo met zijn tweetjes.

Maar gaat verder goed hoor met hem...

Net ff naar Villa Arena geweest om te kijken naar een nwe bank, maar ben nu best moet daarvan....

Misschien teveel gedaan..... hoewl ik wandelen niet echt een inspanning vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had pijn in mijn nek, en niet zo zuinig ook!!

Ik kreeg dat spul van mijn buurvrouw en dat helpt heel goed, tot nu toe!!

Wat heb jij ervoor betaald als ik vragen mag? En welke website? Dan weet ik of ik hier in Spanje nog wat moet kopen voor ik naar huis kom, of dat ik het beter kan bestellen via die website :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.