Ga naar inhoud

Joopie : 20 december 2012 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met jeuk! (ben 3 weken po) Sinds 2 dagen over heel mn borsten! Word er gek van! Dacht al dat het misschien door 24/7 die beha dragen kwam maar het hoort er dus kennelijk bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb ik ook last van meiden..

Heel irritant idd..

Ik ga ze nu ook insmeren, een goede tip :D

ik heb ook links steken en heeeel overdreven opgezette/gevoelige tepels en tepelhof nu alweer bijna 5 weken..

Heeft iemand anders dat ook toevallig?

En heeft er iemand tips?

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn linkerborst is ook strak/stram lijkt en is volgens ook nog groter en zit ook nog wat hoger

ik heb steeds het gevoel

dat je borstvoeding geeft en dat het tijd is om je kind aan te leggen om tijd is pff

zulke gevoelig tepels maar ook vooral de linkerborst

hoop dat ook dat het beetje snel minder wordt..

dus zal blijven meelezen met dit onderwerp

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ik heb voor de kerst een bv gehad.

nu moest ik in het begin natuurlijk de sportbh dag en nacht aan en later snachts...

Nu heb ik vrijwel elke nacht mijn sportbh nog aan omdat dit net wat lekkerder zit..

nu t volgende..ze zitten allebei in was,haha lekker slim dus ik vroeg me af vanaf wanneer jullue niks meer aan hadden in bed?

vind t zo irritant omdat ik op mn zij slaap en dan half op 1 tiet lig zeg maar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 7 wkn po en slaap soms zonder, maar idd ook nog vaak met.

Het zit idd net wat lekkerder.Je kunt ook zo'n soort ah bra kopen. Die heeft geen beugels en zit waarschijnlijk iets losser dan een sportbh. Mss wat prettiger voor als je toch iets aan wilt houden.

Verder maakt het volgens mij niet uit als je em 's nachts wilt blijven dragen hoor.

Ik draag em nog steeds dag en nacht en slaap idd zonder als ie in de was zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met een maand of 3 po gaan beginnen afkicken ;)

En als je half op je boob ligt, dan leg je je boob toch gewoon goed ;)

Ik vond het ook raar aanvoelen in het begin, maar het went langzaam :) Gewoon vaker oefenen haha

xxx

dat is het volgens mij ook gewoon.. afkicken.. want ik hoefde maar 4 weken de sportbh dag en nacht te dragen.. maar ik vond het ook niet prettig slapen zonder..en de bh van de kliniek die heeft de sluiting voor en die is wel eens voor de helft los als ik s'morgens wakker wordt...

denk dat ik idd maar eens voor iets van een ah bra ofzo moet gaan kijken..

ik heb wel woensdagavond toen het zo warm was even lekker een uurtje rustig op de bank gehangen zonder bh aan (wel een truitje aan)

Ik vind het ook zooooo geweldig dat ze gewoon in model blijven staan zonder bh.. en dan die tepels zo lekker vrolijk naar voren :63: I LOVE IT!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraag, hieraan gerelateerd: hebben jullie vaak overdag geen bh aan? Ik heb namelijk vaak zat in het weekend 's ochtends alleen een topje aan of badjas. Vergeet het dan vaak helemaal! Kan dat eigenlijk kwaad? Voorheen met mijn a cupje liep ik thuis namelijk ook vaak zonder bh, dus ben t een beetje gewend. Doe uiteraard geen heftige dingen dan,gewoon bankhangen ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik loop eigenlijk nooit zonder bh.... Er zullen er echter genoeg zijn die het wel doen :)

Voelt bij mij niet echt lekker haha, te zwaar.... Maar ik heb voor de spier, jij dual plane he? Je hebt meer aan antwoorden van meiden die dual plane hebben... Dus ik ga mijn mond houden :70:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dual plane,maar zonder bh voelt toch heavy en vervelend....of t moet echt een mega strak shirt zijn,dan gaat t nog wel.

En ook ik draag wel eens een badjas zonder iets eronder hoor,dat kan ECHT geen kwaad,zolang je maar niet de hele dag zonder loopt dan wint uiteindelijk de zwaartekracht en gaan ze hangen..zonde dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit s avonds op de bank wel eens zonder bh hoor en slaap ook lekker zonder hoor :)

T is net zoals BB zegt:als ik draai in bed, neem ik me boobie vast om haar eerst goed te leggen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dit lees zie ik het al perfect bij mezelf voorkomen :) ben iemand die altijd zonder bh sliep en thuis zonder bh liep dus.. Wennen hoor met bh slapen.. Maar denk idd dat je nadien niets liever hebt.. En als je zonder slaapt ff goed leggen :P !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 6 weken PO en heb maandag mijn controle gehad en mijn PC zei dat ik maar moest "afkicken" van het slapen met bh.. hij zei dat het toch veel te zonde zou zijn om mijn mooie nieuwe borsten dag en nacht te bedekken..

Ik heb nu ook al lekker 2 nachtjes zonder bh geslapen.. was in de eerste instantie wel raar maar het is heerlijk om lekker "los" wakker te worden.. geen striemen en pijn in mn nek van die rotbandjes.. ahhhh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was echt aan het aftellen naar de 6 weken po waarbij ik dag en nacht een sportbh aan moest. Gelijk met 6 weken uitgelaten en ik vind het heerlijk! Draag overdag meestal wel een bh, maar soms ook niet, heb ze achter de spier, maar het voelt niet zwaar ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mn boobs nu 4 maanden en slaap denk ik om en om met sportbh aan.

Kan er nog niet echt aan wennen. Soms doe ik zelfs mn kliniekbh mét band om. Ff opsluiten die handel haha.

Ik ben een buikslaper en in mijn eigen bed gaat dat goed. Heb traagschuim matras.

Maar op vakantie heb ik echt rot geslapen. Had wel sportbh aan maar was echt poep op zo'n hard matras!

S avonds heb ik bijna nooit bh aan. En s ochtends als ik nergens heen hoef ook niet. Denk niet dat het kwaad kan hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.