Ga naar inhoud

Joopie : 20 december 2012 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi allemaal,

ik ben 25 jaar en heb afgelopen 20 december een borstvergroting ondergaan.

ik had voorheen een 70aa cup, nu heb ik maatje sportbeha 70c gekregen.

als ik mijn maten opmeet via de hunkemoller site kom ik op een 70b uit. terwijl de pc mij echt had verzekerd dat ik wel op een d zou uitkomen.

ik ben hier eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld in.

mijn omvang is 70 en bovenwijdte 86. klopt dit dan?

ik durf nog steeds weinig te doen. heb nog geen auto gereden, ook omdat ik als ik alleen al de deur dicht trek ik pijn krijg. dit trekt wel weer weg maar toch.

ook heb ik fysio en zij gaf aan dat ik best boven de 90graden mag rijken, vind dit vaag omdat dit naar mijn idee normaal nooit mag toch?

kan iemand mij tips geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi hoi


Ten eerste moet je niet naar je fysio luisteren maar naar de adviezen van je pc......

Welkom op het forum trouwens haha, ik zou het bijna vergeten ;)

Over de maat, nog niet te druk over maken. Maattabellen kloppen voor geen meter bij nepborsten ;) Gewoon na 6 weken bij een speciaalzaak je goed laten helpen en dan weet je welke maat je hebt :)

Een goed herstel nog!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dus wel al een aantal keer shirtjes over mn hoofd aan en uitgetrokken waarbij mn armen dik over die 90 graden zijn gegaan...had ook giga last erna...kan dit kwaad? wat is eigenlijk de reden dat je niet boven die 90 graden mag komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!

Welkom op het forum ..

Geen zorgen maken over de maattabellen!!

Ik heb een borstvergroting laten doen en bij mij kwamen die tabellen uit op een a cup ! Erg e :)

Tot ik me ging late opmeten en ik pas een 70 D dus ben er super blij mee!

Je ellebogen mogen eigenlijk niet boven je schouders uitkomen..

daar zou ik wel voorzichtig met zijn ,..

Ik ben nu 4weken po en begin nu stilletjes mijn arm gaan uit te strekken..

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal eens met wat ikketje zegt.

Ik had volgens de maattabellen een b cup, maar heb nu bh's in maat 75D en kan volgens een lingeriespeciaalzaak ook zomaar op een 70E uitkomen :)

En geloof me; lingerie passen is het leukste wat er is!! Moet me echt inhouden...

Wat betreft armen omhoog doen; mijn pc vond dat geen probleem.

Ik heb het alleen de eerste 2 à 3 weken niet gedaan, maar heb nu nergens last van.

Heeft er misschien ook mee te maken dat ze bij mij voor de spier zijn geplaatst...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga rechts bovenaan naar je profielnaam en klik dan op 'mijn galerij'.

Druk dan op upload en maak een nieuw album aan en via upload foto voeg je nieuwe foto's toe.

Je kan kiezen of je ze voor iedereen zichtbaar maakt of alleen voor vriendinnen.

Laat maar weren als het niet lukt en wat er dan precies niet lukt.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe heb je ze geplaatst gekregen en hoeveel cc??

Het schijnt dat het het bij dual plane of achter de borstspier vaak nog iets groter wordt omdat de spier eraan moet gaan 'wennen' zeg maar.

Volgens mijn pc zouden ze vergeleken met meteen na de operatie toch nog iets groter worden. Ookal zou ik denken van niet.

Maar ik heb sportbh 75C en in verschillende bh's 75D.

Dus je moet over een paar weekjes gewoon is naar een lingeriespeciaalzaak gaan en daar om advies vragen.

Wat betreft werken, was ik na 1,5 week weer aan het werk (receptie en horeca).

Maar ik had ook echt een droomherstel en mn protheses zijn voor de spier geplaatst.

En dat herstel schijnt vlotter te gaan. Maar als jij denkt langer nodig te hebben moet je dat gewoon doen; luister naar je lichaam. Er zijn hier zat meiden die 4 tot 6 weken thuis zijn gebleven hoor!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 295cc mentor dual plane. ben benieuwd wanneer ik bh's kan kopen haha.

aankleden heb ik nog last van en douchen en afdrogen gaat ook niet alleen jammer genoeg

ja ik vind t kapselcontractieverhaal zo eng vandaar dat ik daarom ook weinig doe

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb sinds een dag of 3 een stram/strak gevoel in mn borst, het voelt heel raar aan. rechts voel ik niks geks alleen links....

heb dit niet eerder gehad en dit is pas een paar dagen geleden begonnen.

heb contact gehad met de kliniek,morgen word ik terug gebeld door de arts.

voornamelijk als ik hoest of nies voel ik het.

weet iemand wat dit kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smeer je je borsten in met bodylotion of bio oil of iets dergelijks? Ik deed dat de eerste weken niet en toen ging het bij mij ook erg jeuken (behalve bij m'n littekens). Toen ben ik begonnen met dagelijks voorzichtig insmeren van m;n borsten (niet de littekens) en dat hielp erg goed tegen de jeuk (de huid ging ook wat schilferen, witte frutseltjes in m'n bh) en het strakke gevoel werd ook iets minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.