Ga naar inhoud

Pascalle45 : 10 januari 2013 : Dr. Maas : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi,

Ik ben Pascalle en ben 45 jaar.

Ik werk als planner in Nieuwegein.

Ik ben al jaren ontevreden over de grootte van mijn borsten.

Mijn cup is 85b

Na veel sparen ga ik 10 jan een borstvergroting krijgen.

Bij de Bergmankliniek.

Ik krijg er 450cc per borst bij, men gaat ze voor de borstspier plaatsen.

Wie kan me wat vertellen over napijn etc?

groetjes, Pascalle

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Pascalle

Als je rechts boven in het zoek balkje de kliniek naam intikt en voor de loep het balkje op forum heb staan zie je allemaal verslagen van jou kliniek of pc

Er is heel veel te lezen en kwa napijn verschilt echt per persoon de een heeft er meer last van dan de ander maar dat kun je in de operatie verslagen wel terug lezen

Heel veel leesplezier op het forum

Xx Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pascalle! Hoe gaat ht met de zenuwen?

xxxxxx

Erg nerveus!

Maar gaat goedkomen allemaal.

Had vandaag een drukke dag op het werk, dus kon mijn gedachtes aardig verzetten.

Om 10.50 uur moet ik me melden en om 11.50 uur wordt ik geholpen.

Spannend allemaal hoor!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo.... ben alweer thuis en helemaal happy de peppie :101:

Hier mijn operatie verslagje:

Om 10.45 uur kwamen mijn man en ik aan bij de Bergman Kliniek, we moesten nog even in de wachtkamer wachten.

Mijn man kreeg cappuccino, grrrr.... ik mocht natuurlijk nog niet haha.

Om 11.00 kwam de verpleegster me halen en werd ik naar een hele mooie privekamer gebracht met een super badkamer!

Na de welbekende vragen ging ze even mijn bloeddruk meten, die was 140 om 70 erg goed dus.

Daarna natuurlijk verteld dat mijn tepelpiercings eruit moesten,

en met haar afgesproken dat zij ze weer terug ging zetten na de operatie.

Nog even 2 pilletjes tegen de misselijkheid ingenomen en paracetamol, en toen moest ik me omkleden.

Kreeg zo'n sexy blauw operatiehemdje aan, hahahaha, een mooie warme witte badjas en pantoffeltjes.

Daarna begon het wachten...... gelukkig kwam Dr.Maas iets over 12 uur en ging mijn borsten aftekenen.....

Heel veel lijntjes en meten hahahaha...... echt een kunstwerkje :-)

Daarna mocht ik mee naar boven lopen.

Op de operatiekamer waren stonden ze me met 4 man op te wachten, de ene deed de plakkers, de ander zette mijn infuus, die overigens niet zeer deed. O ja...... en ik had het ook niet koud op de OK gelukkig.

Toen kwam de anesthesist en die begon tegen me te kletsen over wat ik een leuk vakantieland vind.

Dus ik begin te vertellen dat ik net een vakantie in Juni naar Rhodos had geboekt...... en toen kwam ik ineens weer bij op de uitslaapkamer!! Dat ging snel dacht ik....... en meteen keek ik onder de deken en dacht WOWWW wat een BOOBS!

Hahahaha....... ik heb wel tig keer gekeken :-)

De pijn viel reuze mee, maar ze hebben ze bij mij dan ook niet achter de borstspier geplaatst, maar netjes ervoor.

Ik mocht na 45 min al naar mijn kamer toe....... daar kreeg ik meteen 2 beschuitjes en thee en water......

Gelukkig ben ik niet misselijk geworden deze keer...... ze hadden er wat extra's voor gegeven via het infuus.

Mijn man ging meteen foto's maken :-) En nadat ik geplast had mocht het infuus er weer uit.

Daarna de sport BH ( maat 95-D!! Ik had altijd 85-B! ) gepast en toen aangekleed en naar huis.

Nu zit ik thuis achter de Mac en mijn man is wat eten voor me aan het maken, de lieverd.

Nog steeds bijna geen pijn, viel allemaal reuze mee, ik zou het zo weer doen!!

Mijn complimenten aan Dr.Maas van de Bergman!! Top Chirurg!

doeiiiiiii xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben al vanaf 02.00 uur aan het draaien in mijn bed, o nee, niet draaien want je moet op je rug blijven liggen.

En dat is nu mijn probleem, jee..... ik heb zo'n pijn in mijn rug doordat ik in 1 houding moet blijven liggen!

Heb een Boxspring die electrisch verstelbaar is.... heb al meerdere standen geprobeerd, maar niets helpt.

Iemand tips?

Nu ben ik maar uit bed gegaan, want slapen lukt toch niet meer.

Heb ik geen pijn in mijn borsten, heb ik pijn in mijn rug ..... hahahaha.

Verder nog steeds geen pijn gelukkig ....... :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha goede morgen,

Hoe is het met jou boobies?

Ziet er goed uit meid ik zou ze ook wel zo groot willen hebben (paste niet)

Lukt het slapen een beetje?

Nou over mijn vraag ( vocht ben ik ook niet helemaal op me gemak)

Dat is ook de rede dat ik wakker ligt, want slapen lukt gelukkig wel.

Maar moest ff naar wc en toen kwam ik erachter tar de oppervlakte groter was geworden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Leah,

mijn boobies gaan prima, ik heb weinig pijn en weinig problemen.

Ik heb ze wel voor de borstspier laten plaatsen, en dan is het herstel minder heftig had mijn arts gezegd.

Jij bent een stuk slanker dan ik, dus ik denk dat ze bij jou uiteindelijk in verhouding net zo groot zijn als bij mij :-)

Slapen lukt niet, ben klaarwakker en heb last van mijn rug.

Ik zou wel even de arts bellen straks hoor..... heb je geen spoed tel gekregen?

rustig aan meis! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Umm volgens mij wel.

Maar ik logeer bij kennissen en die slapen allemaal en wil ze niet wakker niet wakker maken.

Dus rek het nog even... Maar bellen ga ik straks zeker doen!

Baalde eerst wel beetje dat de 310 cc niet in kon, maar denk ook dat dit " groot" genoeg is /uitvalt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.