Ga naar inhoud

even voorstellen!!!


kitty9 9

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik ben 27 en moeder van een zoon, 1,5 nu..

Eigenlijk zijn mijn borsten na de borstvoeding niet veel verandert.

Sinds mijn puberteit zijn 'ze' zeg maar blijven hangen.. Nou ja hangen niet echt, want veel is het niet.

Vanaf mijn vijftiende begon alles eigenlijk, meiden om mij heen kregen steeds meer en meer en begon mij druk te maken en schaarde mij.. Mijn moeder zei altijd het komt vanzelf, jij bent gewoon wat later, afwachten dus..

Uiteindelijk rond mijn 17e wat meer problemen en liep ondertussen bij psygoloog..

Via hem zou ik borstvergroting kunnen krijgen en kon 19 februari geholpen worden, maar net dat jaar dat ik 18 werd, werd het uit het ziekenfonds gegooid..

Inmiddels ging het beter met mij en me moeder zei, wacht maar tot je ouder word of kinderen krijg, dan komen ze vanzelf en volgroeien ze wel..

Nou niet echt, het ziet er niet uit, mijn vriend heeft er geen problemen mee maar ik zelf wel.. Dus Uiteindelijk 10 november een afspraak bij accz.. Wat was ik blij en zenuwachtig..

Dr. Kruppa kwam kijken en zei id weinig weefsel alles zit bij me tepel in een tuut.. En ging passen.. Hij adviseerde de grootste maat omdat ik anders nog een correctie moest doen wat dan nog een keer 2000 zou kosten..

Nu kan ik niet meer wachten en ben druk aan het sparen..

Mn ouder willen bij springen dus dat is fijn.. Hoop binnenkort een afspraak te maken..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.