Ga naar inhoud

Joopie : 20 december 2012 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik slaap ook zonder bh en in het weekend loop ik 's morgens lekker zonder bh met een slaap hemdje. 's Avonds als ik lekker op de bank kruip met een joggingbroek dan trek ik soms ook mijn bh lekker uit. Het voelt voor mij heerlijk!! Mijn borsten blijven gewoon op hun plek zitten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi dames,

ik heb sinds een aantal maanden een irriterend/soms pijnlijk gevoel aan mn rechterborst.

het zit aan de bovenkant waar de prothese begint zeg maar.

ik d8 dat gaat wel over maar nu na een aantal maanden blijft het irriteren.

het rare is het komt zo snel als dat het weer gaat, en ik dacht misschien komt het omdat ik dan bijvoorbeeld te veel doe met rechts mar na 7maanden po kan je hier toch geen last meer van ondervinden?

Wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast undercoverx20

Oh dat is vervelend! Zelf heb ik er nu ook last van, maar ik ben nog maar 2 weken po. Heb je een berichtje naar je pc gestuurd? Ik ben heel erg benieuwd wat het is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben geen kenner- integendeel - een prutsende beginner, maar ik heb een paar vriendinnen die ook een bv ondergaan hebben en eentje heeft me zelfs toevertrouwd dat ze na 2 jaar soms nog steken heeft en een drukkend gevoel op 1 plaats (meestal ter hoogte van de prothese) en enkel aan 1 borst. haar dokter zegt dat het soms kan voorkomen, en dat het 'normaal'is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dat gevoel komt doordat de zenuwen weer hun werk moeten gaan doen :) En daarbij is het bij jou zo dat er dus een wond zit ter hoogte van je tepels. Die kan oook een stekend gevoel geven. Ik heb laatste en moedervlekje laten wegsnijden. Heeft wel 6 weken pijn gedaan haha.. Steeds weer wat steekjes :)

Dus komt wel goed :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.