Ga naar inhoud

zoekatje: 7 januari 2013: Bergmankliniek Den Haag: Dr v Drunen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi zoekatje,

Fijn je hebt t achter de rug. Ben je al zelf naar t toilet mogen gaan... Over de gang ZONDER bh! Raar is dat.. Hé er hangt niks meer.. Hihi. Slaap lekker en gewoon op t belletje drukken he.

Wie weet ga jij morgen net naar buiten als ik op controle ga.

Sterkte met je herstel!

Xx

Anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo positief als ik gister was zo slecht is het daarna gegaan.

Door stollings problemen en een snelle reactie van het personeel van de berg man kliniek is mijn arts terug gekomen en lag ik weer op de ok.

Mijn rechter borst voelde alsof hij kon ontploffen zo strak stond hij van de bloeding.

IK had ook veel blauwe plekke na de eerste operatie maar dat ik voor mij heel normaal maar voor de mensen daar een teken dat er iets niet goed was.

Het ok team is ook gebleven en hebben gewacht totdat van Drunen terug was zodat er gelijk in gegrepen kon worden.

Al met al ben ik vol lof over het snelle reageren van de mensen daar en de goede zorg die ik vanmorgen nog gehad heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind het super mensen die daar werken, ze leefde ook echt met me mee

ze zeiden ook dat dit zeer weinig voor kwam

eerst dachten ze dat mijn reuma medicijnen wel eens de boosdoender konden zijn maar dit bleek niet het geval omdat ik die al ruim 5 weken niet gebruikt had

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn nieuw bh maat is C voorlopig dan en ben er zo blij mee.

de kliniek was zeer tevreden met het resultaat omdat het natuurlijk zo mis is gegaan vorige week.

arts kwam ook nog even langs moest eigenlijk in de kamer er naast zijn maar die vond ze er ook mooi uit zien

heb net een bh gekocht, omdat die kliniek bh niet lekker zat. die krulde aan de onder kant

en ik hoef niet perse een sport bh met voorsluiting dus even langs livera geweest en een mooie sport bh gekocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat super hier.

ben me zaterdag even tegen gekomen toen ik weer vollop aan het helpen was bij de wedstrijd van mijn dochter.

toen hebben ze me even terug gefloten zowel mijn borsten als de mensen die aan het helpen waren.

de hechtingen zitten er nog in die gaan er volgende week uit bij de extra ingelaste controle, na alle ellende zijn ze gewoon extra voor zichtig

heb vandaag 2 bh's gekocht en wat leuke truitjes

ben ook bij de wia arts geweest en wordt waarschijnlijk voor een groot gedeelte afgekeurd.

maar goed dat zat er aan te komen dus niets nieuws

maar verder probeer ik het allemaal weer op te pakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

net bij de kliniek geweest en alle plakkers zijn er nu af.

bij zowel mijn rechter als mijn linker borst zit er onder de tepel een open wondje.

moet nu elke dag met douche even goed schoonmaken en dan vaseline erop en gaasje erop.

en dan moet het rustig aan helen

las op internet dat dit heel vaak voor komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wondjes zijn idd normaal...ik had ze zelfs nog met 3 maandjes PO...dus maak je daar niet druk om het komt uiteindelijk wel goed als je lichaam eraan gewend raakt...Wacht maar tot je 6 maanden PO bent en je borsten mooi zijn ingedaald en hun natuurlijke vorm krijgen...dan ben echt super super happy.. :46:

Hoe voelt het nu om 1 kilo lichter te zijn?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.