Ga naar inhoud

Pascalle45 : 10 januari 2013 : Dr. Maas : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi,

Ik ben Pascalle en ben 45 jaar.

Ik werk als planner in Nieuwegein.

Ik ben al jaren ontevreden over de grootte van mijn borsten.

Mijn cup is 85b

Na veel sparen ga ik 10 jan een borstvergroting krijgen.

Bij de Bergmankliniek.

Ik krijg er 450cc per borst bij, men gaat ze voor de borstspier plaatsen.

Wie kan me wat vertellen over napijn etc?

groetjes, Pascalle

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Pascalle

Als je rechts boven in het zoek balkje de kliniek naam intikt en voor de loep het balkje op forum heb staan zie je allemaal verslagen van jou kliniek of pc

Er is heel veel te lezen en kwa napijn verschilt echt per persoon de een heeft er meer last van dan de ander maar dat kun je in de operatie verslagen wel terug lezen

Heel veel leesplezier op het forum

Xx Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pascalle! Hoe gaat ht met de zenuwen?

xxxxxx

Erg nerveus!

Maar gaat goedkomen allemaal.

Had vandaag een drukke dag op het werk, dus kon mijn gedachtes aardig verzetten.

Om 10.50 uur moet ik me melden en om 11.50 uur wordt ik geholpen.

Spannend allemaal hoor!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo.... ben alweer thuis en helemaal happy de peppie :101:

Hier mijn operatie verslagje:

Om 10.45 uur kwamen mijn man en ik aan bij de Bergman Kliniek, we moesten nog even in de wachtkamer wachten.

Mijn man kreeg cappuccino, grrrr.... ik mocht natuurlijk nog niet haha.

Om 11.00 kwam de verpleegster me halen en werd ik naar een hele mooie privekamer gebracht met een super badkamer!

Na de welbekende vragen ging ze even mijn bloeddruk meten, die was 140 om 70 erg goed dus.

Daarna natuurlijk verteld dat mijn tepelpiercings eruit moesten,

en met haar afgesproken dat zij ze weer terug ging zetten na de operatie.